۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷

آموزش : چگونه فایل‌های یوتیوب را به‌صورت MP3 دانلود کنیم؟

ایتنا - با این نرم‌افزارهای رایگان، به راحتی از یوتیوب فایل‌های Mp3 را دانلود کنید.
آموزش : چگونه فایل‌های یوتیوب را به‌صورت MP3 دانلود کنیم؟


نرم‌افزارهای زیادی هستند که ادعا می‌کنند توانایی دانلود از یوتیوب را دارند. خب البته دانلود می‌کنند اما پر از نرم‌افزارهای اضافی و تبلیغات هستند که در نهایت شمارا کلافه خواهند کرد. 
این 5 نرم‌افزار معرفی شده در این مقاله آموزشی، از تمام آزمون‌ها سربلند بیرون آمده‌اند و کار کردن با آنها تجربه خوشایندی خواهد بود. 

تبدیل ویدئوها یا بخشی از ویدئوهای یوتیوب به فایل MP3 به شما امکان می‌دهد در هر زمان که دوست دارید به موسیقی از یک ویدیوی آفلاین گوش دهید یا کانال مورد علاقه YouTube خود را به پادکست تبدیل کنید که هنگام کار از آن لذت ببرید.




 


1- نرم‌افزار Any Video Converter Free
قابل اجرا در سیستم عامل ویندوز
درواقع می‌توان گفت این ابزار، بهترین و ساده‌ترین نرم‌افزار مبدل به Mp3 است. کپی کنید، پیست کنید و تحویل بگیرید!
اما بد نیست بدانید که این نرم‌افزار، کارایی‌های دیگری هم دارد و فیلترها و افکت‌های مختلفی هم ارائه می‌دهد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. 

 


2- 4K YouTube to MP3
سریع و آسان فایل مورد نظرتان را به MP3 تبدیل کنید!
قابل اجرا در سیستم عامل ویندوز
استفاده از این نرم‌افزار بسیار ساده است و البته در انتخاب فرمت‌های صوتی خروجی، چند گزینه خواهید داشت. اما نکته مهم در این نرم‌افزار این است که قابلیت پشتیبانی از بسیاری از سایت‌های ویدئویی و ارائه دهنده فایل‌های صوتی ( Vimeo ، Flickr ، Facebook ، SoundCloud) را دارد. 
4K YouTube to MP3 همچنین به شما امکان می‌دهد موسیقی متن فیلم را با فرمت‌های OGG و M4A ذخیره کنید، و می‌توانید انتخاب خود را با Bitrateهای مختلف بگیرید. 

 


3- Free YouTube to MP3 Converter
قابل اجرا در سیستم عامل‌های ویندوز و macOS
کار کردن با این نرم‌افزار هم بسیار ساده است و قابلیت ادغام ویدئو‌ها را هم به کاربران می‌دهد. اما نقطه ضعف این نرم‌افزار شاید حضور تبلیغات در آن باشد که می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد! Free YouTube to MP3 Converter دقیقا همان کاری را که شما می‌خواهید انجام می‌دهد. حُسن Free YouTube to MP3 Converter این است که هیچ گزینه گیج‌کننده‌ای وجود ندارد و طراحی آن هم به ‌گونه‌ای است که بیشترین کارایی را داشته باشد. این نرم‌افزار،‌ ارزش امتحان کردن را دارد!



 

4 -  4K Video Downloader
قابل اجرادر سیستم عامل ویندوز
ویژگی بارز این نرم‌افزار، فقدان تبلیغات و هرگونه نرم‌افزار اضافی است و قابلیت دانلود پلی‌لیست را هم دارد. 
لینک ویدئوی مورد نظر را کپی کنید(این نرم‌افزار از YouTube ، Vimeo ، Facebook ، Flickr و DailyMotion پشتیبانی می‌کند) و در برنامه پیست کنید. روی گزینه 'Extract audio کلیک کنید و فرمت مورد نظرتان را انتخاب کنید. (MP3, OGG or M4A). سپس روی Extract کلیک کنید و مسیر نهایی دانلود را انتخاب کنید. نسخه رایگان 4K Video Downloader به شما امکان می‌دهد تا حداکثر 24 فیلم را در یک لیست دانلود کنید.

 

5- ClipGrab
قابل اجرا در سیستم‌عامل ویندوز
دانلود فقط با یک کلیک! فقط کافی‌است که آدرس ویدئوی مورد نظر را از یوتیوب کپی کنید، بقیه کارها را به عهده ClipGrab بگذارید! این نرم‌افزار بسیاری از سایت‌های ویدئویی را هم پشتیبانی می‌کند. اما هنگام انتخاب این ابزار، به  یاد داشته باشید که ممکن برخی نرم‌افزارهای اضافی نیز همراه فایل اصلی دانلود شوند.
 
کد مطلب: 59680
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام