کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استخدام کاراموز فروش و بازاریابی و تشریح موقعیت شغلی

15 فروردين 1397 ساعت 12:41

ایتنا - استخدام کاراموز فروش و همچنین استفاده از نیروهای کاراموزی بازاریابی موجب فعال شدن بخش بازرگانی هر کسب وکاری می شود، لذا استخدام کارآموز بازاریابی همیشه در دستور کاری جذب نیروی انسانی شرکت ها قرار میگیرد. طبق بررسی های انجام گرفته توسط کارشناسان مارکتینگ، یکی از دلایل ناموفق بودن شرکتها در فروش، نادیده گرفتن تغییرات و تحولات بازار مصرف، نشناختن نیاز مشتریان و همچنین عدم بهره مندی از نیروی بازاریابی و استخدام کاراموز فروش است. با توجه به نظر کارشناسان مارکتینگ اشتیاق، مهارت ارتباطی و همکاری با تیم بازاریابی بسیار مهمتر از توانایی های فنی و دوره های آموزشی است که علاقمندان به استخدام کارشناس بازاریابی در آن برای آشنایی با اصول فروش و بازاریابی شرکت می کنند.


به گزارش ایتنا به نقل از واحد منابع نیروی انسانی و گزینش نیروی استخدام کاراموز فروش آرین سیستم، در بازار امروز که صاحبان کسب و کار مشتری و مرز خاصی را برای تجارت و فروش خود در نظر ندارند، ضرورت حرکتی هدفمند و آگاهانه برای قوی کردن تیم فروش اهیمت تشکیل تیم فروش و استخدام کارآموز بازاریابی را دو چندان می کند. آنها برای گسترش تیم فروش و بازاریابی خود سعی می کنند در استخدام کاراموز فروش، شخصی را برگزینند که نتیجه عملکردش بعد از گذراندن دوره کارآموزی و آشنا شدن به اصول بازاریابی افزایش فروش باشد. داوطلب استخدام کاراموز فروش با بررسی راهکارهای بالا بردن فروش به شکل­های مختلف حضوری و غیر حضوری باید بداند فرآیندی را در پیش بگیرد که در نهایت منجر به در دسترس قرار دادن خدمات و کالا بشود.

مدیران بازاریابی برای استخدام کاراموز فروش چه معیارهایی دارند؟
بحث بازاریابی و استخدام کاراموز فروش به شکل روزافزونی روز به روز مورد توجه سازمان­ها قرار گرفته است. چرا که بحث استخدام کارآموز بازاریابی و در کل فعالیت­های مورد نظر در جهت فرآیند بازاریابی از شکل توزیع و فروش به شکل روشی برای ارتباط سازمان­ها و بازارشان با مشتری تبدیل شده است. بنابراین مدیران به دلیل اهمیت موضوع بازاریابی در زمان استخدام کاراموز فروش معیارهایی علاوه بر قدرت یادگیری و انگیزه بالا، نظم و مسئولیت پذیری، صدای قدرتمند و پر انرژی و ... را در متقاضی استخدام کاراموز فروش در نظر می گیرند.
 
نکات مهم هنگام استخدام کاراموز فروش و بازاریابی | ایتنا

- برای فروش بیشتر حاضر به دروغگویی نباشد.
- علاقمند به پیشرفت و پیگیر ایده­های نو و به روز باشد.
- آشنا به مفاهیم و نرم افزار­های اداری باشد.
- به زمان و شعور مشتری احترام بگذارد.
- منافع مشتری را در نظر بگیرد.
این مقاله توسط دپارتمان فروش در جهت جذب و استخدام کارآموز بازاریابی در آرین سیستم آماده شده است و شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط استخدام کاراموز فروش می‌توانید به وب‌سایت شرکت آرین سیستم مراجعه و با کارشناسان منابع انسانی آرین سیستم در ارتباط باشید.


کد مطلب: 52382

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/article/52382/استخدام-کاراموز-فروش-بازاریابی-تشریح-موقعیت-شغلی

ايتنا
  https://www.itna.ir