کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد همراه با دوره آموزشی رایگان

15 آبان 1400 ساعت 16:02

در این مقاله به معرفی ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد و یک آموزشگاه حسابداری خوب که دوره های حسابداری ازجمله آموزش نرم افزار حقوق و دستمزد را به صورت رایگان برگزار می کند، می پردازیم.


یکی از بخش های مهم در هر شرکت، بخش حقوق و دستمزد است و مدیریت باید کنترل دقیقی روی این بخش داشته باشد. به علاوه کارمندان هم انتظار دارند، حقوق و مزایای آن‌ها به موقع و دقیق محاسبه و پرداخت شود. با توجه به اهمیت این بخش در هر سازمان، بهتر است برای کاهش خطاهای احتمالی از نرم افزارهای حقوق و دستمزد برای محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان استفاده شود.

در این مقاله به معرفی ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد و یک آموزشگاه حسابداری خوب که دوره های حسابداری ازجمله آموزش نرم افزار حقوق و دستمزد را به صورت رایگان برگزار می کند، می پردازیم.
 

5 ویژگی مهم یک نرم افزار حقوق و دستمزد خوب


همانطور که می‌دانید هم اکنون تعداد نرم افزارهای حقوق و دستمزد تحت ویندوز و تحت وب بسیار زیاد شده است، ولی حتما برای شما هم سوال پیش آمده که کدام یک را بخرم و یا یک نرم افزار حقوق و دستمزد خوب چه ویژگی هایی دارد؟
برای اینکه هنگام خرید نرم افزار دغدغه ذهنی کمتری داشته باشید، ما به سوالات شما در این زمینه پاسخ می دهیم.
بیشتر نرم افزارهای حقوق و دستمزد شامل چند قابلیت مشابه هستند، مثل نوع بانک اطلاعاتی، سرعت بالا، روابط کاربری مناسب، رفع نیاز مشتری و غیره. اما می‌توان گفت علاوه بر قابلیت‌های عمومی، این نرم افزار ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند که آن ها را از یکدیگر متمایز می کند.
در این بخش به معرفی 5 مورد از مهم ترین ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد خوب می‌پردازیم.

مهم ترین ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد
 

1-محاسبه حقوق با وجود عوامل حقوق پیچیده


محاسبه حقوق با وجود عوامل حقوق پیچیده از جمله ویژگی هایی است که یک نرم افزار حقوق و دستمزد باید دارا باشد. هر شرکت برای محاسبه حقوق همراه با مزایا و کسورات پرسنل، عوامل حقوقی متعددی در سیستم حقوق و دستمزد تعریف خواهد نمود، هر چقدر تعداد این عوامل بیشتر باشد، پیچیدگی محاسبات حقوق بیشتر خواهد شد.
یک نرم افزار حقوق و دستمزد مناسب نرم افزاری است که این عوامل را حتی با تعداد بالا درست و دقیق محاسبه نماید. همچنین محاسبه عیدی و سنوات بعد از محاسبه حقوق، از جمله مزایای یک نرم افزار حقوق و دستمزد است که توجه پرسنل را به خود جلب می‌کند.
 

2-تهیه دیسکت مالیات حقوق


مبحث مهمی که در نرم افزار حقوق و دستمزد وجود دارد محاسبه مالیات حقوق است، میزان مالیات حقوق پرسنل با توجه به نرخی که اداره امور مالیات مشخص می‌کند، محاسبه می‌شود. پس یک نرم افزار حقوق و دستمزد خوب و مناسب، نرم افزاری است که هنگام محاسبه حقوق پرسنل میزان مالیات آن ها را هم محاسبه کرده و مبلغ مالیات حقوق هر یک از پرسنل را در فیش حقوقی آن ها ثبت کند.
بعد محاسبه حقوق باید بتوان با استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد، دیسکت مالیات حقوق را تهیه نموده و فایل آن را در سایت اداره مالیات بارگذاری کرد. لیست مالیات حقوق پرسنل حداکثر تا سی روز بعد از پرداخت حقوق آن ها باید توسط کارفرما برای اداره مالیات ارسال شود.
 

