کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتظارها برای رونمایی از گلکسی نوت 9 رو به پایان است

سايت خبری ايتنا , 2 تير 1397 ساعت 12:30

ایتنا- شرکت سامسونگ قرار است گوشی جدید خود را به زودی روانه بازار کند. منابع مختلف اخباری را در زمینه زمان رونمایی از گلکسی نوت 9 مطرح کرده‌اند که در فرصت حاضر به آن‌ها می‌پردازیم.


تا قبل از اینکه سامسونگ ویژگی‌های گوشی گلکسی نوت 9 خود را مطرح کند، بسیاری تصور می‌کردند که با گوشی گلکسی اس 9، موبایل‌های تولید سامسونگ به پایان خط فناوری و به روز بودن رسیده‌اند. لیکن وقتی سامسونگ خبر از تولید گوشی گلکسی نوت 9 خود داد و ویژگی‌هایش را مطرح کرد، این افراد فهمیدند که سخت در اشتباه بوده‌اند.

ویژگی های گلکسی نوت 9
گلکسی نوت 9 ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را از گوشی‌های مدرن دیگر متمایز کرده است. برخی از این ویژگی‌ها عبارت اند از:
1-نسخه‌های قبلی بیکسبی از نظر درک برخی از مفاهیم با مشکلاتی روبرو بودند. اما سامسونگ در نسخه جدیدش بر کنترل صوتی داخل گوشی بیشتر تمرکز کرده و تلاش نموده است تا در نوت 9 از این ویژگی به شیوه‌ای متفاوت استفاده کند.
2- از نظر ظاهری، طراحی افقی دوربین دوگانه‌ گلکسی نوت ۹ در قاب پشتی شباهت زیادی به دوربین گلکسی نوت ۸ دارد. همچنین انتظار می‌رود که طراحی گلکسی نوت ۹ با نمایشگر بزرگ ۶.۴ اینچی تا حد زیادی شبیه گلکسی نوت ۸ باشد و از قاب آلومینیومی بین دو پنل شیشه‌ای بهره ببرد.


گلکسی نوت 9


3- سامسونگ تنها شرکتی است که تلاش کرده است تا از ویژگی اسکنر اثر انگشت داخل صفحه نمایش برای تأمین امنیت بیومتریک نوت 9 استفاده کند. در این تکنولوژی نوین بجای اینکه اسکنر در پشت گوشی یا در صفحه پایینی آن قرار بگیرد در داخل صفحه نمایش جای داده می‌شود. این امر سبب می‌شود تا به مقدار بیشتری در فضای صفحه نمایش صرفه‌جویی شود.
4- همان‌طور که می‌دانیم گلکسی اس ۹ پلاس اخیراً با توانایی تغییر اندازه دیافراگم لنز رونمایی شد. انتظار می‌رود گلکسی نوت ۹ نسخه‌ی ارتقایافته‌تری از این قابلیت را به همراه لنز دوربین ثانویه تله‌فوتو به نمایش بگذارد. البته کماکان انتظار داریم دوربین سلفی این گوشی هوشمند، ۸ مگاپیکسلی باشد.
5- از نظر مشخصات فنی، این گوشی هوشمند شباهت‌هایی با گلکسی اس ۹ پلاس دارد و در بازار آمریکا با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام عرضه خواهد شد. درحالی‌که سامسونگ در مدل مخصوص عرضه به سایر بازارهای بین‌المللی از تراشه‌ی اکسینوس ۹۸۱۰ هشت هسته‌ای استفاده خواهد کرد. این ویژگی‌های گوشی جدید سامسونگ باعث شده است که انتظارها برای رونمایی از گلکسی نوت 9 بیشتر شود و حساسیت‌ها بالاتر برود.
6- با توجه به استفاده از اسکنر اثر انگشت داخل صفحه  نمایش در نوت 9 تا حد زیادی در حافظه گوشی صرفه‌جویی شده است. این امر سبب می‌شود تا فضای بیشتری برای استفاده از یک باتری بزرگ‌تر وجود داشته باشد. البته مقدار دوام باتری پس از هر بار شارژ کردن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. گفتنی است؛ سامسونگ قصد دارد از یک باتری 4000mAh  در نوت 9 استفاده کند.
7- تمامی نسخه‌های سفارش بازار ایالات متحده یا سایر بازارهای بین‌المللی از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت برخوردار هستند. هرچند ممکن است نسخه‌های ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی نیز توسط سامسونگ به بازار عرضه شود.
8- گلکسی نوت ۹ از اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد که بعد از رونمایی به‌سرعت به‌روز‌رسانی اندروید پی را دریافت خواهد کرد. با وجود این ویژگی‌ها باید منتظر رونمایی از گلکسی نوت 9 باشیم تا ببینیم سامسونگ چه تحفه‌ای به مشتریانش عرضه می‌کند.


