کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی نرم افزار فرداد و بهترین نرم افزار حسابداری پیمانکاری

26 آبان 1400 ساعت 12:43

در این مقاله به معرفی نرم افزار حسابداری فرداد به عنوان نرم افزار حسابداری یکپارچه و همچنین معرفی نرم افزارهای حسابداری پیمانکاری فرداد که از بهترین نرم افزارهای حسابداری بشمار می‌آید می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


امروزه یکی از پیچیده ترین مشاغل حسابداری محسوب می‌شود، همچنین بخشی جدایی ناپذیر از تمام کسب و کارها است، هر سازمانی هر چقدر هم کوچک باشد به داشتن گزارشات مالی برای برنامه ریزی نیاز خواهد داشت.
در این مقاله به معرفی نرم افزار حسابداری فرداد به عنوان نرم افزار حسابداری یکپارچه و همچنین معرفی نرم افزارهای حسابداری پیمانکاری فرداد که از بهترین نرم افزارهای حسابداری بشمار می‌آید می‌پردازیم. با ما همراه باشید.
 

نرم افزار حسابداری فرداد


نرم افزار حسابداری فرداد بخاطر یکپارچکی در بین حسابداران و شرکت های مالی یک نرم افزار منحصربفرد محسوب می‌شود به همین دلیل قصد داریم به معرفی این نرم افزار بپردازیم.
سادگی کار با این نرم افزار و همچنین کاربرپسند بودن این نرم افزار باعث شده تمامی کاربران براحتی و بدون مشکل با این نرم افزار کار کرده و همین ویژگی ها که باعث افزایش سرعت عملکرد کاربران و شرکت می‌شود، باعث محبوبیت بیشتر این نرم افزار شده است.
شرکت نرم افزار حسابداری فرداد امکان آموزش حسابداری هم به صورت کاملا رایگان و آنلاین برای علاقمندان یادگیری حسابداری برگزار می‌کند.
 

ساختار نرم افزار حسابداری فرداد


نرم افزار حسابداری فرداد با توجه به استانداردهای حسابداری طراحی شده است و شامل بخش های متفاوتی از جمله موارد زیر است:

امکانات نرم افزار حسابداری فرداد


برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید، باید با امکانات و قابلیت‌های نرم افزارها آشنا باشید که به مشکل برنخورید. از جمله امکانات نرم افزار حسابداری فرداد عبارتند از:

بسته‌های نرم افزار حسابداری فرداد


نرم افزار حسابداری فرداد شامل 4 بسته است که هر کدام ویژگی هایی دارند. این بسته ها عبارتند از:


ماژول های نرم افزار حسابداری پیمانکاری فرداد

1- بسته نرم افزار حسابداری بازرگانی
نرم افزار حسابداری بازرگانی فرداد از 5 ماژول تشکیل شده است که عبارتند از: 2- بسته نرم افزار حسابداری پیمانکاری
نرم افزار حسابداری پیمانکاری فرداد شامل 4 ماژول است که عبارتند از: 3-بسته نرم افزار حسابداری خدماتی
نرم افزار حسابداری خدماتی فرداد از 3 ماژول بوجود آمده است که شامل موارد زیر می‌شود: 4-بسته نرم افزار حسابداری تولیدی
نرم افزار حسابداری تولیدی فرداد شامل 5 ماژول می‌باشد که عبارتند از:

حسابداری پیمانکاری چیست؟


بعضی اوقات دولت یکسری پروژه های بزرگ دارد ولی بخاطر اینکه نمی‌تواند به آن ها رسیدگی کند، پروژه های بزرگی مثل سد سازی، پست‌های برق فشارقوی، انتقال نیرو، هواپیماسازی و ... در مزایده ای به شرکت های دیگر انتقال می‌دهد. این شرکت ها باید به ازای پولی که دریافت می‌کنند پروژه را در زمان تعیین شده تحویل دولت دهند. حسابداری پیمانکاری به دو روش انجام می‌شود: همچنین تمام اموری که مربوط به پیمان های بلند مدت است و جزییات زیادی دارد توسط حسابداری پیمانکاری رسیدگی می‌شود.
 

نرم افزار حسابداری پیمانکاری


برای مدیریت صورت وضعیت ها، کنترل هزینه و بهای تمام شده، دریافت و پرداخت ضمانت نامه و ... به نرم افزار حسابداری پیمانکاری مخصوصا در سازمان های بزرگ مورد نیاز است. نرم افزار حسابداری پیمانکاری امکان گزارشگیری مبنی بر کنترل تمام امور به مشتریان را در انتهای هر دوره مالی می‌دهد.
 

ویژگی های نرم افزار حسابداری پیمانکاری ساختمان


زمانی که نرم افزار حسابداری پیمانکاری ساختمان خریداری می‌کنید باید خصوصیات آن را بدانید، زیرا این نرم افزار انواع قرارداد خرید و پشتیبانی را ارائه می‌دهد. چند ویژگی شاخص نرم افزار حسابداری پیمانکاری فرداد عبارتند از:


ویژگی های نرم افزار حسابداری پیمانکاری ساختمان


معرفی نرم افزار حسابداری پیمانکاری فرداد


همانطور که گفتیم نرم افزار حسابداری فرداد 4 بسته حسابداری دارد که هر کدام کاملا یکپارچه عمل می‌کند، به این معنا که وقتی از نرم افزار حسابداری پیمانکاری فرداد استفاده می کنید، می‌توانید چندین پروژه را همزمان کنترل و سود هر پروژه را جداگانه محاسبه و انواع گزارش (بهای تمام شده کالا، حساب های پرداختنی و ...) را تهیه و به کارفرما و مشتریان عرضه کنید.
 

چرا نرم افزار حسابداری پیمانکاری فرداد


چند مورد از ویژگی های نرم افزار حسابداری پیمانکاری فرداد که این نرم افزار را از دیگر نرم افزار ها متمایز ساخته و باعث انتخاب این نرم افزار توسط دیگر شرکت های معتبر پیمانکاری کشور شده عبارتند از:

نحوه دریافت نرم افزار حسابداری فرداد


نرم افزار حسابداری پیمانکاری فرداد هر چیزی که یک پیمانکار لازم دارد را فراهم کرده است، اگر دوست دارید با نرم افزار و محیط آن آشنا شوید و تشخیص دهید نرم افزار مناسب شما است یا نه می‌توانید دموی نرم افزار را که کاملا رایگان هم هست از سایت فرداد به آدرس www.fardadgroup.com دانلود کنید و یا با کارشناسان فروش به شماره تماس 02143027 حاصل فرمایید.


کد مطلب: 66792

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/article/66792/معرفی-نرم-افزار-فرداد-بهترین-حسابداری-پیمانکاری

ايتنا
  https://www.itna.ir