۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۸

آموزش فالو کردن هشتگ‌ در اینستاگرام

ابتنا- فالو کردن هشتگ در اینستاگرام قابلیت جدیدی است که این شبکه اجتماعی برای کاربرانش ایجاد کرده است، با توجه به نوین بودن این قابلیت در ادامه به آموزش آن می‌پردازیم.
آموزش فالو کردن هشتگ‌ در اینستاگرام
هشتگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی از اهمیت فراوانی برخوردارند که اخیرا در شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام نیز امکان دسترسی به آن فراهم شده است.
اما هشتگ چیست و چرا مهم است و نحوه ساختن هشتگ چگونه است. در این مقاله ایتنا به تعریف و کاربرد و چگونگی ساخت هشتگ در اینستاگرام می‌پردازیم.

هشتگ چیست؟
بطور کلی هشتگ‌ها در شبکه‌‌های اجتماعی عباراتی هستند که با علامت # شروع می‌شوند و تمامی مطالبی که حاوی این عبارت هستند را برای شما نمایش می‌دهند.
به عنوان مثال اگر ما در اینستاگرام عبارت #تشریفات را سرچ کنیم، تمامی مطالب و محتوایی که شامل این هشتگ هستند، برایمان به نمایش در می‌آید.
همچنین اگر ما پستی را با هشتگ #تشریفات انتشار دهیم، هر کس که در قسمت جستجوی اینستاگرام، هشتگ «تشریفات» را سرچ کند، می‌تواند پست ما را ببیند.
توجه داشته باشید که اگر قصد دارید یک عبارت دو کلمه‌ای را به عنوان هشتگ انتشار دهید و امکان چسبیدن این دو کلمه به یکدیگر وجود دارد، لازم است که بین دو کلمه از آندرلاین استفاده کنید. برای سرچ هشتگ‌ها نیز باید به این موضوع توجه داشته باشید. به عنوان مثال هشتگ «تشریفات عروسی» به این ترتیب نوشته می‌شود: #تشریفات_عروسی

فالو کردن هشتگ اینستاگرام

چطور هشتگ‌ها را در اینستاگرام پیدا کنیم؟
در گذشته برای به دست آوردن مطالب مرتبط با هشتگ‌ها، تنها راه ممکن سرچ کردن مطلب مورد نظر در اینستاگرام و یا فالو کردن صفحاتی بود که از این هشتگ زیاد استفاده می‌کنند.
اما به تازگی در آپدیت جدید اینستاگرام با اضافه شدن قابلیت دنبال کردن هشتگ‌ها می‌توان به سادگی و فقط با فالو کردن هشتگ مورد نظر، تمامی مطالب مربوط به آن هشتگ را دنبال کنیم و در صورت انتشار مطلب جدیدی از آن هشتگ، آن را مشاهده نماییم.

برای فالو کردن هشتگ‌ها ابتدا باید آنها را پیدا و بعد دنبالشان کنیم. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:
1-    برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی آیکن ذره‌بین (جستجو) در پایین صفحه تپ کنید.
2-    روی نوار جستجو در بالای صفحه تپ کنید.
3-    هشتگی که می‌خواهید فالو کنید را تایپ نمایید و مطمئن شوید که سربرگ Tags را انتخاب کرده‌اید.

نکته: شما ممکن است یک پاپ آپ مشاهده کنید که در مورد ویژگی‌های جدید اینستاگرام صحبت کرده است. اگر این پاپ آپ برای شما ظاهر شده است روی Next ضربه بزنید.

نحوه فالو کردن هشتگ در اینستاگرام
فالو کردن هشتگ‌ها در اینستاگرام اصلاً کار دشواری نیست. بدین منظور کافی است که هشتگ مورد نظرتان را پیدا کنید و وارد صفحه آن شوید. برای مثال می‌توانید هشتگ خاصی را در بخش جستجوی اینستاگرام جستجو و آن را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید هشتگ زیر یک پست اینستاگرام را لمس نمایید تا صفحه آن باز شود.
حالا کافی است که گزینه Follow را لمس کنید تا دنبال کردن هشتگ مورد نظر آغاز شود. از این به بعد هر پستی که به صورت عمومی در اینستاگرام منتشر شود و هشتگ مورد نظر شما را داشته باشد، در صفحه اصلی اینستاگرام شما ظاهر خواهد شد.

آموزش تصویری هشتگ در اینستاگرام

نحوه دیدن استوری‌ها و پست‌های هشتگ اینستاگرام
بعد از فالو کردن هشتگ در اینستاگرام، شما می‌توانید شروع به مشاهده پست‌های برتری کنید که حاوی هشتگ‌های فالو شده شما هستند.
همچنین شما می‌توانید هشتگ و اسم کاربری را که پست را ایجاد کرده است در عنوان پست مشاهده کنید.
شما همچنن می‌توانید استوری‌هایی که حاوی هشتگ مورد نظرتان هستند را در نوار استوری‌هایتان مشاهده کنید.

مدیریت هشتگ ها
برای مشاهده لیست کامل هشتگ‌هایی که فالو کرده‌اید مراحل زیر را طی کنید:
•    به صفحه پروفایل اینستاگرام‌تان بروید و روی  گزینهFollowing  تپ کنید.
•    بعد روی سربرگ  Hashtags تپ کنید.

بعد از انجام این مراحل، یک لیست از تمام هشتگ‌هایی که فالو کرده‌اید ظاهر خواهد شد. در اینجا شما می‌توانید روی گزینه Following کنار هشتگ‌ها تپ کنید تا هشتگ‌هایی که فالو کرده‌اید آنفالو شوند.
بخاطر داشته باشید هشتگ‌هایی که فالو کرده‌اید برای دیگران قابل مشاهده است. امّا اگر پروفایل خود را خصوصی کرده باشید، تنها افرادی که شما آن‌ها را فالو کرده‌اید می‌توانند هشتگ‌های فالو شده شما را مشاهده کنند.

جمع‌بندی
اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب است که کابران زیادی دارد. با توجه به این موضوع دست اندرکاران این شبکه‌ اجتماعی تلاش دارند که هر چه بیشتر در راستای افزایش قابلیت‌های آن گام بردارند.
فالو کردن هشتگ در اینستاگرام نیز یکی از قابلیت‌های نوین و منحصر به فرد این شبکه اجتماعی است. با این کار شما می‌توانید به راحتی به مطالب منطبق با سلیقه خودتان دسترسی داشته باشید.


      مطالب جالب برای مطالعه بیشتر:
      - ۲۷ راهکار تضمینی برای افزایش فالوور اینستاگرام
      - آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام با مرورگر کامپیوتر
      - آَشنایی با ستاره‌های اینستاگرام / این قسمت: جوان ۲۲ ساله میلیاردر
      - محبوب‌ترین چهره اینستاگرام صفحه خود را بست!

 
کد مطلب: 52432
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
ممنون
آموزش خوبی بود. کاش بیشتر تصویری بود.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام