۰
plusresetminus
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۵

آموزش : چگونه صفحه نمایش را در اسکایپ به اشتراک بگذاریم؟

ایتنا- اسکایپ با توجه به ساختار دورکاری در طول دوران کرونا به یکی از ابزارهای بسیار مهم زندگی بشر تبدیل شده است و به همین دلیل نیز در این آموزش قصد داریم تا یکی از کاربردی ترین قابلیت‌های ان را برای شما شرح بدهیم.
آموزش : چگونه صفحه نمایش را در اسکایپ به اشتراک بگذاریم؟
نرم‌افزار اسکایپ یکی از بهترین گزینه‌های ارتباطی رایگان موجود در جهان است و در طول سال گذشته و با همه‌گیر شدن ویروس کرونا بسیاری از کاربران به سراغ این سیستم رفته‌اند و در این سیستم آموزشی قصد داریم تا به شما آموزش بدهیم تا چطور صفحه کامپیوتر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از وب‌سایت رسمی skype، این سیستم امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها اشتراک گذاری صفحه نمایش با سایر افراد حاضر در جلسه آنلاین است که در چند گام بسیار ساده قابل انجام هستند.
 
اولین کاری که باید بکنید این است که مطمئن شوید اسکایپ شما به روز است و آخرین نسخه اسکایپ را فارغ از سیستم عامل میزبان خود بر روی دستگاه نصب کرده‌اید.
 
در ادامه باید تماس گروهی را برقرار کنید و در طول تماس یک آیکون به شکل دو مربع روی یکدیگر در پایین صفحه قابل مشاهده خواهد بود. کافی است بر روی این گزینه کلیک کنید تا اشتراک تصویر برای شما آغاز شود.
 


نکته بسیار مهم این است که این کار علاوه بر نرم‌افزار اسکایپ، نسخه تحت مرورگر این نرم‌افزار در مرورگرهای مایکروسافت اج و گوگل کروم نیز از قابلیت اشتراک تصویر را پشتیبانی می‌کنند.
 
در برخی از نسخه‌های سیستم عامل استفاده از این قابلیت نیاز به صدور مجوز دارد. برای مثال اگر سیستم عامل مک نسخه 10.15 را استفاده می‌کنید باید بتوانید از صفحه تنظیمات سیستم عامل خود در بخش Preferences  وارد تنظیمات  Security & Privacy شده و در بخش  Screen Recording گزینه مجوز دسترسی به نرم‌افزار را بدهید.
 
کاربران اندرویدی نیز باید برای اشتراک دسکتاپ خود بر روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کرده و سپس دوباره همان گزینه اشتراک دسکتاپ که با شکل دو مربع قابل مشاهده است را انتخاب کنند. این گزینه برای آیفون و آیپد به کمک کلیک روی سه نقطه و گزینه more و انتخاب گزینه اشتراک تصویر قابل انجام خواهد بود.
کد مطلب: 63818
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام