۰
plusresetminus
دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۳

ساده‌ترین روش‌ها برای دانلود عکس از اینستاگرام

ایتنا- اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و بر خلاف برخی پیام‌رسان‌های دیگر مانند تلگرام، امکان ذخیره‌سازی تصاویر در آن وجود ندارد. با این حال در فرصت حاضر قصد داریم روشهایی آسان برای دانلود عکس از اینستاگرام به شما آموزش دهیم.
ساده‌ترین روش‌ها برای دانلود عکس از اینستاگرام
اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌ اجتماعی است که این روزها بازار داغی دارد. این شبکه اجتماعی یکی از موفق‌ترینها به شمار می‌رود و توانسته است جایی در تقریباً تمامی موبایل‌های اندروید ایرانی‌ها باز کند.
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و بر خلاف برخی پیام‌رسان‌های دیگر مانند تلگرام، امکان ذخیره‌سازی تصاویر در آن وجود ندارد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که نمی‌توان به راحتی تصاویر را در اینستاگرام ذخیره کرد این است که معمولاً در این شبکه عکس‌های خصوصی و خانوادگی افراد به اشتراک گذاشته می‌شود و امکان ذخیره‌سازی تصاویر در آن، شاید به مذاق برخی افراد خوش نیاید.
به هر حال برخی به دلایل مختلف تمایل دارند که تصاویر به اشتراک‌گذاری شده در اینستاگرام را ذخیره کنند. در فرصت حاضر برخی از روش‌های دانلود عکس از اینستاگرام را شرح می‌دهیم.

دانلود عکس از اینستاگرام از طریق برخی سایت‌های خاص
از طریق برخی سایت‌ها می‌توانید به ذخیره‌سازی تصاویری که توسط افراد خاصی اشتراک‌گذاری شده‌اند، بپردازید. بدین منظور باید عبارت “download user instagram photos” را در گوگل جستجو کنید. بعد از جستجو مشاهده خواهید کرد که سایت‌های متعددی وجود دارند که این سرویس را در اختیارتان قرار می‌دهند. شما می‌توانید با وارد کردن آی‌دی یا حساب کاربری فرد مورد نظرتان نسبت به ذخیره‌سازی تصاویر اشتراک‌گذاری شده از سوی آن فرد اقدام نمایید. instagrabbr.com ی یکی از سایت‌هایی است که در زمینه دانلود عکس از اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد.
 
 
دانلود عکس از تلگرام

دانلود عکس از اینستاگرام به کمک برنامه InstaSave
این برنامه به کاربرانش امکان دانلود و ذخیره تمام تصاویر موجود در اینستاگرام را می‌دهد. برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است آن را در دستگاه خود اجرا کنید و سپس به داخل hnstagram بروید. در مرحله بعد باید روی علامت سه نقطه موجود در بالای هر تصویر یا ویدئو کلیک کنید و گزینه Copy Share Url  را انتخاب نمایید. پس از انجام این کارها مشاهده خواهید کرد که عکس‌ها به طور خودکار دانلود می‌شوند.
InstaSave  دارای ویژگی‌هایی است که عبارت‌اند از:
•    انجام پشتیبانی با یک لمس
•    قابلیت ایجاد یک فایل زیپ برای ذخیره‌سازی و انتقال فایل‌های ذخیره شده
•    امکان ارسال فایل zip به دراپ باکس، بلوتوث، ایمیل و غیره
•    ذخیره عکس‌های دلخواه و جستجوی عکس‌ها با برچسب خاص
•    انتخاب راحت یک پوشه برای ذخیره عکس
•    محیط کاربری کاملاً ساده

دانلود عکس از اینستاگرام از طریق سایت رسمی اینستاگرام
کاربران می‌توانند با استفاده از سایت رسمی اینستاگرام به آدرس www.instagram.com برای دانلود عکس از این شبکه اجتماعی اقدام نمایند. برای این کار باید با استفاده از حساب کاربری خود وارد این سایت شوید. در سایت رسمی اینستاگرام تنها تصاویر مربوط به پروفایل افرادی نمایش داده می‌شود که آن‌ها را دنبال کرده باشید و در صورت نیاز آن‌ها نیز با این عمل موافقت کرده باشند. بنابراین امکان دسترسی به تصاویر سایر افراد و پروفایل‌های آن‌ها از طریق سایت رسمی اینستاگرام وجود ندارد.
اما برای دیدن تصاویر افرادی که آن‌ها را فالو نکرده‌اید و یا آنان با درخواست شما برای دنبال کردنشان موافقت نکرده‌اند نیز وجود دارد. برای این کار باید در آدرس بار مرورگرتان نام حساب کاربری فرد مورد نظر را اضافه کنید. مثلاً اگر به دنبال تصاویر حساب کاربری با عنوان jp.ur  هستید. باید این عبارت http://instagram.com/jp.ur را در آدرس بار مرورگرتان  وارد کنید. بعد از انجام این کار پروفایل فرد مورد نظر را مشاهده خواهید کرد.

بعد از اینکه تصاویر موردنظرتان را در اینستاگرام پیدا کردید برای ذخیره آن‌ها باید به طریقی که در ادامه می‌آید عمل کنید.
•    ابتدا بر روی آیکون سه نقطه کلیک کنید.
•    با کلیک بر روی آیکون سه نقطه گزینه‌های”Report as Inappropriate”  و “View Photo Page”  برایتان نمایان می‌شود. بر روی گزینه “View Photo Page”  کلیک کنید.
•    اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده می‌کنید نشان‌گر موس خود را بر روی تصویر مدنظر ببرید و کلیک راست نمایید. گزینه‌ای با عنوان “View Background Image” نمایش داده می‌شود. این گزینه را انتخاب کنید.
•    اما اگر از مرورگر کروم استفاده می‌کنید بر روی تصویر مورد نظر کلیک راست نمایید و گزینه ” Inspect Element”  را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه یک پنجره جدید در محیط مرورگرتان ایجاد می‌شود که کدهای HTML صفحه در آن نمایش داده می‌شوند. بخشی از این کدها احتمالاً آبی‌رنگ هستند و آدرس مربوط به تصویر بارگذاری شده در آن ضمیمه شده است. این آدرس چیزی شبیه به https://…….jpeg خواهد بود. با کپی کردن این آدرس در صفحه‌ای جدید، تصویر مورد نظرتان باز می‌شود.
•    در مرحله بعدی با راست کلیک کردن بر روی عکس مورد نظر و انتخاب گزینه “Save Image as” می‌توانید تصویر مورد نظرتان را ذخیره کنید. به یاد داشته باشید که حتماً در حین ذخیره‌سازی تصویر مورد نظر آدرس آن را تغییر دهید و به محلی منتقل کنید که فراموشتان نشود.

دانلود عکس از اینستاگرام با استفاده از برنامه  InstaGetter
 
دانلود عکس از اینستاگرام با برنامه  InstaGetter


InstaGetter ، یکی دیگر از برنامه‌هایی است که می‌توان از آن برای دانلود عکس از اینستاگرام استفاده کرد. با استفاده از این برنامه در گوشی اندرویدی خود می‌توانید به راحتی عکس‌های موجود در اینستاگرام را دانلود و ذخیره کنید. برای استفاده از این برنامه ابتدا باید آن را در دستگاه موردنظرتان اجرا نمایید. سپس باید  آدرس Url  هر پست را کپی کنید. در این مرحله مشاهده می‌کنید که عکس به صورت خودکار دانلود و ذخیره می‌شود. به این موضوع توجه داشته باشید که این تصاویر باید در حافظه داخلی گوشی ذخیره شوند.

دانلود عکس از اینستاگرام از طریق پرینت‌اسکرین (Print Screen) کامپیوتر  
کاربران می‌توانند با استفاده از کلید پرینت اسکرین لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود نسبت به ذخیره‌سازی تصاویر مورد نظرشان اقدام کنند. برای این کار باید ابتدا به صفحه کاربری موردنظر بروند و عکسی را که می‌خواهند دانلود نمایند، پیدا کنند. سپس کلید PrtSc موجود بر روی کیبورد خود را فشار دهند و برنامه‌ای نظیر Paint را در ویندوز اجرا نمایند. حال کلیدهای ترکیبی Ctrl+V را فشار دهید تا تصویر ضبط شده در محیط برنامه Paint نمایان شود. سپس با استفاده از قابلیت Crop بخش مورد نظر از تصویر کپی شده را بریده و ذخیره نمایید.

دانلود عکس از اینستاگرام با استفاده از اسکرین شات (Screen Shot)  گوشی
با استفاده از قابلیت اسکرین شات در گوشی نیز می‌توانید تصاویر مورد نظرتان را به طور غیرمستقیم ذخیره کنید. برای این کار کافی است بر روی عکس مورد نظرتان بروید. سپس از صفحه مورد نظر اسکرین شات بگیرید.

استفاده از برنامه اینستادانلودر برای دانلود عکس از اینستاگرام
اینستادانلودر، یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی برای دانلود عکس از اینستاگرام است. با این برنامه می‌توانید عکس‌های موردنظرتان را با بالاترین کیفیت ممکن در دستگاهتان ذخیره نمایید. برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است آن را در دستگاه موردنظرتان اجرا نمایید، بعد از آن به طور خودکار تمام عکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام دانلود می‌شوند. مهم اینکه این برنامه با تمامی نسخه‌های اینستاگرام سازگار است.
مراحل کار با اینستادانلودر عبارت اند از:
1-    دانلود، نصب و اجرای برنامه اینستادانلودر؛
2-    فشار دادن دکمه فعال‌سازی در صفحه‌ای که برنامه در آن باز می‌شود؛
3-    بستن برنامه و باز کردن اینستاگرام؛
4-    لمس دکمه سه نقطه و انتخاب گزینه Copy Share Url ؛
5-    دانلود و ذخیره خودکار پست‌ها؛

