۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۳

استخدام حسابدار و تسلط به نرم افزارهای حسابداری پیشرفته

ایتنا - امروزه برای استخدام حسابدار در تهران، کرج و سایر شهرستانها بصورت تمام وقت، پاره وقت و همچنین برای استخدام حسابدار ارشد و کمک حسابدار، تسلط به تکنولوژی های روز مخصوصا نرم افزارهای حسابداری مدرن امری واجب می باشد که در این مقاله قصد داریم راجع به این موضوع صحبت کنیم.
استخدام حسابدار و تسلط به نرم افزارهای حسابداری پیشرفته

به گزارش سرویس فرصت های شغلی بخش کسب و کار ، چنانچه شما نیز در پی شغل حسابداری هستید و اگر نگاهی به جدیدترین و آخرین آگهی‎های استخدام حسابدار امروز بیندازید، متوجه می‎شوید این روز‌ها بسیاری از عملیات حسابداری به نرم‌افزارهای حسابداری متکی شده‌اند. رشد روزافزون معاملات و محاسباتی که به دنبال می‌آورند در کنار حضور کامپیوتر و سیستم‌های هوشمند رایانه‌ای به عنوان جز مدرن و جداناشدنی زندگی امروز، نرم‌افزارهای حسابداری را به منزله ابزار ضروری مقرون به صرفه‌ای وارد چرخه کسب وکار کرده‌اند. امروزه اغلب متقاضیان استخدام حسابدار در تهران، کرج و سایر شهرستانهای ایران، برای اینکه بتوانند جذب شرکت های معتبر شوند سعی میکنند با نرم افزارهای حسابداری تخصصی شرکت های مطرح آشنا شوند و طرز کار با این نرم افزارها را یاد بگیرند.

با این حال برنامه‌های حسابداری به تنهایی نمی‌توانند سیستم مالی موجود را مدیریت کنند و هر کسب و کاری قطعا برای استفاده از این برنامه‌ها به استخدام حسابدار تمام وقت و پاره وقت نیاز دارد. با وجود تمام امکاناتی که نرم‌افزارهای حسابداری در اختیار ما قرار می‌دهند هرگز نمی‌توان از استخدام حسابدار فاکتور گرفت. در واقع این فقط بخشی از وظایف حسابدار است که به لطف برنامه‌های حسابداری تخفیف می‌یابد؛ اما همچنان نیرو انسانی فعال و کاملا مسلط  به نرم‌افزارهای حسابداری لازم است.

کسب مهارت کار با نرم‌افزارهای حسابداری و رفع موانع استخدامی
به جرات می‌توان گفت که بیش از 80 درصد فارغ‌التحصیلانی که به امید فرصت‌های استخدام حسابدار و کمک حسابدار وارد بازار کار می‌شوند با ساده‌ترین نرم‌افزارهای کامپیوتری آشنا نیستند. بد نیست بدانید که کلیدی‌ترین فاکتور در استخدام حسابدار مهارت‌ و میزان آشنایی او با ابزار و تخصص‌های حرفه حسابداری می‌باشد. یکی از مهم‌ترین موانع استخدامی حسابدار چه در قالب کمک حسابدار و چه به صورت حسابدار رسمی و دورکار ضعف کارآموز در استفاده از این نرم‌افزارها است. بدون شک سپری کردن دوره‌های آموزشی کار با نرم‌افزارهای هلو یا پارمیس مسیر استخدام حسابدار را هموار خواهد کرد.
 
چگونه استخدام حسابدار شرکت های معتبر شویم؟ - <a href='https://www.itna.ir' target='_blank'>ایتنا</a>
 

تسلط به نرم‌افزارحسابداری، نردبان موفقیت یک حسابدار
به جز نرم‌افزارهای رایج واژه‌‌پرداز، نرم‌افزارهای حسابداری لازمه کار حسابداری در این دوره هستند. اگر سری به آگهی‌های استخدام حسابدار زده باشید می‌بینید که تسلط به یکی از برنامه‌های معتبر و شناخته شده حسابداری از شروط اصلی استخدام است.
نرم‌افزارهای حسابداری آرین سیستم، هلو، همکاران و شماران سیستم از جمله برنامه‌های سرشناسی هستند که به روند اجرا استانداردهای حسابداری و حسابرسی، بهره‌مندی از مفاهیم تحلیلی حسابداری و تنظیم گزارش مالی سرعت می‌بخشند.
به گفته کارشناسان سایت استخدام کاریاب، اگر بخواهید یک حسابدار همه فن حریف شوید لازم است مدرک کارشناسی رشته حسابداری و یا زمینه مرتبط نظیر مدیریت را  داشته باشید. معادل همین مدرک اکنون در آموزشگاه‌های مرتبط  ارائه داده می‌شود که در کنار یادگیری و تسلط به نرم‌افزارهای حسابداری، امکان کسب تجربه برای شغل استخدام حسابدار را نیز فراهم می‌کنند.

--------------------------- رپرتاژ آگهی ------------

 
کد مطلب: 52565
نام شما
آدرس ايميل شما


محمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
من تازگی فارغ التحصیل شدم. اما نمیتونم جایی کار گیرم. دارم دوره های تخصصی نرم افزار حسابداری میرم ببینم چی میشه. دعا کنین برام
محمدعلی سلوکی
feedback
Iran, Islamic Republic of
آگهی های استخدام حسابدار در تهران چند وقتیه خیلی کمتر شده. مشخصه که بازارکار حسابداری هم داره یواش یواش کساد میشه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام