۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۴

آموزش : چگونه از System Restore استفاده کنیم؟

ایتنا - اگر رایانه شما به درستی بوت نمی‌شود تا به شما امکان اجرای بازیابی سیستم را بدهد، یا تقریباً بلافاصله خراب می‌شود، می‌توانید ابزار را از «گزینه‌های راه‌اندازی پیشرفته» ویندوز 10 اجرا کنید. در اینجا نحوه دسترسی به System Restore با استفاده از این روش آورده شده است.
آموزش : چگونه از System Restore استفاده کنیم؟

اگر رایانه شما به درستی بوت نمی‌شود تا به شما امکان اجرای بازیابی سیستم را بدهد، یا تقریباً بلافاصله خراب می‌شود، می‌توانید ابزار را از «گزینه‌های راه‌اندازی پیشرفته» ویندوز 10 اجرا کنید. در اینجا نحوه دسترسی به System Restore با استفاده از این روش آورده شده است.

 

1- کامپیوتر خود را راه اندازی یا راه اندازی مجدد کنید، سپس کلید F11 را در حین بوت شدن فشار دهید. همچنین، هنگام راه اندازی مجدد سیستم، کلید Shift را نگه دارید. یک صفحه آبی ظاهر می شود که از شما می خواهد "یک گزینه را انتخاب کنید". "عیب یابی" را انتخاب کنید.

 

2. اکنون با صفحه "گزینه های پیشرفته" روبرو خواهید شد. اگر نه، به دنبال دکمه ای با آن نام بگردید و روی آن کلیک کنید. در هر صورت، گزینه System Restore را انتخاب کنید.
 

3. حساب ویندوز خود را انتخاب کنید، رمز عبور خود را وارد کنید، سپس روی Continue کلیک کنید. با این کار ویزارد بازیابی سیستم باز می شود. همانطور که در بخش قبل توضیح داده شد، اکنون می توانید رایانه شخصی خود را به وضعیت کار قبلی خود بازگردانید.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا
 
کد مطلب: 66757
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام