۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۲
طرح جدید همراه اول ارائه شد:

اختصاص اینترنت هدیه صبحانت به بسته‌های ماهانه آلفا+

ایتنا- همراه اول باز هم در راستای مشتری مداری اقدام به ارائه طرح جدیدی برای مشترکان کرده است. گفتنی است، پس از حذف بخش شبانه بسته های اینترنت اپراتورها، اینترنت هدیه صبحانت به بسته های ماهانه آلفا+ اختصاص می یابد.
اختصاص اینترنت هدیه صبحانت به بسته‌های ماهانه آلفا+

همانطور که می دانید بسته صبحانت به لحاظ زمان استفاده و موارد دیگر، مزیت هایی نسبت به اینترنت شبانه دارد و اضافه شدن آن به بسته های پرمصرف ماهانه به صورت هدیه به نفع مشترکان خواهد بود.
 
معرفی طرح
 

اختصاص اینترنت هدیه صبحانت به بسته آلفا+


در قالب این طرح از تاریخ 18/10/97، اینترنت هدیه صبحانت به بسته های ماهانه آلفا+ اضافه میگردد.  این هدیه طی ساعات 6 صبح تا 12 ظهر قابل استفاده است.
لیست بسته های ماهانه جدید بدین شرح است:
    

ویژگی های بسته هدیه صبحانت


•    تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند از این بسته های هدیه استفاده کنند.
•    نکته مهم این است که قیمت بسته ها با اضافه شدن ترافیک هدیه صبحانت، تغییری نخواهد کرد.
•    ترافیک هدیه صبحانت در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر قابل استفاده است.
•    هدیه صبحانت نسبت به حجم اصلی بسته اولویت دارد.
•    هدیه صبحانت با بستههای ساعات مشخص یعنی صبحانت و شبانت، فرق دارد. بنابراین، امکان فعالسازی بسته صبحانت به صورت همزمان با این بستهها امکانپذیر است.
•    مشترکینی که در حال حاضر هریک از بستههای ماهانه را به صورت فعال دارند، تغییری در بسته فعال فعلی آنها ایجاد نخواهد شد.
 
 
نوترینو

•    در صورتیکه مشترک هریک از بستههای ماهانه را تا تاریخ راهاندازی طرح فعال کرده باشد، تمدید حجمی/ زمانی بسته برای ایشان با بستههای جدید صورت میپذیرد.
 

تغییرات چه زمانی اعمال خواهند شد؟


تغییرات در تاریخ 18/10/97 بر روی کلیه درگاه¬های فعالسازی که در ادامه می آید، اعمال می گردد. گفتنی است، این درگاه¬ها در این تاریخ به ¬روز خواهند شد.
درگاه ها عبارت اند از:
1- ستاره 1 مربع
2- ستاره 10 مربع
3- ستاره 100 مربع
4- پیامک 10؛
5- پیامک 8080؛
6- وبسایت و اپلیکیشن همراه من؛
7- IVR
8-Shop
9- پنل کارگزاران

 

مختصری درباره طرح صبحانت

 
اینترنت

طرح صبحانت زیرمجموعه‌ای از بسته های ساعات مشخص است. این نوع از بسته های اینترنت همراه اول گروهی از بسته‌های پرسرعت نوترینو هستند که در بازه‌های زمانی مشخصی از شبانه‌روز می توان از آن ها استفاده کرد.
نکته مهم این است که این بسته ها به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت همراه اول قابل فعالسازی هستند. مشترکین با شماره گیری *100*27#  می‌توانند بسته های اینترنت ساعات مشخص را مشاهده و فعال نمایند.
در حال حاضر این بسته‌ ها در دو نوع صبحانت (۶ صبح تا ۱۲ ظهر) و شبانت (۲ تا ۷ صبح) ارائه می‌شوند.  به نظر می رسد این بسته ها برای کسانی مناسب است که در ساعات مشخصی از شبانه روز امکان استفاده از اینترنت را دارند.
 

ویژگی های بسته های اینترنت ساعات خاص عبارت اند از:


•    تمام مشترکین اعم از اعتباری و دائمی می توانند از بسته های اینترنت ساعات مشخص استفاده کنند.
•    این بسته ها تمدید خودکار حجمی و یا زمانی ندارند.
•    مشترک در یک زمان تنها می تواند یک بسته ساعات مشخص را فعال نماید.
•    در صورت فعالسازی همزمان این بسته‌ها با سایر بسته‌های اینترنت، اولویت مصرف با بسته‌های ساعات مشخص خواهد بود.
•    برای دریافت راهنمای بسته‌های ساعات مشخص باید کد *100*279# و برای استعلام وضعیت بسته‌های ساعات مشخص کد*100*0#  را شماره‌گیری نمایید.


مختصری درباره طرح آلفا+


بسته های آلفا+ بسته های پرسرعت نوترینو هستند. این بسته‌ها با سرعتی بالا امکان استفاده تخصصی و حرفه ای را از اینترنت نسل سوم، چهارم و نسل چهارونیم امکان‌پذیر می‌کنند.
 


طرح آلفا+ برای چه کسانی مناسب است؟


افرادی که بطور معمول، فایل های حجیم ارسال و یا دریافت می کنند، مکالمه‌های صوتی و یا ویدیویی در بستر اینترنت انجام می دهند، از برنامه های صوتی و تصویری اینترنتی استفاده می‌کنند و یا تمایل به داشتن اینترنت با سرعت بالا را دارند، بهتر است از بسته‌های آلفا+ استفاده کنند.


ویژگی های بسته های آلفا+


1-    تمامی مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می توانند از این بسته ها استفاده کنند.
2-    یکی از ویژگی های جذاب بسته های آلفا+ این است که به همان میزان ترافیک خریداری شده (قابل مصرف در طول شبانه‌روز)، دارای ترافیک هدیه شبانه هستند  که می توان از آن در بازه زمانی ۲ الی ۷ بامداد استفاده کرد.
3-    در صورتی که حجم شبانه بسته تمام شده باشد و مشترک در بازه زمانی شب  یعنی 2 شب تا ۷ بامداد از نوترینو استفاده نماید، ترافیک مصرفی از حجم شبانه‌روزی او کم می شود.
4-    بسته های آلفا+، علاوه بر هدیه شبانه، دارای ترافیک هدیه وای فای اول (قابل استفاده در نقاط تحت پوشش وای فای اول) به میزان ترافیک روزانه هستند.
5-    استفاده از حجم وای فای اول هر بسته تنها در نقاط تحت پوشش وای فای اول و با اتصال به شبکه بی سیم WiFiAval  امکان پذیر خواهد بود.

جمع‌بندی
با توجه به تمامی آنچه در بالا گفته شد، می توان این طور نتیجه گیری کرد که اپراتور همراه اول در راستای مشتری‌مداری و جلب رضایت بیش از پیش کاربران، به ارائه طرح جدید اختصاص هدیه اینترنت صبحانت به بسته های ماهانه آلفا+ گام برداشته است.
بدین ترتیب به نظر می رسد، نوعی رقابت میان اپراتورهای مختلف برای ارائه طرح های جذاب به کاربران به وجود آمده است که باید منتظر شد و دید که در این رقابت کدام اپراتور موفق‌تر عمل می‌کند.
 
کد مطلب: 55275
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام