۱
۰
plusresetminus
شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۴

دسترسی آنلاین به خدمات همراه اول با اپلیکیشن همراه من

ایتنا- حدود سه سال پیش بود که اپراتور اول تلفن همراه، از سرویس خدماتی جدیدش تحت عنوان اپلیکیشن "همراه من" پرده برداری کرد. مشترکین می توانند با این اپلیکیشن، به انجام امور متنوعی همچون دریافت و پرداخت صورت حساب و ریز مکالمات بپردازند. برای آشنایی بیشتر با امکانات این اپلیکیشن با ما همراه شوید.
دسترسی آنلاین به خدمات همراه اول با اپلیکیشن همراه من
 


نحوه استفاده از همراه من


اپلیکیشن همراه من، امکانات فراوانی در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد که در این مقاله ایتنا می‌توانید با جزئیات آن بخوبی آشنا شوید.
برای شروع استفاده از اپلیکیشن همراه من، باید شماره خود را در اپلیکیشن وارد کنید. پس از چند دقیقه، رمز عبوری یک بار مصرف برایتان ارسال خواهد شد که با وارد کردن آن می توانید استفاده از خدمات اپلیکیشن را شروع کنید.
همراه من رابط کاربری ساده، سبک و زیبایی دارد که می توانید در آن به راحتی به خدمات اپلیکیشن دسترسی داشته باشید. خدمات اینترنتی همراه من شامل شش دسته اند: خدمات اصلی، خدمات پرداخت، طرح های تشویقی، خدمات اینترنت، خدمات ویژه و سایر خدمات.
 

اپلیکیشن همراه من
 
 
از میان امکانات مختلف این اپلیکیشن، شاید امکان پیگیری ریز مکالمات و گزارش ریز مصرف اینترنت را بتوان از مهم ترین و پرمصرف ترین قابلیت های آن برشمرد. با وجود اپلیکیشن همراه من دیگر لازم نیست برای پیگیری این دو مورد به دفاتر همراه اول مراجعه کنید زیرا یک کلیک ساده در اپلیکیشن شما را از این کار بی نیاز می کند.
در ادامه مهم ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن را معرفی و نقاط قوت و ضعف هر کدام از بخش‌ها را نیز مطرح می‌کنیم.
 

کاربردهای همراه من

 

● پرداخت صورتحساب قبض میان ‌دوره و پایان ‌دوره


شاید مهم ‌ترین ویژگی اپلیکیشن همراه من همین بخش باشد. کاربر در این قسمت می‌تواند اطلاعات کامل قبوض میان ‌دوره و پایان‌ دوره را مشاهده کرده و نسبت به پرداخت آن اقدام نماید. از نکات مهم بخش فوق این است که پرداخت قبوض از این طریق بسیار سریع‌ تر از حالت پرداخت در سایر اپلیکیشن ‌های مالی است. کاربرانی که به دلیل بدهی سیم‌ کارتشان قطع یا یک‌طرفه شده نیز می ‌توانند در مدت‌ زمانی اندک ارتباط خود با شبکه را مجددا برقرار کنند.
 

● مشاهده موجودی سیم‌کارت‌ های اعتباری و خرید آسان شارژ


از دیگر ویژگی‌ های این اپلیکیشن امکان مشاهده شارژ باقی‌مانده سیم‌ کارت ‌های اعتباری است. کاربر می‌تواند در صورت تمایل نسبت به شارژ سیم‌ کارت اقدام نماید. همچنین شارژ ارائه‌ شده در این اپلیکیشن با 5 درصد تخفیف همراه بوده که جذابیت استفاده از آن را بیش از پیش کرده است.
 


اپلیکیشن همراه من چیست؟
 
 
البته به دلیل این ‌که 9 درصد ارزش‌ افزوده به مبلغ شارژ افزوده می‌ شود، مبلغ نهایی پرداختی عملا بیشتر از مبلغ شارژی است که کاربر در سیم ‌کارت خود دریافت می‌ کند.
 

● گزارش کامل کارکرد و ریز مکالمات


از دیگر قابلیت ‌های این اپلیکیشن، امکان مشاهده جزئیات کارکرد و ریز مکالمات سیم ‌کارت ‌های اعتباری و دائمی است که البته نیازمند دریافت رمز دوم است. در حال حاضر سرشماره ای به این منظور وجود ندارد و مشترکین برای دریافت رمز دوم باید به دفاتر خدمات مشتریان همراه اول مراجعه کنند. در ابتدا مشترکین باید فرم مربوط به دریافت رمز دوم شامل شماره تلفن و ایمیل خود را پر کنند. سپس رمز یکبار مصرفی به خط آنها پیامک می شود. مشترکین کد یکبار مصرف فوق را به کاربر دفتر خدمات مشترکین اعلام کرده و سپس رمز دوم برای دریافت خدمات محرمانه شامل ریز مکالمات و قطع و وصل خط و ... به ایمیل آنها ارسال خواهد شد.
پس از گذراندن مراحل مورد نظر به تمامی خدمات موجود در اپلیکیشن همراه من دسترسی خواهید داشت که با توجه به تنوع خدمات در این اپلیکیشن به نظر می‌ رسد ارزش صرف کردن اندکی وقت برای فراهم کردن دسترسی به این امکانات را داشته باشد.

