کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

5 نرم افزار حسابداری شرکتی برتر و معروف ایران کدامند؟

4 اسفند 1397 ساعت 10:42

ایتنا - بهترین نرم افزارهای حسابداری رایگان و پولی معروف که در لیست نرم افزار حسابداری شرکتی جزو محبوب ترین ها هستند را قصد داریم در این مطلب معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


اگر به دنبال خرید یک نرم افزار حسابداری شرکتی حرفه ای چه از نوع رایگان چه غیر رایگان از میان ده ها شرکت هستید و با سردگمی های مختلف مواجه شده اید، ما در این مقاله شما را با 5 مورد از بهترین نرم افزارهای حسابداری معروف ایرانی از بهترین شرکت های نرم افزاری ایران آشنا میکنیم و به نقد و بررسی منصفانه هر یک می پردازیم.

به گزارش ایتنا به نقل از جام جم، در هر شرکت و سازمانی که با گرایش های کاری متفاوت فعالیت می کنند، وجود نرم افزار حسابداری شرکتی تحت وب کمک می کند تا کسب و کارهای کوچک با صرف هزینه اندک و حتی با استفاده از نرم افزارهای حسابداری رایگان، به راحتی پس از ایجاد حساب کاربری و تنظیمات لازم، در هر زمان به اطلاعات و گزارشات مالی دسترسی و از آن استفاده کنند. اما با این حال یک سری از کسب و کارهای نوپا که به تازگی تصمیم به استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی گرفته اند با عدم آگاهی از لزومات یک مدیریت مالی اصولی با انتخاب نرم افزارهای بی کیفیت و ارزان قیمت، به جای افزایش راندمان محاسبات و گزارشات، متوجه می شوند که نرم افزار حسابداری شرکتی مورد استفاده امکانات لازم کسب و کار آنها را ندارد. در حالی که با استفاده از نرم افزارهای حسابداری تحت وب معروف و برتر ایران که بسیاری از حسابداران با تجربه فرآیند محاسباتی صحیح آن را تایید کرده اند، مدیریت مالی کسب و کار به آسانی و با ضریب اطمینان بالایی انجام میشود.

در ادامه به سراغ معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری ایران رفته ایم. چرا که مقایسه نرم افزارهای حسابداری شرکتی به شما کمک می کند که با امکانات این دسته از نرم افزارهای حسابداری معروف بیشتر آشنا شده و انتخاب دقیق تری داشته باشید.
 
5 نرم افزار حسابداری برتر ایران - ایتنا

نرم افزارهای حسابداری سپیدار
شرکت همکاران سیستم یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان نرم افزار حسابداری در بازار ایران می باشد که بسیاری از شرکت های بزرگ همچون کاشی و سرامیک پاسارگاد از مشتریان نرم افزارهای حسابداری آن می باشند. در این راستا تولید نرم افزار حسابداری سپیدار با هدف ایجاد سیستم مالی منسجم در شرکت های متوسط و کوچک توسط شرکت شناخته شده همکاران سیستم موجب شده بسیاری از حسابداران برای محاسبات شرکتی از نرم افزار سپیدار استفاده کنند. گرچه بسیاری از کارشناسان و منتقدان بازار بر این باور هستند که سپیدار از رانت تبلیغاتی سازمان آموزش و پرورش در کتب درسی استفاده کرده است، اما نمیتوان از کیفیت و عملکرد بالای این نرم افزار چشم پوشی کرد. یکی دیگر از تولیدات همکاران سیستم " نرم افزار دشت " به عنوان نسخه فروشگاهی می باشد که در کنار دیگر نرم افزارهای فروشگاهی موجود در بازار همچون نرم افزار فروشگاهی هلو توانسته است در بازار فروش بهترین نرم افزارهای حسابداری، سهم بزرگی داشته باشد.

نرم افزارهای حسابداری فرداد
نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد، یکی از محصولات محبوب شرکت معروف آرین سیستم می باشد که جزو بهترین نرم افزارهای حسابداری بازار ایران تلقی میشود. شرکت نرم افزاری آرین سیستم که پیش از این برای ادارات و سازمان های دولتی نرم افزار های مالی و اداری یکپارچه تولید کرده است، با هدف حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط این بار با تولید نرم افزار حسابداری فرداد توانسته است در مدت کوتاهی پاسخگوی نیاز مشتریان خود در تمام حوزه ها از تولیدی و پیمانکاری تا خدماتی و بازرگانی باشد. نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد با کاربری حرفه ای و پشتیبانی مستمر توانسته است همپای رقبای قدرتمند خود در مدت کوتاهی که از تولید آن می گذرد به نتایج مطلوبی برسد. نسخه رایگان این نرم افزار را از اینجا دانلود کنید.

نرم افزارهای حسابداری هلو
شرکت نرم افزاری هلو بیش از دو دهه است که با تولید انواع نرم افزارهای حسابداری، بسیاری از اصناف را از فروشگاهی تا تولیدی پوشش می دهد و در این فعالیت 20 ساله با بکارگیری کارشناسان مجرب در کنار تولید نرم افزارهای حسابداری شرکتی و اصناف در حوزه امور مالی، خدمات مشاوره تخصصی مالی به مشتریان خود ارائه می دهد. از دلایل قرار گرفتن نام نرم افزار حسابداری هلو به لیست بهترین نرم افزارهای حسابداری رایگان در کنار کاربردی بودن نرم افزار حسابداری، قیمت مناسب و امکانات گسترده نرم افزارهای حسابداری هلو می باشد. نرم افزار حسابداری هلو در پاسخگویی به نیازهای مدیریت محاسبات مالی با ارائه نرم افزار حسابداری شرکتی مخصوص کسب و کارهای کوچک و متوسط توانسته است بسیار خوب عمل کند و به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری محبوب و پر استفاده در ایران شناخته شده است.

نرم افزارهای حسابداری محک
از طراحی، تولید و توسعه نرم افزارهای محک حدود 10 سال است که می گذرد و محک با افزایش کیفیت نسخه های نرم افزار حسابداری شرکتی خود با بهره مندی از دانش روز، توانسته است اعتماد و رضایت حسابداران شرکت های کوچک و متوسط را جلب و به برند خوش نامی در کنار دیگر نام های بهترین نرم افزارهای حسابداری تبدیل شود. محک در حوزه اپلیکیشن حسابداری شخصی نیز با تولید نرم افزار کیف پول محک توانسته است نظر کاربران زیادی را که به دنبال پلتفرم موبایلی حسابداری هستند جلب کند.

نرم افزارهای حسابداری پیوست
اولین و مهمترین دلیلی که سال 82 موجب شد شرکت پیوست فعالیت خود را آغاز کند، کمک به یکپارچگی سازمان های بزرگ به تولید نرم افزارهای مالی و اداری بوده است و تا به امروز نیز با طراحی و تولید نرم افزارهای مدیریتی و سازمانی توانسته است به یکی از معتبرترین تولیدکنندگان نرم افزارهای حسابداری تحت وب و معروف تبدیل و شناخته شود و سازمان هایی همچون دیوان محاسبات کشوری، کشتی رانی و ... را به مشتریان خود بدل کند. این شرکت با تولید نرم افزار حسابداری شرکتی برای شرکت و کسب و کارهای کوچک و متوسط نیز توانسته است در کنار دیگر نرم افزارهای حسابداری معروف خود، موفقیت چشمگیری کسب کند.

جهت مطالعه بیشتر و آشنایی با دیگر نرم افزارهای معروف و برتر ایران در زمینه حسابداری و مدیریت مالی، به صفحه معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی ایران مراجعه کنید.


کد مطلب: 55591

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/article/55591/5-نرم-افزار-حسابداری-شرکتی-برتر-معروف-ایران-کدامند

ايتنا
  https://www.itna.ir