۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰

راه اندازی و نصب ایزابل issabel مناسب چه شرکت‎هایی می‎باشد؟

ایتنا - اخیرا استقبال بسیاری از نصب ایزابل voip توسط شرکتها، سازمانها، بانکها و... صورت گرفته است که باعث شده است راه اندازی ویپ ایزابل به یکی از پر سر و صدا ترین خدمات شرکت های شبکه باشد. اگر صاحب کسب و کار هستید و تعداد زیادی مشتری دارید، این مقاله را از دست ندهید.
راه اندازی و نصب ایزابل issabel مناسب چه شرکت‎هایی می‎باشد؟
به گزارش ایتنا به نقل از واحد خدمات نصب ایزابل آریستک، امروزه بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها به‌منظور برخورداری از تکنولوژی روز و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌های مکالمات، از ویپ ایزابل تحت شبکه برای سیستم ارتباطات داخل و برون سازمانی خود استفاده می‌کنند.
اما هنوز بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها هستند که رمقی برای راه اندازی ویپ ایزابل ندارند و بنا به دلایلی ترجیح می‌دهند که سانترال و سیستم تلفنی ویپ الستیکس خود را رها نکنند!
با مطالعاتی که روی این دسته از مدیران و کارفرمایان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که عمده‌ترین علت این افراد برای عدم نصب ایزابل، فقدان آگاهی و اطلاعات کافی از نسل جدید ویپ که ایزابل issabel نام دارد می‌باشد. ویپ ایزابل در واقع ورژن جدید voip می‌باشد که مدتی ست معرفی و ارائه شده است و در این مدت کوتاه به لطف عملکرد عالی این سیستم، مورد تحسین بسیاری از منتقدان و متخصصان شبکه قرار گرفته است. شرکت‌ها با نصب ایزابل می‌توانند لذت همسو شدن با فناوری‌های روز دنیا را تجربه کنند و از امکانات و قابلیت‌های بی شمار ویپ ایزابل نیز برخوردار باشند.

راه اندازی ویپ ایزابل بدرد چه شرکت‌هایی می‌خورد؟
با نصب ایزابل، یک سیستم ارتباطی فوق‌العاده هوشمند و مدرن در شرکت یا سازمان پیاده‌سازی می‌شود که قادر است مکالمات داخل سازمانی و برون‌سازمانی را از طریق شبکه‌های کامپیوتری، با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار مدیران و پرسنل سازمان قرار دهد. همین تحت شبکه بودن ارتباطات سبب می‌شود که صرفه‌جویی بسیار چشمگیری در هزینه‌های ارتباطی شرکت اتفاق بیافتد در حین اینکه با نصب ایزابل، قابلیت‌ها و امکانات بسیاری نیز عاید سیستم تلفنی شرکت‌ها می‌شود. نصب و راه اندازی ویپ ایزابل مناسب این‌گونه شرکت‌ها خواهد بود:
خدمات نصب ایزابل بدرد چه شرکت هایی میخورد؟ | <a href='https://www.itna.ir' target='_blank'>ایتنا</a>

شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی که تعداد زیادی پرسنل دارند و دارای تعداد مشتریان زیادی هستند، نصب ایزابل voip موجب یکپارچگی سیستم ارتباطی این‌گونه شرکت‌ها و مدیریت بهتر مشتریان خواهد شد. شرکت‌هایی که حجم تماس‌های داخلی و خارجی زیادی دارند، با راه اندازی ویپ ایزابل می‌توانند مدیریت و کنترل بسیار دقیقی روی مکالمه‌ها داشته باشند و از قابلیت‌های جذاب ویپ ایزابل مانند صف انتظار، منشی تلفنی، انتقال و شنود مکالمه، ردگیری مکالمه، کنفرانس تلفنی و... نیز برخوردار باشند.

سازمان‌ها، بانک و کلیه شرکت‌هایی که دارای تعدادی شعبه در داخل و یا خارج از کشور هستند، با نصب ایزابل issabel به‌راحتی قادر خواهند بود که ارتباطاتی بسیار ارزان‌قیمت و باکیفیت داشته باشند و با بهترین کیفیت مکالمه ممکن، با مشتریان، همکاران و شرکان تجاری خود در ارتباط باشند.

کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و شرکت‌هایی که بخشی از خدمات خود را از طریق تلفن به ارباب‌رجوع ارائه می‌کنند، با سفارش خدمات نصب ایزابل توسط یک شرکت معتبر می‌توانند سیستم نوبت‌دهی، حالت انتظار و انتقال تماس، منشی تلفنی و بسیاری از قابلیت‌های هوشمند دیگر را در سیستم تلفنی شرکت خود پیاده‌سازی کنند و طعم مشتری مداری با کمک راه اندازی ویپ ایزابل را بچشند.

این مقاله توسط کارشناسان راه اندازی ویپ ایزابل شرکت آریستک آماده است و شما خوانندگان گرامی میتوانید جهت مشاوره تخصصی رایگان و همچنین ثبت سفارش خدمات نصب و راه اندازی voip ایزابل به وبسایت رسمی این شرکت مراجعه نمایید. 
کد مطلب: 52422
برچسب ها: ارتباطات شبکه
نام شما
آدرس ايميل شما