کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آموزش : چگونه ویندوز 10 را به ویندوز 11 ارتقا دهیم؟

13 تير 1400 ساعت 9:36

ایتنا - مایکروسافت ویندوز 11 را به تازگی معرفی کرده است و برخی از ویژگی‌های بزرگ را ارائه داده است، سیستم‌عامل دسک‌تاپ جدید مایکروسافت بسیاری از تغییرات رابط کاربر، تصاویر زمینه جدید، منوی شروع جدید و موارد دیگر را معرفی کرد.


 
بسیاری از عناصر بصری ویندوز 11 از ویندوز 10X گرفته شده است، اکنون که مایکروسافت ویندوز 11 را اعلام کرده است، کاربران منتظر بارگیری سیستم عامل جدید در رایانه خود هستند.

 

سه روش برای ارتقاء ویندوز ۱۰ به ویندوز ۱۱


بنابراین، اگر می‌خواهید ویندوز 11 را روی رایانه خود بارگیری و نصب کنید، در این مطلب آموزشی ما به چند روش برتر برای ارتقا ویندوز 10 موجود به ویندوز 11 خواهیم پرداخت.
 

1. استفاده از Windows Update


اول، و بهترین گزینه برای ارتقا به ویندوز 11 استفاده از Windows Update است، ممکن است لازم نباشد هر برنامه کاربردی ثالث یا ویندوز updater را دانلود کنید تا ویندوز ۱۰ را به ویندوز ۱۱ ارتقا دهید، برخی از مراحل ساده زیر را برای ارتقا ویندوز 10 به ویندوز 11 دنبال کنید.

مرحله ۱. اول از همه، روی دکمه استارت کلیک کرده و " تنظیمات " را انتخاب کنید.
 
ارتقاء به ویندوز 11


مرحله ۲. در تنظیمات، روی گزینه "Update & Security" کلیک کنید.

 
ارتقاء به ویندوز 11

مرحله 3. در صفحه Update & Security، روی گزینه "Check for update" کلیک کنید.
ارتقاء به ویندوز 11

مرحله ۴. اگر ویندوز ۱۱ با سخت‌افزار کامپیوتر شما سازگار باشد، در بخش به‌روز‌رسانی بارگیری نشان داده خواهد شد.
 

۲. استفاده از ابزار ایجاد رسانه


روش دیگر برای ارتقا ویندوز ۱۱ استفاده از ابزار ایجاد رسانه است، پس از دریافت ابزار ایجاد رسانه ۱۱ مدیا باید برخی از گام‌های ساده زیر را اجرا کنید.

مرحله ۱. اول از همه، از این صفحه وب بازدید کنید و ابزار ایجاد رسانه ویندوز را برای ویندوز ۱۱ دانلود کنید.

مرحله ۲. زمانی که دانلود شده، ابزار ایجاد رسانه را بر روی سیستم خود اجرا کنید.

مرحله ۳. در صفحه اول، گزینه "ارتقا این کامپیوتر" را انتخاب کنید.
 
ارتقاء به ویندوز 11


مرحله 4. اکنون، منتظر بمانید تا ابزار Media Creation برای ارتقا موجود اسکن شود، اگر ویندوز 11 در دسترس و کاملاً سازگار با رایانه شما باشد، گزینه بارگیری و نصب ویندوز 11 را دریافت خواهید کرد.
 

۳. ارتقا از طریق فایل ایزو


این روش نیاز به نصب دستی دارد، از این رو این کار پیچیده خواهد بود در این روش لازم است که ۱۱ فایل ایزو ۱۱ را دانلود کنید تا آن‌ها را روی کامپیوتر دسک تاپ یا لپ‌تاپ‌تان نصب کنید.
پس از انتشار می‌توانید فایلهای ISO ویندوز 11 را از وب سایت رسمی مایکروسافت بگیرید، پس از بارگیری فایل‌های ISO، باید فایل تصویر ISO را روی درایو USB یا DVD فلش کنید.

با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که با این کار تمام اطلاعات ذخیره شده در سیستم شما پاک می‌شود، بنابراین مطمئن شوید که مهم‌ترین فایل‌های خود را قبل از فرمت‌تان ذخیره کنید، پس از انجام این کار، باید راهنمای گام به گام به اشتراک گذاشته شده در نحوه بارگیری و نصب ویندوز 11 را دنبال کنید. بنابراین، همیشه توصیه می‌شود فایل اصلی ISO 11 Windows را از وب سایت Microsoft خریداری کنید.

 


کد مطلب: 65386

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/article/65386/آموزش-چگونه-ویندوز-10-11-ارتقا-دهیم

ايتنا
  https://www.itna.ir