3-تهیه دیسکت بیمه


یکی از وظایف کارفرمایان این است که در هر ماه مبلغ حق بیمه پرسنل را محاسبه و پرداخت کنند. همچنین لازم بذکر است مبلغ بیمه برای هر شخص با توجه به حقوق دریافتی او مشخص می‌شود. یک نرم افزار حقوق و دستمزد مناسب نرم افزاری است که بیمه حقوق پرسنل را به صورت اتوماتیک در هنگام محاسبه حقوق محاسبه نماید.
 

4-ثبت احکام حقوقی متفاوت


هر شرکت با توجه به موقعیت و ماهیت خود شرایط متفاوتی را برای پرسنل خود در نظر خواهد گرفت. به عنوان مثال بعضی پرسنل بصورت تمام وقت و بعضی دیگر پاره وقت یا دورکار استخدام می‌شوند و هر کدام با توجه به نوع استخدامی که دارند، مزایا متفاوتی دریافت خواهند کرد.
یکی دیگر از ویژگی های یک نرم افزار حقوق و دستمزد که برای انتخاب نرم افزار مورد توجه قرار میگیرد، امکان ثبت انواع احکام حقوقی برای کارکنان است.
 

5-امنیت بالا


حقوق و دستمزد هر شخص از اطلاعات محرمانه او بحساب می‌آید، پس یک نرم افزار حقوق و دستمزد باید از امنیت بالایی برخوردار باشد، که افراد سودجو نتوانند به اطلاعات مالی پرسنل دسترسی داشته باشند. همچنین یک نرم افزار حقوق و دستمزد مناسب باید امکان رمزنگاری و ایجاد سطح دسترسی مناسب برای پرسنل داشته باشد که فقط کاربران مجاز بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.
اگر قصد خرید نرم افزار حقوق دستمزد را دارید و نمی‌دانید بهترین ها کدامند، ما در مقاله بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد، 7 مورد از بهترین نرم افزارهای حقوق و دستمزد را معرفی کرده ایم.
 

دوره آموزشی نرم افزار حقوق و دستمزد


برای اینکه در محاسبه حقوق و دستمزد کمترین خطا را داشته باشید و همه امور مالی با دقت و سریع انجام شوند به یک نرم افزار حقوق و دستمزد نیاز است. علاوه بر شناسایی بهترین نرم افزار مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید یاد گرفتن امور حسابداری و کار با نرم افزار حقوق و دستمزد است.
حسابدار قلب یک سیستم مالی است که اگر درست کار نکند یک سازمان از کار می‌افتد.  ید آید در این بخش شما را با آموزشگاه حسابداری آشنا خواهیم کرد که علاوه بر آموزش حسابداری حقوق و دستمزد، تمامی مباحث حسابداری را بصورت کاملا رایگان و با هدف توانمند سازی افراد برای حضور در بازار کار آموزش خواهند داد و بر این باور هستند که "دانش هر کس دارایی او نیست بلکه بدهی او نسبت به جامعه است".
اگر علاقمند به مباحث حقوق و دستمزد هستید و یا برای محاسبه حقوق و دستمزد سوالی دارید، می توانید با مطالعه مقاله محاسبه حقوق و دستمزد پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.
 

به نظر شما چه کسانی در دوره های حسابداری ثبت نام می‌کنند؟


افرادی که به حسابداری علاقمند هستند و یا دانشجویانی که رشته حسابداری را دنبال کرده اند ولی تجربه کافی برای ورود به بازار کار ندارند از جمله افرادی هستند که مشتاق شرکت در دوره های حسابداری هستند.
برای تمامی افرادی که علاقمند به یادگیری حسابداری هستند ولی بودجه کافی برای شرکت در دوره های حسابداری را ندارند، یک پیشنهاد خوب داریم. ما را همراهی کنید تا بهترین راه را برای یادگیری حسابداری به شما معرفی کنیم.
برای موفقیت در شغل حسابداری نمی‌توان به دانش حسابداری و مدرک اکتفا نمود بلکه باید مهارت و تجربه مورد نیاز برای موفقیت در این حوزه را کسب نمایید. لازم به ذکر است با شرکت دوره های آموزش حسابداری به شما مهارت حسابداری آموزش داده می‌شود.
 

