کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آموزش : چگونه داده‌های ذخیره‌شده پلی‌استیشن 4 را به پلی‌استیشن 5 انتقال دهیم؟

سايت خبری ايتنا , 15 آذر 1399 ساعت 10:46

ایتنا- به‌منظور انتقال داده‌های پلی‌استیشن 4 به پلی‌استیشن 5 روش‌های متعددی در نظر گرفته شده است که در ادامه به بررسی و نحوه انجام هرکدام از روش‌ها می‌پردازیم.


به‌منظور انتقال داده‌های پلی‌استیشن 4 به پلی‌استیشن 5 روش‌های متعددی در نظر گرفته شده است که در ادامه مقاله ایتنا به بررسی و نحوه انجام هرکدام از روش‌ها می‌پردازیم.
 
اگر شما از آن دسته از افراد خوش‌شانسی هستید که توانسته‌اید در این روزهای ابتدایی صاحب یک نسخه پلی‌استیشن 5 شوید جالب است بدانید که با استفاده از قابلیت پشتیبانی از نسل قدیمی این کنسول جدید می‌توانید اطلاعات پلی‌استیشن 4 را به پلی‌استیشن 5 انتقال بدهید. شما به‌منظور انجام این کار چند گزینه مختلف پیش رو دارید که می‌توانید یکی را از میان آن‌ها انتخاب کنید.
 
1. گزینه اول: استفاده از انتقال داده در طی فرایند ست آپ
سیستم پلی‌استیشن 4 خود را به‌روز کرده و به همان حساب کاربری که روی پلی‌استیشن 5 دارید وارد شوید. پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 را به یک شبکه وای‌فای یکسان متصل کنید و به‌منظور افزایش سرعت فرایند انتقال داده دو کنسول را با استفاده از یک کابل اترنت به هم وصل کنید.
دستورالعمل‌های خواسته‌شده را انجام دهید و به ‌این ‌ترتیب تمامی داده‌های شما از قبیل ذخیره بازی‌ها، نرم‌افزارها و خود بازی‌ها از پلی‌استیشن 4 به پلی‌استیشن 5 متصل می‌شوند.
شما حتی در حین انجام این فرایند می‌توانید از پلی‌استیشن 5 خود استفاده کنید.
 
2.دانلود داده‌های ذخیره ‌شده پلی‌استیشن 4 از ذخیره ابری پلی‌استیشن 5 پلاس
اگر شما از اعضای پلی‌استیشن 4 پلاس باشید احتمال این که داده‌ها به‌صورت خودکار روی فناوری ابری ذخیره‌شده باشند زیاد است. به‌منظور اطمینان از این موضوع به آدرس Settings > Application Data Management > Saved Data in System Storage > Upload to Online Storage رفته، روی فایلی که قصد آپلودش را دارید کلیک کنید و گزینه 'yes' را انتخاب کنید.


به‌منظور دانلود داده‌های پلی‌استیشن 4 در پلی‌استیشن 5 به مسیر Settings > Saved Data and Game/App Settings, then select Saved Data (PS4) > Cloud Storage بروید. سپس گزینه‌ای تحت عنوان Download to Console Storage برایتان نمایش داده می‌شود. روی این گزینه کلیک کنید تا بتوانید تمامی فایل‌هایی که قابلیت انتقال به پلی‌استیشن 5 را دارند مشاهده کنید.
 
3. انتقال داده‌های ذخیره‌ شده پلی‌استیشن 4 به پلی‌استیشن 5 با استفاده از یواس‌بی
شما در صورتی‌که عضو پلی‌استیشن پلاس نباشید نیز می‌توانید داده‌های ذخیره ‌شده پلی‌استیشن 4  خود را از طریق یواس‌بی به پلی‌استیشن 5  منتقل کنید. دستگاه ذخیره‌سازی یواس‌بی  را به پلی‌استیشن 4  خود متصل کرده و به آدرس Settings> Application Saved Data Management> Saveed Data in System Storage> Copy to USB Storage Device بروید.
فایل ذخیره‌شده‌ای که می‌خواهید کپی کنید را انتخاب کنید و آن را به دستگاه ذخیره‌سازی خود منتقل کنید.
 
پس از اتمام این کار دستگاه ذخیره‌سازی یواس‌بی خود را از پلی‌استیشن 4 جدا کنید و آن را به پلی‌استیشن 5 متصل کنید.
به آدرس Settings > Saved Data and Game/App Settings بروید ، سپس گزینه Saved Data (PS4) > USB Drive را انتخاب کنید. سپس گزینه Copy to Console Storage به شما ارائه می‌شود که با انتخاب آن فرایند یاد شده تکمیل می‌شود.
 


کد مطلب: 63236

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/article/63236/آموزش-چگونه-داده-های-ذخیره-شده-پلی-استیشن-4-5-انتقال-دهیم

ايتنا
  https://www.itna.ir