۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۶

چرا مدیریت فرآیندهای کسب و کار را باید مکانیزه کنیم؟

ایتنا - بمنظور بهبود بخشیدن به مدیریت فرآیندهای کسب و کار شما مجبور نیستید که سرمایه گذاری بزرگی انجام دهید. بسیاری از مدیران به فکر شفاف سازی بررسی های سازمانی خود هستند و طی تحقیقات خود به این نتیجه رسیده اند که تنها راه حل، مکانیزه کردن مدیریت فرآیندهای کسب و کار است باید از طریق یک سیستم BPMS کسب و کار خود را مکانیزه کنند. اما هنوز در تصمیم گیری خود دچار تردید هستند.
چرا مدیریت فرآیندهای کسب و کار را باید مکانیزه کنیم؟
به گزارش ایتنا به نقل از واحد آرین سیستم، ما به شما خواهیم گفت با مکانیزه کردن مدیریت فرآیندهای کسب و کار خود چه مزایایی را برای مدیریت قوی تر و هدایت کسب و کار در مسیر رشد فناوری دریافت خواهید کرد. انتخاب تجهیزات مناسب با هدف مدیریت فرآیندهای کسب و کار، به افزایش کارایی و کاهش هزینه های کار کمک می کند. با چالش های فعلی نیروی کار صاحبان مدیریت فرآیندهای کسب و کار باید راهی برای قرار دادن تجهیزات برای کار بدون شکست پیدا کنند.
مدیران با مکانیزه کردن درست مدیریت فرآیندهای کسب و کار خود می توانند تعداد کارکنان مورد نیاز خود را کاهش دهند وکارهای شما انجام سریعتر انجام بگیرد. مدیریت فرآیندهای کسب و کار مکانیزه شده به شما کمک می کند کار بیشتر با بازدهی مطلوب انجام دهید. برای آشنایی بیشتر 7 دلیل قانع کننده برای مکانیزه کردن مدیریت فرآیندهای کسب و کار بیان خواهیم کرد. در ضمن از شما همراهان عزیز دعوت میکنیم جهت بالا بردن اطلاعات خود در این موضوع، حتما مقاله افزایش بازدهی کسب و کار با bpms را مطالعه نمایید.
 
حذف کاغذ در کلیه مراحل ثبت و اجرا
مدیریت فرآیندهای کسب و کار با پیاده سازی یک سیستم مکانیزه و بهره مندی از امکانات جدید بدون نیاز به کاغذ امکان دسترسی را به تمام افراد می دهد و ثبت و گردش اطلاعات به صورت مکانیزه و بدون وجود کاغذ انجام می گیرد. حذف کاغذ در فرآیند مکانیزه کردن مدیریت فرآیندهای کسب و کار موجب افزایش امنیت و سرعت گردش اطلاعات و صرفه جویی در هزینه های کاغذ می شود.
 
کاهش نیروی انسانی در واحد دبیرخانه
با مکانیزه کردن دبیرخانه به شکل قابل ملاحظه ای شاهد رشد عملکرد و کاهش قابل ملاحظه در جستجوی صورت جلسات، اسناد و .... خواهید بود و مکانیزه شدن مدیریت فرآیندهای کسب و کار باعث صرفه جویی در هزینه ها و کاهش نیاز به نیروی کار در دبیرخانه شده و کارمندان این واحد زمان بیشتری را می توانند صرف ارائه پیشنهادات سازمانی کنند که موجب افزایش سرانه ارائه پیشنهاد و کسب موفقیت سازمان می شود.
 
ارائه گزارشات صحیح و به موقع
گزارشگیری از فرآیندهای کسب و کار از طریق مکانیزه کردن سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار موجب پیگیری، ثبت و گزارش گیری راحت تر از تعامل فرآیندهای انسان محور می شود. در هر مکان و زمان با مدیریت فرآیندهای کسب و کار مکانیزه شده می توانید از تمام واحدهای سازمانی و نیروی انسانی گزارشات آماری را به راحتی و در کمترین زمان با اطمینان به دست آورید.
 
کاهش هزینه ها خطای انسانی
حتماً بین همکاران خود اشخاصی را می شناسید که با وجود باهوش بودن و احساس مسئولیت زیاد دچار خطاهایی در فرآیند کاری خود شده اند که به طور ناخواسته موجب زیر سوال بردن اعتبار شرکت شده اند. به طور مثال تاریخ و اطلاعات چک پرداختی را به درستی ثبت نکرده اند و این فراموشی باعث عدم پرداخت به موقع شده است. در حالی که با مکانیزه کردن سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار، پیام تمام سررسیدها با اعلام هشدار به کارمندان مربوطه ارسال می شود.
 
افزایش دریافت و کنترل هوشمند اطلاعات
جهت مدیریت و کنترل اطلاعات سازمانی به راحتی می توان تمام مراحل گردش کار را با مکانیزه کردن مدیریت فرآیندهای کسب و کار در اختیار داشت. به طور مثال در مدیریت فرآیندهای کسب و کار مکانیزه شده می توان از تکرار ثبت اطلاعات یا پیشنهادات تکراری سازمان جلوگیری کرد. چرا که یک بار اطلاعات به صورت خودکار ثبت و اطلاعات تکراری با اعلام هشدار حذف می شود.
 
پیوستگی در سازمان های وسیع با گستره جغرافیایی
بسیاری از سازمان ها در مناطق مختلف شعب متعددی دارند و یکپارچه سازی اطلاعات برای مدیران دشوار است، در حالی که در مدیریت فرآیندهای کسب و کار، مکانیزه کردن سیستم سازمانی دسترسی به داده های سازمانی را تسهیل می کند و در هر زمان و مکان حتی افراد خارج از سازمان نیز می توانند به اطلاعات دسترسی و پیگیری های لازم را بدون صرف زمان اضافی انجام و نتایج را به سازمان ارائه کنند.
 
تایید و مدیریت درخواست ها
در سیستم سازمانی مکانیزه شده شما به راحتی می توانید با حداقل پتانسیل و زمان بررسی، درخواست های سازمان را پیگیری کنید و خطاهای غیرفنی را به حداقل برسانید. حتی در مدیریت فرآیندهای کسب و کار مکانیزه شده در صورت عدم رسیدگی به پیگیری ارباب رجوع به راحتی مسئول کار را شناسایی می شود و حتی اگر فرد مسئول حضور نداشته باشد به سادگی در جریان کاری فرد جایگزین در سامانه تعیین می شود. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و پرس و جو در زمینه ابزار، راهکارها و ابزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار همچون نرم افزار bpms آرین سیستم با کارشناسان تماس بگیرید و یا به وب‌سایت شرکت آرین سیستم مراجعه و با کارشناسان آرین سیستم در ارتباط باشید.
کد مطلب: 53540
برچسب ها: کسب و کار
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام