۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

شوالیه سفید پوش شبکه، نگاهی به مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU

ایتنا - شرکت نتربیت محصولات خود را معمولا با رویکرد چندکاربرد به مشتریان ارائه می‌کند تا بتواند گروهی بزرگ‌تر از مخاطبان را با یک محصول خاص راضی نگاه دارد و مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU عملا یک آینه تمام عیار از این رویکرد است.
شوالیه سفید پوش شبکه، نگاهی به مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU
احمد محمدحسینی
اینترنت خانگی به یکی از ضرورت‌های بسیار بزرگ زندگی ما تبدیل شده است. شاید اینترنت همراه انتخاب بسیاری از ما برای فعالیت‌های خارج از خانه باشد ولی قیمت و پیاداری خدمات اینترنت خانگی موجب شده است که استفاده از آن برای مردم ما سیار ضروری و مناسب باشد و به همین دلیل نیز داشتن یک مودم و روتر مناسب که بتواند این کیفیت را در تمامی خانه و بر روی دستگاه‌های مختلف برای شما مهیا سازد، ضرورتی به همان اندازه مهم خواهد بود.

با توجه به قیمت بسیار بالای تجهیزات شبکه در ایران، داشتن یک برند معتبر و با کیفیت و محصولاتی که بتوانند به خوبی اینترنت خانگی شما را به دستگاه‌های متصل انتقال بدهند، می‌تواند برای هر کاربری جذاب باشد و امروز قصد داریم دقیقا چنین محصولی را به شما معرفی کنیم.
این محصول مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU است که یک مودم خانگی با قابلیت‌های پیشرفته و جذاب است و با قیمتی معقول در بازار ایران قابل دسترسی خواهد بود.
با این ترتیب بدون اتلاف وقت به سراغ معرفی این محصول می‌رویم تا با هم ببینیم که چرا این دستگاه می‌تواند یک همراه بسیار مطمئن برای اینترنت خانگی شما باشد و اینترنت را از نقطه ورودی به خانه در تمامی محیط زندگی شما تقسیم کند.

پایدار و نیرومند مثل ND-4230NU
شرکت نتربیت محصولات خود را معمولا با رویکرد چندکاربرد به مشتریان ارائه می‌کند تا بتواند گروهی بزرگ‌تر از مخاطبان را با یک محصول خاص راضی نگاه دارد و مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU عملا یک آینه تمام عیار از این رویکرد است. همانطور که نام این محصول نشان می‌دهد، این دستگاه هم یک مودم مناسب است و هم یک روتر شبکه وای‌فای است و اینترنت را به صورت بی‌سیم در محیط تقسیم می‌کند. با این وجود این دو قابلیت تنها مواردی نیستند که موجب می‌شوند، این محصول در رده دستگاه‌های چند کاربرده قرار بگیرد و ویژگی‌های امنیتی، ارتباطی و مواردی از این دست برای این محصول وجود دارند که آن را از یک مودم عادی جدا می‌کنند.

مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU در حقیقت می‌تواند تمامی مزایایی که از یک مودم ای دی اس ال 2 پلاس انتظار داشته باشید را برای شما به همراه بیاورد و این خدمات را در قالب چهار پورت اختصاصی اتصال کابل به مشتری ارائه دهد.
این سوییچ چهار پورته برای اتصال دستگاه‌هایی که امکان اتصال با کمک کابل را دارند گزینه‌ای عالی است و مواردی مانند پرینتر، کنسول بازی، لپ‌تاپ و غیره را به راحتی می‌توان به این دستگاه متصل کرد. از سوی دیگر دو آنتن نیرومند بر روی مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU تعبیه شده است که می‌توان به کمک آنها اینترنت را به صورت وای‌فای به دستگاه‌هایی که فاقد امکان اتصال به کابل هستند رساند.

دیگر امکان ارتباطی ممکن شده به واسطه استفاده از این محصول، امکان اشتراک پورت از طریق یو اس بی است که به خوبی امکانات این محصول را به سطحی بالاتر انتقال می‌دهد.
ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که یو اس بی شیرینگ چیست و در جواب این سوال باید گفت که داشتن یک پورت یو اس بی  روی یک محصول مانند نتربیت مدل ND-4230NU موجب می‌شود که بتوانید تا اطلاعات را داخل شبکه با دیگران به اشتراک بگذارید. در حالت عادی برای دریافت اطلاعات از شبکه و ذخیره آن روی یک انباره اطلاعاتی باید انباره مربوطه را به یک دستگاه متصل به شبکه وصل کرده و سپس برای این کار اقدام کنید ولی یکی از کاربری‌های خوب این سیستم بر روی مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU این است که می‌توانید با متصل ساختن یک فلش یا هارد دیسک اکسترنال به آن با کمک یو اس بی، مستقیما اطلاعات را از شبکه دریافت کرده و روی انباره یاد شده ذخیره کنید.

زمانی برای درخشیدن وای‌فای
ساختار ست‌آپ یا راه‌اندازی آسان برای مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU در نظر گرفته شده است که با کمک پشتیبانی این محصول از مواردی مانند IPTV و  TR069 می‌تواند موجب شود که تجربه کاربری بسیار خوبی را از زمان راه‌اندازی تا استفاده در اختیار داشته باشید. با این حال باید برگ برنده مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU را اتصال وای‌فای کم‌نظیر آن دانست.
این مودم روتر از استاندارد 802.11n برای انتقال امواج وای‌فای استفاده می‌کند و می‌تواند تقریبا حداکثر سرعت اسمی ممکن برای شبکه‌های ای دی اس ال را از طریق وای‌فای به کاربران انتقال بدهد. به این ترتیب شما می‌توانید سرعتی در محدوده 300 مگابیت برثانیه را به کمک این دستگاه تجربه کنید. به این ترتیب امکان مرور وب، بازی آنلاین، استریم و اشتراک فایل با بالاترین سرعت برای شما مهیا شده است.

قدرت انتقال امواج مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU به نحوی است که شاید در میحط‌هایی که آنتن‌دهی سایر مودم‌ها ندان مطلوب نیست نیز برای شما کارآمد باشد. برای مثال خانه‌هایی که به صورت کاملا بتنی ساخته شده‌اند معمولا به صورت مستقیم امواج را بلوکه می‌کنند، ولی مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU دارای دو آنتن ویژه با قدرت تقویت شده 5dBi است که می‌تواند امواج را با کیفیت مطلوب از موانع عبور داده و به دورترین نقاط خانه شما نیز کیفیت مطلوبی از خدمات را ارائه کند.
علاوه بر این در ساخت مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU از یک فناوری ویژه به نام MIMO استفاده شده است که به صورت مستقیم برای از بین بردن نقاط کور دسترسی آنتن به کار می‌رود. به این ترتیب عملکرد، سرعت، پایداری و نرخ انتقال داده‌ها بر روی شبکه وای‌فای در نقاط مختلف حفظ خواهد شد.

صاعقه‌ای که دیگر ترسناک نیست
یکی از ترسناک‌ترین مواردی که ممکن است برای هر کسی در دنیای مدرن ما به وجود بیاید، برخورد صاحعقه به آنتن‌های ساختمان محل زندگی است؛ در چنین شرایطی معمولا بسیاری از تجهیزات الکترونیکی خانه فرد منهدم می‌شود و در خط مقدم آسیب پذیری، محصولاتی مانند تلفن، مودم و سایر تجهیزاتی است که به واسطه کابل به شبکه مخابراتی وصل هستند. با این وجود وقتی که مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU را خریداری می‌کنید می‌توانید در این زمینه آسوده خاطر باشید زیرا این محصول یک قابلیت مناسب برای مقاومت در برابر شوک‌های الکتریکی دارد.
مواردی مانند صاعقه موجب افزایش ناگهانی ولتاژ می‌شوند که این ولتاژ مهیب ورودی می‌تواند حتی آستانه چندهزار ولت را نیز در هم بشکند. با این وجود مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU به نحوی طراحی شده است که افزایش ناگهانی ولتاژ تا 6 هزار ولت نیز موجب خرابی آن نشود و این امر یک مزیت امنیتی بسیار مناسب برای این دستگاه محسوب می‌گردد.
 
استانداردهای بسیاری بر روی این محصول مورد استفاده قرار گرفته است که فهرست کامل آن به شرح زیر هستند:
 - IEEE802.11b/g/n
 - IEEE 802.3, 802.3u
 - G.994 compliant
 - Full-rate ANSI T1.413 Issue 2
 - ITU-T G.992.1 (G.dmt)
 - ITU-T G.992.2 (G.lite)
 - ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis) Annex A/L/M
 - ITU-T G.992.5 Annex A

علاوه بر این نیز این محصول از ساختار QOS یا کیفیت خدمات نیز بهره‌مند است که مجموعه‌ای از فناوری‌ها برای اولویت دادن به اتصال به اینترنت هستند.
به این ترتیب مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU می‌تواند موجب شود تا اولویت کیفیت خدمات به موارد مهم‌تری مانند استریم آنلاین، بازی‌های آنلاین و ... داده شود که این امر به صورت مستقیم بر روی کیفیت شبکه شما تاثیر مثبتی خواهد داشت.

در پایان باید گفت که مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU یک محصول بسیار مناسب و جذاب است که با قیمتی معقول در آشفته بازار ایران به مشتریان عرضه می‌شود. در حال حاضر این دستگاه در ایران توسط شرکت آونگ و با گارانتی 36 ماهه (یک سال اول تعویض ) و با قیمتی مناسب عرضه می‌شود،‌ و از طریق فروشگاه‌های آنلاین و بازارهای کامپیوتر و شبکه قابل تهیه است.
با توجه به خدمات گسترده این دستگاه باید به صورت جدی گفت که این دستگاه یک گزینه بسیار معقول برای هر کسی که بخواهد یک مودم یا روتر خریداری کند محسوب می‌گردد.
 
کد مطلب: 65939
برچسب ها: مودم روتر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام