کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نقش آفرینی همراه اول در جشنواره فیلم فجر

سايت خبری ايتنا , 14 بهمن 1397 ساعت 11:37

ایتنا- بنیاد سینمایی، همراه اول را از میان سایر گزینه ها به عنوان اسپانسر جشنواره فیلم فجر امسال انتخاب کرد.


همانطور که می دانید جشنواره فیلم فجر، اکنون به مهمترین رویداد سینمایی ایران تبدیل شده است که از سال 1361 تا کنون هر سال برگزار می شود و برترین آثار سینمایی، و همچنین بهترین نقش‌آفرینی‌ها در طی دوره یکساله سینمای ایران را به نمایش می‌گذارد.
در حقیقت این جشنواره به رخدادی تبدیل شده که هر ساله، علاقه مندان سینما چشم به راه برگزاری آن هستند.
امسال نیز سی و هفتمین دوره این جشنواره مانند سال های گذشته توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است.
گفتنی است، نهادهای مختلفی در زمینه اسپانسرینگ این رویداد مهم داوطلب شدند که از میان آن ها "همراه اول" انتخاب شد.

در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم. با ما همراه باشید.

 
همراه اول در جشنواره فجر
 

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر


خوب است بدانید که سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر امسال با حمایت ویژه همراه اول از ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری و همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
در این جشنواره مجموعا ۴۵ فیلم اکران می شود، و مطابق اخبار منتشره،  14 سینما در تهران و بیش از ۵۰ سینما در ساير شهرستان هاي كشور وظیفه اکران فیلم های این دوره را برعهده دارند تا آنها را در معرض دید علاقه‌مندان به هنر سینما قرار دهند.
 

انتخاب همراه اول به عنوان اسپانسر جشنواره فیلم فجر


همانطور که می دانید برگزاری رویداد مهمی مانند جشنواره فیلم فجر به شکل فاخر، نیاز به حمایت جدی دارد و طبعا نهادهای بسیاری نیز مشتاق هستند که این جایگاه را کسب نمایند. امسال نیز مراکز مختلفی برای این کار داوطلب شدند که در میان آنها همراه اول به عنوان اسپانسر جشنواره انتخاب شد.
بنیاد سینمایی احتمالاً معیارهایی را برای انتخاب اسپانسر این جشنواره مدنظر داشته است. شاید بتوان سابقه درخشان این اپراتور را در حوزه های مختلف از جمله خدمات رسانی خوب به مشتریان از جمله نکات مثبتی دانست که در این تصمیم تأثیرگذار بوده است.
گفتنی است، همراه اول همواره در زمینه استفاده از فناوری های نوین برای خدمات رسانی به مشتریان پیشتاز بوده است که در این ارتباط می توان به اینترنت پرسرعت "نوترینو" و دیگر سرویس‌ها اشاره کرد.

 

افزایش نقش حمایتی همراه اول

 
فیلم فجر
 
شواهد نشان می دهد که اپراتور همراه اول مصمم است تا به فعالیت های حمایتی خود از فرهنگ و هنر این مرز و بوم بیافزاید و در رویدادهای این حوزه حضور پررنگ تری داشته باشد.
بایدها و نبایدهای این موضوع باید در مجالی دیگر مورد بررسی قرار گیرد، امّا آنچه مسلم است اینکه حمایت از فرهنگ و هنر را فارغ از مسائل حاشیه ای می توان یک اتفاق خوب و مبارک دانست.

خوب است بدانید که شاهین آرپناهی، مدیرکل ارتباطات همراه اول در این باره تصریح کرده است: «همراه اول قصد دارد از آثار فاخر هنری و فرهنگی حمایت به عمل آورد و به عنوان حامی فعالیت های برجسته این حوزه فعالیت داشته باشد.»
همچنین وی گفته است: «خیلی خوشحالم که امروز در کنار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هستیم که در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حتماً جشنواره خاصی خواهد بود.»
به گفته آرپناهی، این اولین ورود همراه اول به حوزه های محتوایی، هنری و فرهنگی نبوده است و قطعاً آخرین مورد هم نخواهد بود. آنطور که آرپناهی اعلام کرده است، همراه اول قصد دارد بیش از پیش به این حوزه ها وارد شود.