ذخیره کردن تمامی تصاویر پروفایل اینستاگرام خود از طریق سایت
شما می‌توانید با استفاده از روشی که در ادامه شرح می‌دهیم، تمامی تصاویر پروفایل خود را به طور یکجا بر روی کامپیوترتان ذخیره کنید. برای انجام این کار از سایت‌های خاصی می‌توان استفاده کرد. FrostBox  و Instaport  دو نمونه از سایت‌هایی هستند که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.
برای استفاده از این سایت‌ها ابتدا وارد یکی از این دو شوید. سپس وارد پروفایل و حساب کاربری خود شوید. به یاد داشته باشید که اگر سایتی که وارد آن شده‌اید از شما درخواست‌های عجیب و غریب داشت اصلاً با آن‌ها موافقت نکنید تا با مشکلی برخورد نکنید. پس از ورود به حساب کاربری خود، در بخش سرویس‌های این سایت قابلیت اکسپورت کردن تصاویر حساب کاربری‌تان را مشاهده خواهید کرد. تمامی تصاویر پروفایل شما می‌توانند در قالب یک فایل فشرده شده زیپ (Zip) ارائه شوند. همچنین با مراجعه به بخش تنظیمات پیشرفته (Advanced Search)  می‌‌توانید فیلترهای خاصی نظیر زمان و… را در راستای اکسپورت کردن تصاویر حساب کاربری‌تان وارد کنید. به عنوان مثال می‌توانید تنها از تصاویر یک ماه اخیر خود خروجی یا اکسپورت بگیرید.

دانلود عکس از اینستاگرام به کمک تلگرام
برای استفاده از تلگرام برای دانلود عکس از اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید:
•    ابتدا اینستاگرام را باز کنید و روی عکسی که می‌خواهید ذخیره کنید، بروید. آیکون سه نقطه در گوشه بالا سمت راست عکس را بزنید و از منوی باز شده گزینه Copy share url  را انتخاب کنید. با انجام این کار، آدرس اینترنتی این عکس در کلیپ‌بورد گوشی شما ذخیره خواهد شد.
•    حالا تلگرام را باز کنید و به قسمت گفتگو با خودتان یا یکی از افراد مورد اعتمادتان بروید. انگشت خود را در قسمت تایپ روی خط چشمک زن نگه دارید تا گزینه paste ظاهر شود و آدرسی که کپی کرده بودید را paste و ارسال کنید. مشاهده خواهید کرد که عکس اینستاگرامی و شرح آن در زیر آدرسی که ارسال کرده‌اید، نمایش داده شده است.
•    در صورتی که تلگرامتان در حالت دانلود خودکار قرار ندارد، آیکون فلش به سمت پایین روی عکس را بزنید و صبر کنید تا دانلود آن تمام شود.
•    پس از تمام شدن دانلود، آیکون سه نقطه در گوشه‌ی بالا سمت راست عکس ظاهر خواهد شد. آن را بزنید تا منوی مربوطه باز شود. حالا از منوی باز شده گزینه Save to gallery را انتخاب کنید.
•    به گالری گوشی خود بروید و عکس موردنظرتان را پیدا کنید.

دسترسی به تصاویر پروفایل اینستاگرام از طریق گوشی
زمانی که از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می‌کنید به طور اتوماتیک تصاویر اشتراک‌گذاری شده از سوی شما در پوشه‌ای با نام Camera Roll  ذخیره می‌شوند. بنابراین در هر زمان که وارد فایل منیجر گوشی خود شوید و به بخش Camera Roll مراجعه کنید، می‌توانید به تمامی تصاویر اشتراک‌گذاری شده در پروفایل اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید.

دانلود عکس از اینستاگرام به کمک InstaKeep
برنامه InstaKeep به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر را از طریق لینک‌های اینستاگرام دانلود کنید. برای این کار باید لینک عکس‌ها را کپی و در این برنامه وارد نمایید تا به صورت خودکار دانلود و سپس بر روی دستگاه شما ذخیره گردد. می‌توانید این تصاویر را دوباره در اینستاگرام منتشر کنید یا بر روی هر شبکه اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید.

دانلود عکس از اینستاگرام به کمک InstaKeep


 ویژگی‌های برنامه اینستاکیپ عبارت اند از:
•    این برنامه کاملاً بدون تبلیغات است؛
•    نیاز به وارد شدن به حساب کاربری ندارد؛
•    کاربری بسیار راحت و آسانی دارد؛
•    دانلود تصویر از اینستاگرام را سریعاً برایتان امکان‌پذیر می‌کند؛
•    روش ذخیره و به اشتراک‌گذاری آسانی دارد؛
•    با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی فایل‌های دانلود شده را کاوش نمایید؛
•    محدودیتی برای دانلود عکس از اینستاگرام در این برنامه وجود ندارد؛

 
کد مطلب: 53168
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام