کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کادو شب یلدا شرکت آرین سیستم به حسابداران و مدیران مالی

24 آذر 1397 ساعت 14:38

ایتنا - تبریک شب یلدا برای امسال را چگونه انجام میدهید؟ آیا کادو شب یلدا برای دوست، همکار یا همسر حسابدار خود تدارک دیده اید؟ آیا از بن 1 میلیون تومانی آرین سیستم اطلاع دارید؟


تبریک شب یلدا برای امسال را چگونه انجام میدهید؟ آیا کادو شب یلدا برای دوست، همکار یا همسر حسابدار خود تدارک دیده اید؟ با نزدیک شدن به شب یلدا، بسیاری از ایرانیان خود را برگزاری هرچه زیباتر این شب طولانی و باستانی آماده میکنند و بازار هدیه دادن داغ میشود. شب یلدا یکی از مناسبت های دوست داشتنی ما ایرانیان است و دادن هدیه کادو شب یلدا به عزیزان، جزوی از رسومات این شب این است. اگر همکار، دوست یا همسر حسابدار دارید و قصد دارید وی را با هدیه تبریک شب یلدا خوشحال کنید، یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.
 
جشن یلدای حسابداران چیست؟
شرکت آرین سیستم بمناسبت فرا رسیدن شب یلدا، جشنواره پاییزی با نام «جشن یلدای حسابداران» برگزار کرده است و قصد دارد نرم افزار حسابداری فرداد، جدیدترین محصول خود را در این جشنواره با تخفیف های شگفت انگیز به دست حسابداران و مدیران مالی برساند. فرداد، نرم افزار حسابداری شرکتی میباشد که در بسته های مختلف خدماتی، بازرگانی، تولیدی صنعتی و پیمانکاری و با شعار یکپارچگی مالی طراحی و ارائه شده است و شرکتهای کوچک و متوسط میتوانند از راهکارهای نوین فرداد برای کنترل و مدیریت یکپارچه امور مالی کسب و کار خود استفاده کنند.
 
چه کسانی میتوانند در جشن یلدای حسابداران شرکت کنند؟
کلیه حسابداران و مدیران مالی که در شرکتهای معتبر بازرگانی، خدماتی، پیمانکاری و واحدهای صنعتی مشغول به کار هستند میتوانند در جشن یلدای حسابداران آرین سیستم شرکت کنند و کادو شب یلدای خود را دریافت کنند. این افراد بنا به ماهیت کسب و کار شرکت خود میتوانند هر یک از بسته نرم افزارهای شرکتی فرداد را با تخفیف ویژه بمناسبت تبریک شب یلدا انتخاب کنند.
 
تخفیف های شگفت انگیز!
چنانچه حسابدار و یا مدیر مالی شرکتی معتبر هستید، بن تخفیف 1 میلیون تومانی در خرید بسته نرم افزار حسابداری فرداد بعنوان کادو شب یلدا به شما تعلق میگیرد. تنها کافیست روی نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد کلیک کنید و در جشن یلدای حسابداران ثبت نام کنید. همچنین اگر همکار، دوست و یا همسر حسابدار دارید و قصد دارید با کادو شب یلدا وی را شاد کنید، میتوانید نرم افزار حسابداری مالی فرداد را با تخفیف 20 درصدی از ما دریافت کنید و برای هدیه تبریک شب یلدا به عزیزان خود کادو دهید. توجه داشته باشید که این طرح تخفیف ویژه فقط تا پایان شب یلدا اعتبار دارد. همچنین جشن یلدای حسابداران هرساله از 15 آذر (روز حسابدار) الی 30 آذر (شب یلدا) تکرار میشود و هر سال در این بازه زمانی میتوانید از تخفیف های آرین سیستم در جشن یلدای حسابداران بهره مند شوید و کادو شب یلدا را از آرین سیستم دریافت کنید.


کد مطلب: 55058

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/article/55058/کادو-شب-یلدا-شرکت-آرین-سیستم-حسابداران-مدیران-مالی

ايتنا
  https://www.itna.ir