 

رونمایی از پوستر و شعار همراه اول


گفتنی است، اپراتور همراه اول همواره تلاش کرده است که در راستای جلب رضایت مشتریان  و حمایت از آن ها گام بردارد. شعار این اپراتور در جشنواره فیلم فجر امسال نیز بی ارتباط با این موضوع نیست.
همراه اول شعار «حامی هنر ایران زمین» را برگزیده است. روز دوشنبه (۸ بهمن ماه) در مراسم نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از این شعار رونمایی شد. خوب است بدانید که این مراسم در پردیس ملت تهران برگزار شد.
 
حمایت همراه اول از جشنواره فیلم فجر

شاهین آرپناهی، مدیرکل ارتباطات همراه اول، ابراهیم داروغه زاده، دبیر جشنواره و تعدادی از خبرنگاران در این مراسم رسمی حضور داشتند.
 


شرکت در نظرسنجی جشنواره فیلم فجر با همراه اول



علاقه‌مندان و دنبال کنندگان دوره‌های مختلف جشنواره فجر بخوبی می‌دانند که یکی از داغ‌ترین بخشهای این رویداد، انتخاب مردمی است، یعنی آنچه توسط تماشاچیان و علاقه‌مندان، مستقل از نظرات هیئت داوران مورد قضاوت و انتخاب قرار می‌گیرد.
در ادوار گذشته، تماشاچیان پس از دیدن فیلم، رای کاغذی خود را به هریک از فیلم‌ها می‌دادند و نهایتا فیلم برتر از دید بینندگان انتخاب و معرفی می‌شد، اما امسال با ابتکار همراه اول، بستر مناسبی برای این منظور فراهم شده تا امکان شرکت مردم در نظرسنجی جشنواره از طریق گوش همراه به سهولت در دسترس باشد.

 

چطور در نظرسنجی انتخاب بهترین فیلم شرکت کنیم؟


روی بلیت تماشاگران، کدهایی درج شده است. شما می توانید با استفاده بستر ایجاد شده توسط همراه اول از این کدها و شماره‌گیری ستاره 710 مربع (#710*) در نظرسنجی شرکت و فیلم های مدنظرتان را انتخاب کنید.


توجه داشته باشید که بدلیل جذابیت رویداد جشنواره، اخیرا سایت‌های دیگری نیز کم و بیش به ایجاد نظرسنجی در این خصوص اقدام کرده‌اند که البته ایراد خاصی ندارد،‌ اما باید دقت کرد که تنها نتیجه نظرات جمع‌آوری شده از طریق بستر اپراتور همراه اول رسمی و معتبر بوده و بعنوان نتیجه نهایی اعلام خواهند شد، و دیگر نظرسنجی‌ها طبعا مورد تایید هیئت داوران نیز نیستند.

 

انتخاب برترین بازیکنان زن و مرد تمامی دوره‌های جشنواره فجر



شاید یکی از بهترین امکاناتی که امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و به لطف استفاده از فناوری فراهم آمده، انتخاب بهترین بازیگر نقش اول زن، و بهترین بازیگر نقش اول مرد در طی تمامی دوره‌های گذشته جشنواره فیلم فجر است.
امسال و با بستری که همراه اول ایجاد نموده، همه کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن "روبیکا"، در این بخش جذاب نیز شرکت کنند.

برای اینکار، کاربران می‌توانند در این نرم‌افزار، به بانک فیلم‌های دوره های گذشته دسترسی پیدا کرده و فیلم ها را مشاهد نموده و به سلیقه خود، بهترین بازیگران مرد و زن را انتخاب کرده و به آنها رای دهند.
نهایتا و در پایان جشنواره، جمع‌بندی آراء کاربران اعلام خواهد گردید که در حقیقت، بهترین بازیگران زن و مرد سینمای ایران در این سی و هفت دوره را از نگاه کاربران مشخص خواهد نمود که قطعا اتفاقی جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

 


کد مطلب: 55509

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/article/55509/نقش-آفرینی-همراه-اول-جشنواره-فیلم-فجر

ايتنا
  https://www.itna.ir