دوره های آموزشی ویژه بازار کار


دوره آموزش حسابداری بازار کار، آموزش از ابتدایی ترین مباحث حسابداری تا کار با نرم افزار و انجام پروژه عملی در حسابداری است.
اگر علاقمند به یادگیری حسابداری هستید، جهت اطلاعات بیشتر در حوزه دوره های آموزش حسابداری شرکت نرم افزاری فرداد به بخش آموزش حسابداری مراجعه نمایید.
 

لیست دوره های آموزش حسابداری رایگان


در این قسمت از مقاله دوره های حسابداری که برای آماده شدن و ورود به بازار کار نیاز دارید را به شما معرفی خواهیم کرد.

لیست دوره های آموزش حسابداری رایگان
 

آموزشگاه حسابداری فرداد


در ایران، آموزشگاه های زیادی هستند که بصورت تخصصی حسابداری را آموزش می‌دهند. در آموزشگاه حسابداری فرداد بدون پرداخت هیچ هزینه و بصورت غیر حضوری و با استفاده از اساتید حرفه ای آموزش انجام می‌شود. این آموزش ها شما را برای ورود به بازار کار آماده می‌کنند. اگر از جمله افرادی هستید که استعداد زیادی در یادگیری دارید و امکان پرداخت هزینه سنگین کلاس ها و یا شرکت حضوری ندارید، می‌توانید با آموزشگاه حسابداری فرداد همراه باشید.
 

چرا رایگان آموزش می دهند؟


شرکت نرم افزاری فرداد سال هاست در زمینه نرم افزار های یکپارچه فعالیت دارد. تقریبا یک درصد از درآمد خود را صرف حمایت و توانمند سازی افراد مستعد یادگیری در حوزه حسابداری می‌کند. در واقع به این جمله اعتقاد دارد که "دانش هر کس دارایی او نیست بلکه بدهی او نسبت به جامعه است".
بعد از ثبت نام در این دوره ها افرادی که مستعد یادگیری هستند، با شرکت در ارزیابی اولیه مشخص می‌شوند و مورد سنجش قرار می گیرند، در صورتی که امتیاز لازم را داشته باشند می‌توانند وارد دوره شوند.
ظرفیت کلاس ها در این آموزشگاه محدود بوده و در هر دوره تعداد محدودی می‌توانند وارد هر دوره شوند، با توجه به ظرفیت محدود کلاس های آموزشگاه فرداد پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت با مراجعه به سایت نرم افزار حسابداری فرداد در دوره مدنظر خود ثبت نام کنید.
 

چرا آموزشگاه حسابداری فرداد را انتخاب می‌کنند؟


ویژگی هایی که این آموزشگاه را از دیگر آموزشگاه ها متمایز ساخته عبارتند از:  

روش ثبت نام در دوره آموزش حسابداری فرداد


اگر علاقمند به ثبت نام در دوره های آموزش حسابداری آموزشگاه فرداد هستید، ابتدا آموزش حسابداری فرداد را در گوگل سرچ کنید و در قسمت آموزش حسابداری، دوره ای که مناسب شما است را انتخاب و در آن ثبت نام نمایید. چند ثانیه پس از ثبت نام پیامک تکمیل ثبت نام که حاوی لینک ارزیابی است برایتان ارسال می شود، از طریق لینکی که دریافت کرده اید ارزیابی دوره را تکمیل کنید و پس از آن منتظر ارسال پیامک نتیجه ارزیابی باشید.
در پایان هر سوال و یا نظری درباره این مقاله دارید، حتما از طریق درج دیدگاه با ما در ارتباط باشید.


کد مطلب: 66619

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/article/66619/بهترین-نرم-افزار-حقوق-دستمزد-همراه-دوره-آموزشی-رایگان

ايتنا
  https://www.itna.ir