کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا نرم افزار بازرگانی تحت وب محبوب مدیران فروش شد؟

8 شهريور 1397 ساعت 8:00

ایتنا - امروزه با مدرن سازی کسب و کار و تغییر به برنامه های مبتنی بر وب، شاهد طیف وسیعی از نرم افزار بازرگانی تحت وب نسبت به برنامه های دسکتاپ سنتی هستیم. همان طور که سایر صنایع مایل هستند به طور مداوم تولید خود را بهینه سازی کنند، مدیران فروش نیز اغلب نیاز به برنامه های کاربردی وب دارند که رابط کاربری را برای تمام داده هایی که از ردیابی فرآیندهای فروش حاصل می شود فراهم کنند.


نرم افزار بازرگانی تحت وب به مدیران فروش اجازه می دهد تا اطلاعات فروش را با توجه به نیاز تجزیه و تحلیل و محاسبه کنند و این فقط یکی از نمونه های محبوبیت استفاده از برنامه بازرگانی نزد مدیران فروش است.
 

نرم افزار بازرگانی تحت وب


به گزارش ایتنا به نقل از واحد طراحی و تولید نرم افزار بازرگانی تحت وب آرین سیستم، فن آوری های وب فرصت های جدیدی را برای کسب و کارهای مختلف از جمله فروش و بازرگانی ارائه می دهند. نرم افزار بازرگانی و فروش مبتنی بر وب تا زمانی که شما به اینترنت متصل هستید از هر کجا در دسترس است و به شما این امکان را می دهد که در خانه یا از هر مکان از راه دور کار کنید. نرم افزار مدیریت بازرگانی مبتنی بر وب با پشتیبانی بر روی دستگاه های مختلف تلفن همراه و استقرار آسان تر نسبت به برنامه حسابداری بازرگانی تحت ویندوز، موجب شده نگهداری و مدیریت اطلاعات آسان و سریع تر انجام بشود و مدیران فروش ساعات بیشتری را در کنار مدیریت اطلاعات، صرف فاکتورهای مهم تر موفقیت در فروش خود کنند. به طور مثال، شما به عنوان مدیر فروش در جلسه ثبت قرارداد و خارج از شرکت هستید و سریعاً نیاز به یک سری اطلاعات فروش و مشتری دارید. در این وضعیت اگر شما از نرم افزار بازرگانی تحت وب در شرکت خود استفاده می کنید، با خیال راحت می توانید با اتصال به اینترنت به تمام اطلاعات فروش و گزارشات آماری دسترسی داشته باشید. 
همچنین شما به عنوان مدیر فروش با استفاده از سیستم بازرگانی تحت وب می توانید فرم های سفارشی ایجاد کنید، گردش کارها را پیکربندی کنید، صفحات اطلاعاتی را ایجاد کنید و برنامه خود را در عرض چند دقیقه دریافت کنید. تدارکات و یا مدیریت سفارش از دیگر امکانات بی پایان نرم افزار حسابداری بازرگانی است. از دیگر دلایلی که موجب محبوبیت نرم افزار بازرگانی تحت وب نزد مدیران فروش و بازرگانی شده می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

چرا نرم افزار بازرگانی تحت وب محبوب مدیران فروش شد؟ - ایتنا

اشتراک گذاری راحت تر داده ها بین سیستم های کامپیوتری
با استفاده از فناوری های رایج اینترنت مبتنی بر استانداردهای تحت وب، امکان دستیابی به میزان بسیار بیشتری از اشتراک داده بین برنامه ها و سیستم های دسکتاپ جداگانه سنتی وجود دارد. به راحتی می توان با خرید و استفاده از برنامه حسابداری بازرگانی تحت وب، امکان ادغام با دیگر نرم افزارهای مالی و اداری مبتنی بر وب را فراهم آورد و در نهایت به داده های یکپارچه دسترسی داشته باشید.

امنیت در نگهداری اطلاعات بازرگانی
اکثر برنامه های مبتنی بر وب در سرورهای وب اختصاصی نصب می شوند که توسط یک متخصص با تجربه IT قابل کنترل است. در نتیجه نیازی به نگهداری چندین کامپیوتر مشتری نیست و اتصالات امن به راحتی اجرا می شوند. بنابراین اطمینان از حفاظت از اطلاعات حساس حسابداری بازرگانی شرکت شما فراهم می شود. از آنجا که داده ها متمرکز شده و بسیار امن است، پشتیبان گیری اطلاعات بسیار آسان است.
این مقاله توسط کارشناسان استقرار و پشتیبانی نرم افزار حسابداری بازرگانی در آرین سیستم آماده شده است و شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حسابداری شرکت های بازرگانی با مراجعه به وب‌سایت شرکت آرین سیستم و با پر کردن فرم درخواست دمو، از مشاوره کاملا رایگان کارشناسان آرین سیستم بهره مند شوید.


کد مطلب: 53902

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/article/53902/چرا-نرم-افزار-بازرگانی-تحت-محبوب-مدیران-فروش

ايتنا
  https://www.itna.ir