● بسته ‌های اینترنت نوترینو


در این بخش از اپلیکیشن، بسته ‌ها به صورت دسته ‌بندی ‌های مختلف مانند روزانه، ماهانه و سالانه به کاربران عرضه شده اند و قابلیت مقایسه نیز فراهم شده است.
کاربر می‌تواند با یک مقایسه بسیار کامل و جامع با توجه به جزئیات هر بسته نسبت به خرید آن اقدام نماید.
امکان غیر فعال‌ سازی کامل اتصال اینترنتی سیم‌ کارت نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است. اگر نیاز به اینترنت ندارید و نگران هزینه‌ های ناخواسته اینترنت در قبض خود هستید، می‌توانید با غیر فعال ‌سازی اینترنت از طریق این اپلیکیشن خیال خود را از این بابت راحت کنید.
 

● فعال سازی هدایا و جوایز همراه ‌اول


از دیگر بخش‌ های اپلیکیشن همراه من، بخش جوایز و هدایای آن است. این بخش بر بستر امتیازات اعطایی به کاربر و به موجب کارکردهای مختلف بنا نهاده شده است. کاربر می ‌تواند با استفاده از امتیازات خود نسبت به فعال‌ سازی آن‌ ها اقدام نماید و در صورت نیاز از این هدایا استفاده کند.
 

● مشاهده تاریخچه تمام فعالیت ‌ها


کاربران می‌ توانند در این بخش از اپلیکیشن همراه من، سوابق پرداخت قبوض خود و همچنین خرید طرح‌ ها و بسته‌ های اینترنتی را مشاهده کنند. برای کاربران دارای سیم‌ کارت ‌های اعتباری، جزئیات مربوط به شارژهای انجام‌ شده نیز قابل مشاهده خواهد بود.
 

● انتقال اعتبار به دوستان


از دیگر امکانات قابل ذکر در اپلیکیشن همراه من، امکان انتقال اعتبار است. هزینه این شارژ در قبض سیم‌کارت دائمی کاربر لحاظ می ‌شود. این قابلیت در مواقع اضطراری یک امکان فوق‌العاده به شمار می‌ رود. همچنین می ‌توانید بستانکاری سیم‌ کارت خود را با استفاده از این اپلیکیشن افزایش‌ دهید. برای مثال اگر در حال حاضر سقف استفاده از سیم‌ کارتتان روی عدد 50 هزار تومان تنظیم شده، آن را به 100 هزار تومان یا بالاتر از آن افزایش دهید.
 

کاربردهای اپلیکیشن همراه من

 

● فعال ‌سازی آوای انتظار


برای انتخاب و فعال‌سازی آوای انتظار در این اپلیکیشن کافیست به بخش مربوطه وارد شوید و پس از انتخاب موضوع و نوع موسیقی مد نظر خود، آوای انتظار دلخواه خود را انتخاب و با پرداخت هزینه لازم نسبت به فعال ‌سازی آن اقدام کنید.
از بهترین بخش ‌های موجود در قسمت آوای انتظار، نمایش 20 آوای‌ برتر موجود در همراه‌ اول است. بدین ترتیب کاربران می ‌توانند از سلایق دیگر افراد استفاده کرده و از این موارد به عنوان آوای انتظار سیم ‌کارت خود استفاده نمایند.
 

● پشتیبانی و کدهای دستوری کامل


این بخش به کاربر کمک می‌ کند تا در صورت عدم اتصال به اینترنت، برای کارهای خود از کدها استفاده کرده و مشکلات خود را رفع نماید.
شما می ‌توانید برای همراه‌ اول پیامک ارسال کنید یا این ‌که با آن‌ها تماس بگیرید. شاید بهترین‌ بخش این قسمت از همراه من، جایی است که کاربران می ‌توانند به همراه‌ اول پیامی را ارسال کنند که نیاز به تماس پشتیبانی دارند. همراه‌ اول بعد از دریافت این پیام و در موعد مناسب با کاربر تماس می ‌گیرد و مشکل آن هارا حل می‌ کند.
 

● تقسیط بدهی


قابلیت مفید دیگر این اپلیکیشن امکان تقسیط‌ بدهی سیم‌کارت‌های دائمی است که یک‌ بار در سال انجام می ‌گیرد. طی این پروسه کاربران می ‌توانند بدهی خود را در چهار قسط پرداخت کرده و بدون آن‌ که نیاز به تسویه کامل باشد، از سیم‌کارت خود استفاده نمایند. این قابلیت پیش از این به حضور در دفاتر خدمات‌ ارتباطی نیاز داشت اما در حال حاضر از طریق اپلیکیشن همراه من قابل انجام است.
 

اپلیکیشن همراه من می تواند به غیر از فراهم نمودن امکان مدیریت یکپارچه و آسان برای اپراتور، در کاهش مراجعه حضوری مشتریان به دفاتر همراه اول نقش بسزایی ایفا کند. اپلیکیشن همراه من ابزاریست که به کمک آن می توانید از هر جایی که هستید، با اتصال به اینترنت به خدمات مختلف همراه اول دسترسی پیدا کنید.

  - لینک دانلود اپلیکیشن همراه من
 
کد مطلب: 54107
نام شما
آدرس ايميل شما


یحیی چینه کش
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید.بنده اپلیکیش همراه من را خیلی وقت است نصب کردم .بجای gmail ..از jmail استفاده شده است .به همین خاطر به ایمیل من هیچ چیز نمیرسه .چطوری درستش کنم .از همراهی شما سپاسگزارم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام