۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۹

لزوم پیاده سازی نرم افزار erp ایرانی در شرکت های ایران

ایتنا - راه حل های پیاده سازی نرم افزار erp ایرانی برای ارائه انعطاف پذیری، سازگاری و مقیاس پذیری رشد شرکت ها طراحی شده اند و مهمتر از همه اینکه erp به عنوان یک سیستم مدرن سازمانی می تواند شما را در مدیریت مشتریان، شرکا و تامین کنندگان تان راهنمایی کند.
لزوم پیاده سازی نرم افزار erp ایرانی در شرکت های ایران
به گزارش ایتنا به نقل از آرین سیستم، فناوری به سرعت تغییر می کند و در واقع سیستم های قدیمی از رشد کسب و کار شرکت جلوگیری می کنند. افزون بر این هزینه به روز رسانی برنامه نویسی یک سیستم قدیمی اغلب به سرعت افزایش می یابد، در حالی که پیاده سازی نرم افزار erp ایرانی شما را قادر میسازد به راحتی با آخرین نیازهای گزارشگیری شده مطابقت داشته باشید. بنابراین پیاده سازی erp ایرانی به شرکت ها اجازه می دهد برای حفظ رقابت و موقعیت رشد خود تصمیمات بهتر بگیرند و بدین ترتیب مزیت رقابتی را به دست آورند.

کاربرد erp چیست؟ یک سیستم یکپارچه است که در بسیاری از شرکت ها اجرا و می تواند منابع داخلی و خارجی را در یک کسب و کار مدیریت کند. دلایل خاص شرکت هایی که در تکنولوژی پیاده سازی نرم افزار erp ایرانی سرمایه گذاری می کنند متفاوت است، اما معمولا کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در لیست دلایل لزوم برنامه ریزی منابع سازمانی قرار دارند. طیف گسترده ای از پیشنهادات پیاده سازی erp ایرانی در بازار وجود دارد که اکثر ویژگی های اساسی را ارائه می دهند، در حالی که ویژگی ها و عملیات خاص نرم افزار erp متفاوت هستند.

4 دلیل برای پیاده سازی نرم افزار erp ایرانی
یکی از بزرگترین دلایل پیاده سازی erp ایرانی از دید مدیران فناوری اطلاعات، ایجاد یک پلتفرم IT مشترک در سراسر شرکت است. با این حال ضمن بررسی دلایل و مزایای erp، باید به عنوان یک پروژه سرمایه گذاری به پیاده سازی نرم افزار erp ایرانی نگاه کرد و همچنین باید توسط مدیران و کارکنان اجرا و کار با برنامه erp پذیرفته شود. در حال حاضر اگر سازمان شما هنوز برای erp ایرانی آمادگی ندارد، در اینجا 4 دلیل کلیدی برای لزوم اجرای سیستم جامع برنامه ریزی منابع سازمان که شما را نسبت به پیاده سازی نرم افزار erp ایرانی مطمئن تر می کند بازگو خواهیم کرد.
 
مدیریت کسب و کار با یک راهبرد سازمانی
اگر سازمان شما از یک راهبرد سازمانی مانند برنامه ریزی منابع سازمان استفاده نکند، احتمالا از سیستم های  نرم افزاری مختلف برای تکمیل هر یک از این توابع استفاده می کند و هنگامی که کسب و کار توسط چندین توابع کاری به طور جداگانه مدیریت می شود بسیاری از مسائل همچون خطاهای داده، تکرار عملکردها یا سوابق، عدم وجود دید در کل کسب و کار و عدم ارتباط بین مناطق مختلف کسب و کار ممکن است بوجود آید. پیاده سازی نرم افزار erp ایرانی تمام این توابع کاری متفاوت را به یک سیستم واحد متصل می کند و به آنها اجازه می دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال هنگامی که تیم فروش شما یک سفارش را تأیید می کند، erp به صورت خودکار یک معامله را برای بخش مالی و یک دستور کار برای واحد تولید ایجاد می کند.
 
تسهیل تجزیه و تحلیل داده های کسب و کار
تجزیه و تحلیل داده های شرکت شما بسیار ارزشمند است، زیرا به شما بینش های منحصر به فردی مثل شلوغ ترین و کمترین دوره های فروش را می دهد. تسهیل تجزیه و تحلیل داده ها مشکل و وقت گیر است، حتی داده ها می توانند تاریخ گذشته باشند و از این رو غیرقابل اعتماد هستند. راه حل های پیاده سازی نرم افزار erp ایرانی می توانند از طریق جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های کسب و کار به تیم های اطلاعاتی شما کمک کند تا به سرعت در کل عملیات از دو روش زیر اطلاعات کلی خود را شناسایی کنید.
اشتراک گذاری برنامه های کاربردی در یک پایگاه داده
بروزرسانی و دسترسی به اطلاعات مرتبط
 
ساده سازی فرآیندهای شما
هنگام پیاده سازی erp ایرانی شرکت ها مجبور می شوند فرآیندهای جریان کسب و کار خود را در نظر بگیرند. این یک فرصت عالی می تواند برای ارزیابی این باشد که چه کار می کنید، چه چیز مهم و چه چیزی می تواند در شرکت بهبود یابد چرا که کسب و کار کارآمد تر خوب است و با پیاده سازی erp سازمان شما می تواند با سرعت، کارایی و دقت در فعالیت های تجاری خود را به دست آورد. پیاده سازی نرم افزار erp ایرانی مدرن به شما کمک می کند تا به خواسته های شرکای تجاری و ذی نفعان خارجی خود برسید و همچنین می توانید کارکنان خود را نیز شاد و سازنده نگه دارید. بنابراین از طریق اتوماسیون و ادغام، پیاده سازی erp می تواند بهره وری سازمان شما را افزایش دهد و در عین حال شاهد کاهش هزینه های زمان و نیروی کار را نیز افزایش دهید.
افزایش تعامل بین اطلاعات
سیستم جامع برنامه ریزی منابع سازمان به شرکت ها اجازه دسترسی به بسیاری از اطلاعات شرکت را بسیار دقیق می دهد. از آنجا که اکثر سیستم های erp به شرکت ها با ابزارهای مختلف گزارش دهی ارائه می دهند، پیاده سازی نرم افزار erp ایرانی به منظور تسهیل عملیات تجاری با ادغام داده ها و پالایش فرآیندهای مورد نیاز به مدیریت یک سازمان می پردازد. برنامه ریزی منابع سازمانی موجب افزایش و بهبود تعامل داخلی و بین مشتریان و تامین کنندگان می شود. اگر اطلاعات تامین کنندگان با داده های فروش، بازاریابی و مالی در سیستم erp ادغام شود، افزایش بهره وری را می توان به دست آورد. در دسترس بودن اطلاعات شرکت در زمان واقعی به گروه های مختلف در داخل شرکت، امکان پاسخ سریع تر و گردش کار ساده را فراهم می کند. این مقاله توسط واحد تولید و پشتیبانی سیستم erp آرین سیستم آماده شده است و شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سیستم جامع برنامه ریزی منابع سازمان می‌توانید به وب‌سایت شرکت آرین سیستم مراجعه و با کارشناسان آرین سیستم در ارتباط باشید.
کد مطلب: 53242
برچسب ها: erp
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام