کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نرم افزار برنامه ریزی تولید چه مزایایی در صنایع تولیدی دارد؟

17 فروردين 1397 ساعت 1:14

ایتنا - استفاده از نرم افزار برنامه ریزی تولید به مدیران برنامه ریزی این امکان را می دهد تا بکمک نرم افزار mrp بتوانند بطور بسیار حرفه ای و کاربردی با اطلاع به موقع از هشدارهای ظرفیت سنجی، زمان سنجی و ... تولید، به فکر برنامه ریزی های اصولی برای افزایش بهره وری تولید باشند.


به گزارش ایتنا به نقل از واحد تولید نرم افزار برنامه ریزی تولید آرین سیستم، امروزه مدیران و صاحبان کارخانه‌­ها و سازمان­های تولیدی به دلیل منابع محدود مالی و انسانی و روند رقابتی تولید، به دنبال راهکارهایی هستند که به راحتی و در کمترین زمان با دسترسی به اطلاعات بتوانند در راستای کمک به سازمان دهی و هدایت، کنترل فرآیند تولید را برنامه ریزی کنند.
با این روند نرم افزار mrp با استفاده بهینه از منابع تولید پیاده سازی و طراحی شده است و شرکت­های فعال در زمینه تولید با استفاده از نرم‌افزار برنامه ریزی تولید می توانند در چارچوب یک برنامه جامع سالانه، فاکتورهای لازم در مراحل تولید را اولویت بندی کرده و با یک برنامه ریزی استاندارد در نرم افزار mrp، کاهش هزینه ها و ضایعات را به شکل تضمینی به صفر برسانند.
- پوشش کامل کنترل­های مدیریت تولید با طراحی و برنامه ریزی متناسب با نیاز سازمان
- ساماندهی اطلاعات وارده تولید برای کمک به تصمیم گیری مدیران و ادامه کار
- کاهش هزینه­‌ها و افزایش سود با مدیریت بهتر محصولات
- بهینه سازی برنامه تولید هر ماشین و کاهش زمان عدم استفاده از ماشین آلات
- تحلیل حساسیت عملیات تولید نسبت به تغییر توان تولید در شرایط گوناگون و ...
از دیگر مزایای استفاده از نرم افزار برنامه ریزی تولید می باشد که 100% نتایج مثبت برای فعالان و مدیران صنایع تولید خواهد داشت.
 
نرم افزار برنامه ریزی تولید - نرم افزار mrp | ایتنا

ویژگی ها و امکانات نرم افزار mrp
هر شرکتی که کاربر نرم افزار برنامه ریزی تولید است با توجه به روشی که در تولید لحاظ می کند، پارامترهای متفاوتی از فرآیند برنامه ریزی را در نرم افزار mrp ثبت می کند. در واقع هدایت و کنترل فعالیت­های تولید در نرم افزار برنامه ریزی تولید می تواند با یکپارچگی کاملی که بین اطلاعات واحدهای انبار، فروش، خرید و... ایجاد می کند، دشواری محاسبات را برای دست اندرکاران با کمک نرم افزار mrp به حداقل، و کمک شایانی به کنترل مصرف مواد و سنجش بهره وری کند. مدیران تولید به راحتی می توانند با استفاده از نرم افزار برنامه ریزی تولید از ویژگی و امکانات زیر بهره مند شوند:
- ثبت برنامه ریزی ماهانه، سالانه با معرفی مسیر استاندارد تولید
- تفکیک مراحل تولید، معرفی درخت محصول و ضرایب مصرف مواد
- ثبت اطلاعات مربوط به ضایعات مصرف مواد
- ثبت اطلاعات مربوط به ضایعات خط تولید
- محاسبه ظرفیت ماشین آلات
- ثبت مجوزهای حواله تولید
- خلاصه و ریز گزارش تولید با توجه به مراکز هزینه تفکیک شده
- تخصیص ایستگاه کاری به پرسنل تولید به همراه گزارش کارکرد و ...
این مقاله توسط واحد تولید محتوا و حوزه تولید نرم افزار mrp آرین سیستم آماده شده است و شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط استخدام کارشناس فروش می‌توانید به وب‌سایت شرکت آرین سیستم مراجعه و با کارشناسان منابع انسانی آرین سیستم در ارتباط باشید.
 


کد مطلب: 52389

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/article/52389/نرم-افزار-برنامه-ریزی-تولید-مزایایی-صنایع-تولیدی

ايتنا
  https://www.itna.ir