همه چیز در باره گلکسی نوت 9


زمان رونمایی از گلکسی نوت 9
اواسط فروردین ماه سال جاری شرکت سامسونگ اعلام کرد که گوشی جدیدی در دست تولید دارد و تا آخر سال جاری میلادی رونمایی از گلکسی نوت 9 انجام خواهد شد. دی جی کو، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ این خبر را طی مصاحبه‌ای با کنگره جهانی موبایل که گوشی گلکسی اس 9 در آنجا معرفی شد، تأیید کرد.
به طور کلی طبق زمان‌بندی‌های گذشته معرفی گوشی‌های سری نوت سامسونگ، پیش‌بینی می‌شود رونمایی از گلکسی نوت 9 تا اواخر سال جاری میلادی انجام شود که پیش از زمان معرفی آیفون‌های جدید اپل خواهد بود. گفتنی است؛ سامسونگ همچنین طبق گزارش‌های مختلفی در حال کار بر روی اسپیکر هوشمندی است که از بیکسبی پشتیبانی می‌کند و احتمال دارد تا آخر سال 2018 رونمایی شود. کو همچنین در رابطه با این گزارش اظهار کرد که بیکسبی محدود به یک محصول خاص نخواهد بود.


زمان رونمایی از گلکسی نوت 9


در ادامه انتشار اخبار مربوط به زمان رونمایی از گلکسی نوت 9 بلومبرگ اعلام کرد که گلکسی نوت 9 روز ۱۸ مرداد رونمایی می‌شود. اما توییت جدید Ice Universe ضمن تأیید این خبر، تاریخ احتمالی دیگری نیز برای رونمایی گلکسی نوت ۹ سامسونگ مشخص کرده است. این منبع خبری غیر رسمی ادعا کرده است که مراسم رونمایی گلکسی نوت ۹ سامسونگ ممکن است در تاریخ ۲ آگوست (‌۱۱ مرداد)‌ یا ۹ آگوست (۱۸ مرداد)‌ در نیویورک برگزار شود. این منبع در مورد زمان‌ عرضه‌ی گلکسی نوت ۹ به بازار تاریخ دقیقی مشخص نکرده است و تنها به محل رونمایی رسمی یعنی شهر نیویورک و تاریخ‌های احتمالی رونمایی اشاره کرده است.
سامسونگ اغلب در ماه آگوست از محصولات سری نوت خود رونمایی می‌کند. با این وجود گزارشی جدید به احتمال معرفی گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 در ماه جولای (تیر ماه) اشاره دارد. بر اساس گزارش جدیدی که توسط The Investor  منتشر شده است این دستگاه زودتر از محصولات قبلی این سری معرفی خواهد شد.
بنا بر این گزارش رونمایی از گلکسی نوت 9 به عنوان یک گوشی هوشمند در ماه جولای (تیر ماه) و یا اوایل ماه آگوست (مرداد ماه) انجام خواهد شد. گفتنی است؛ سال گذشته گلکسی نوت 8 در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) به صورت رسمی معرفی شد و در اواسط ماه سپتامبر (اواخر شهریور) در اختیار خریداران قرار گرفت.
جمع‌بندی
شرکت سامسونگ اعلام کرده است که بر روی گوشی جدیدی به نام گلکسی نوت 9 کار می‌کند و به زودی آن را روانه بازار خواهد کرد. تاریخ دقیق رونمایی از گلکسی نوت 9 هنوز اعلام نشده است. امّا شواهد و اخبار منتشره نشان می‌دهد که از این گوشی نهایتاً تا نیمه‌های مرداد ماه رونمایی خواهد شد. به ویژه شرکت سامسونگ در نظر دارد پیش از رونمایی و عرضه‌ی محصولات اپل (در شهریور ماه) گوشی هوشمند خود را روانه بازار کند تا به سهم بیشتری از بازار دست یابد.
 

      مطالب مرتبط:
      - معرفی کامل گلکسی اس 9 سامسونگ
  
 


کد مطلب: 53106

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/article/53106/انتظارها-رونمایی-گلکسی-نوت-9-رو-پایان

ايتنا
  https://www.itna.ir