۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۷

آموزش: چگونه یک شارژر بی‌سیم خوب انتخاب کنیم؟

ایتنا- با توجه به تنوع و گستردگی شارژرهای بی‌سیم موجود در بازار، شاید انتخاب یک شارژر بی‌سیم مناسب و باکیفیت کار چندان آسانی نباشد. با در نظر گرفتن چند عامل می‌توان یک انتخاب خوب و مقرون ‌به صرفه انجام داد.
آموزش: چگونه یک شارژر بی‌سیم خوب انتخاب کنیم؟
انتخاب یک شارژر بی‌سیم مناسب و مقرون به صرفه، کار چندان آسانی نیست و کاربر باید از عوامل و فاکتورهای تأثیرگذار در این انتخاب، آگاهی کامل داشته باشد.  در نظر گرفتن این عوامل می‌توان به انتخاب یک شارژر با سرعت شارژ کافی ختم شود که از مزایای مختلف برخوردار است.

به گزارش ایتنا و به نقل از ورج، چند مورد از عوامل مهم و تأثیرگذار برای انتخاب شارژر بی‌سیم خوب در زیر طرح و بررسی شده است:

شارژ Qi
این قابلیت یکی از فاکتورهای مهم است و شارژر بی‌سیم مد نظر شما باید از استاندارد Qi پشتیبانی کند.
این استاندارد، یکی از مواردی است که گوشی‌های هوشمند امروزی از آن پشتیبانی می‌کند و باعث می‌شود که گوشی بدون استفاده از کابل و به صورت کاملا القایی شارژ شود.

توان
مبنای شارژ بی‌سیم از 5 ولت شروع می‌شود. آیفون‌های اپل به گونه‌ای طراحی شده است که با بالاترین سرعت 7.5 وات شارژ می‌شوند. گوشی‌های سامسونگ در 9 وات شارژ می‌شود و سایر گوشی‌های اندروید از 10 وات پشتیبانی می‌کنند. برای خرید شارژ بی‌سیم بهتر است گزینه 10 واتی را انتخاب کنید.

کانکتور استاندارد
اکثر پدهای شارژ بی‌سیم به یک آداپتور و  بعد از آن به پریز متصل می‌شود. بعضی شرکت‌ها از جک برای اتصال به پد استفاده می‌کنند و برخی هم از میکرو یو‌اس‌بی یا یواس‌بی-سی استفاده می‌کنند.
بهتر است نوع مناسب را با توجه به محل قرارگیری شارژر و راحتی خودتان خریداری کنید.
 
انتخاب شارژر

آداپتور دیواری
به این نکته توجه داشته باشید که پد شارژ را به همراه آداپتور دیواری خریداری کنید و همچنین مطمئن شوید که توان کافی برای شارژ گوشی با حداکثر سرعت را دارد.
پد 10 واتی با جک دیواری 5 واتی، با سرعت 5 وات شارژ می‌کند.

برند
برخی از کاربران برای خرید شارژر بی‌سیم به برند آن هم توجه می‌کنند و معتقدند که کیفیت این شارژر بسته به برند آن متفاوت است که البته این نظر کاملا درست است.
این موضوع در قیمت آن شارژر هم تأثیرگذار است. برندهای Anker، RavPower، Mophie، Belkin یا Samsung چند مورد از بهترین برندها در این زمینه هستند.

سایز و زیبایی
انواع و اقسام شارژر از نظر ظاهر و اندازه در بازار وجود دارد. ممکن است یک کاربر، شارژر زاویه‌دار را بپسندد و دیگری به شارژر تخت علاقمند باشد. سعی کنید که یک شارژر زیبا و دوست‌داشتنی انتخاب کنید.
  
کد مطلب: 55561
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام