کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

3 دلیل اهمیت استفاده از نرم افزار حسابداری آموزشگاه

2 تير 1398 ساعت 7:50

با توجه به افزایش تعداد آموزشگاه های فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد و نبود بودجه لازم و کافی، بیش از هر زمان دیگری مدیران فشار بیشتری برای ارائه شفافیت گزارش مالی خود دارند. مدیران آموزشگاه برای موفقیت بیشتر به دنبال راه حل های مقرون به صرفه می باشند تا بتوانند حسابداری صندوق فعالیت های آموزشگاه را به طور کامل نشان دهند. در حالی که نرم افزار حسابداری آموزشگاه به طور خاص برای آموزشگاه ها و برای کمک به مدیریت ساده حسابداری صندوق فعالیت آموزشگاه طراحی شده است.
برنامه حسابداری آموزشگاه فاکتورهای مالی مورد نیاز را جمع آوری و ثبت می کند و همچنین پرداخت و مدیریت تمام وجوه را خودکار می کند، بنابراین به کارگیری سیستم حسابداری آموزشگاه اهمیت زیادی دارد و مدیران می توانند در زمان و منابع آموزشی صرفه جویی کنند.


ویژگی های سیستم حسابداری آموزشگاه

به گزارش واحد تولید و استقرار نرم افزار حسابداری آموزشگاه فرداد، دشوارترین وظیفه مهم مدیران آموزشگاه جهت موفقیت، مدیریت حسابداری است و وجود ماژول حسابداری یک راه حل کارامد و موثر است که در مدیریت هزینه های مختلف آموزشی کمک می کند. سیستم حسابداری آموزشگاه قابل اطمینان ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل مدیریت حسابداری آموزشگاه است. نرم افزار حسابداری آموزشگاه معمولاً همه انواع معاملات حسابداری را ردیابی و به طور خوکار در حساب ها نمایش داده می شود و دیگر نیازی به استفاده از نرم افزار حسابداری دیگری نخواهید داشت. برخی از ویژگی های برنامه حسابداری آموزشگاه به شرح زیر است:
صورتحساب انعطاف پذیر
حسابداری قدرتمند و مدیریت فاکتور
تقسیم صورتحساب و تطبیق بانک
روند تصویب گردش کار
ثبت دارایی ثابت
مدیریت سهام
در نرم افزار حسابداری آموزشگاه تمام تراکنش ها و گزارشات فقط با یک کلیک قابل مشاهد است. نرم افزار مدیریت حسابداری آموزشگاه قابل اطمینان ترین و مقرون به صرفه ترین برنامه حسابداری آموزشگاه است که از مهمترین دلایل اهمیت آن می توان اشاره کرد به :

دسترسی به گزارشات دقیق و اطلاعات در زمان واقعی
داشبورد اطلاعات نرم افزار حسابداری آموزشگاه در زمان واقعی به سرعت و به آسانی تصویری به روز از عملکرد مالی آموزشگاه می دهد. گزارش های دقیق به شما اجازه می دهد پول مالیات آموزشگاه خود را به منظور تجزیه و تحلیل روند های انتقادی، تجزیه و تحلیل کنید. ایجاد گزارش های ماهانه و سالانه سالم برای درک مسئولیت های نظارتی بر آموزشگاها مستمر ثمر خواهد بود.



نظارت راحت بودجه و جریان نقدی
وارد کردن داده ها و دسترسی به بودجه های آموزشی، به این معنی است که می توانید هزینه های آموزشی را در زمان واقعی و در مقایسه با مخارج برنامه ریزی شده پیگیری کنید. در نرم افزار حسابداری آموزشگاه شما به سرعت می توانید پیش بینی های جریان نقدی را ایجاد کنید و تصویری کامل از عملکرد مالی گذشته، حال و آینده آموزشگاه کسب کنید.
مدیریت، کنترل و گزارش دقیق
نمودار کامل و قابل تنظیم از حساب ها به شما اجازه می دهد تا دقیقا نشان دهید که روند مالی آموزشگاه شما چگونه کار می کند. سیستم حسابداری آموزشگاه به شما اجازه می دهد که اطلاعات حسابداری آموزشگاه را به همان صورت که نیاز دارید ضبط کنید و گزارش دهید. این امکان برنامه حسابداری آموزشگاه اجازه می دهد تا معاملات، پرداخت ها و رسیدگی ها را به سرعت و با دقت مدیریت کنید.

چگونه از فرداد برنامه حسابداری آموزشگاه هدیه را دریافت کنم؟

شرکت نرم افزار حسابداری فرداد یکی از قوی ترین تولید کنندگان نرم افزار حسابداری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است که تا به امروز توانسته است خدمات خوبی جهت یکپارچگی امور مالی صنایع مختلف ارائه دهد. سیستم حسابداری آموزشگاه فرداد به طور موثر تمام هزینه ها و درآمد ها را همراه با امنیت و ذخیره سازی کامل مدیریت می کند. از همه مهم تر شما شفافیتی را که در امور حسابداری لازم دارید از نرم افزار حسابداری آموزشگاه خواهید گرفت و قادر خواهید بود برای تمام حساب های فعالیت دانشجویان آموزشگاه خود یک سند حسابرسی، درآمد، هزینه ها، انتقال و ...ارائه کنید.
 با دریافت نرم افزار حسابداری آموزشگاه به عنوان هدیه از فرداد می توانید بودجه آموزشی، مدیریت مالی و خودکار سازی گزارش، حقوق و دستمزد، پرداخت ها و موارد دیگر را کنترل کنید. پس اگر شما هم می خواهید مدیریت حسابداری آموزشگاه خود را یکپارچه کنید فقط کافیست اطلاعات خودتون رو در فرم ثبت نام دریافت سیستم حسابداری آموزشگاه پر کنید و در نهایت هدیه خود را از فرداد دریافت کنید. 
این مقاله توسط واحد تولید و پشتیبانی سیستم حسابداری آموزشگاه آماده شده است و شما عزیزان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه امکانات و ویژگی های برنامه حسابداری


کد مطلب: 56954

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/article/56954/3-دلیل-اهمیت-استفاده-نرم-افزار-حسابداری-آموزشگاه

ايتنا
  https://www.itna.ir