۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۸

نرم افزار حضور و غیاب و بررسی مزایای آن برای کسب و کارها

ایتنا - یکی از چالش‌های اساسی مدیران حوزه منابع انسانی، بهره‌مندی از الگو و روش‌های محاسباتی دقیق و به موقع عملکرد پرسنل است. بنابراین سازمان‌ها بر حسب نیاز، حذف محاسبات پر خطای دستی و جلوگیری از ضایع شدن حق پرسنل ترجیح می‌دهند از ابزاری با قابلیت انتقال اطلاعات به سیستم محاسبه حقوق و دستمزد همچون نرم افزار حضور و غیاب برای محاسبه کارکرد پرسنل استفاده کنند.
نرم افزار حضور و غیاب و بررسی مزایای آن برای کسب و کارها
به گزارش ایتنا به نقل از واحد تولید نرم افزار حضور و غیاب آرین سیستم، تا چندین سال پیش اگر به واحد منابع انسانی یک سازمان مراجعه می‌کردید متوجه تعداد انبوهی از دفاتر ثبت لیست ورود و خروج کارکنان می‌شدید که پرسنل موظف بودند بدون استفاده از نرم افزار حضور و غیاب، ساعت ورود و خروج خود را در این دفاتر ثبت و امضاء کرده و پایان ماه بر اساس همین اطلاعات میزان حقوق و دستمزد محاسبه می‌شد و چه بسا امکان خطاهایی نیز در ثبت تردد ایجاد گردد و علاوه بر زمان زیادی که صرف ثبت و محاسبه می‌شد حق پرسنل نیز ضایع شود. اما امروزه با پیدایش نرم افزار حضور و غیاب و با پیشرفت تکنولوژی و افرایش طول عمر سازمان‌ها در کنار قوانین اداری و استخدامی متعدد، سیستم حضور و غیاب جای خود را به دفاتر ثبت تردد کارکنان داده و شاهد تحول اساسی در حوزه منابع انسانی هستیم.

امتیازات نرم افزار حضور و غیاب و نقش آن در افزایش بهره وری کارکنان
بهره گیری از سیستم حضور و غیاب نقش جدایی ناپذیر از سیستم‌های اداری، و راهکاری بهینه و مناسب در کنترل زمان تردد پرسنل مخصوصاً در شرکت‌ها و ادارات بزرگ است. سهولت استفاده از نرم افزار حضور و غیاب یک موتور ثبت و محاسبه قدرتمند و انعطاف پذیر است که بدون امکان تقلب و خطا موجب مدیریت تردد پرسنل، دریافت گزارش‌های مورد نیاز حضور و غیاب، سرعت بالا در دسترسی به اطلاعات کارمندان و جلوگیری از هزینه گزاف استفاده و بایگانی کاغذهای مرخصی، مأموریت و ... در نرم افزار حضور و غیاب می‌شود.

نرم افزار حضور غیاب - پیاده سازی سیستم حضور و غیاب <a href='https://www.itna.ir' target='_blank'>ایتنا</a>

امکان دسترسی به اطلاعات حضور و غیاب از طریق دستگاه های مختلف (کامپیوتر، موبایل و ... )
از آنجا که بسیاری از کارکنان و مدیران خارج از دفتر خود کار می‌کنند با امکان دسترسی به سیستم حضور و غیاب تحت وب بدون نیاز به حضور در محل کار، در هر زمان و هر مکان و از طریق موبایل، کامپیوتر و یا حتی تبلت می‌توانند پارامترهای برنامه کاری، مرخصی، مأموریت یا حتی اضافه کاری پرسنل را مشاهده و بررسی کنند و همچنین با تنظیم دسترسی برای پرسنل این امکان در نرم افزار حضور و غیاب فراهم می‌شود تا از میزان حقوق دریافتی بر اساس میزان حضور و غیاب خود مطلع یا ثبت مرخصی، اضافه کار و ... خود را تصحیح کنند.

این مقاله توسط واحد تولید سیستم حضور غیاب آرین سیستم آماده شده است و شما عزیزان می‌توانید جهت مطالعه مقالات و یا کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امکانات و خرید نرم افزار حضور و غیاب به وب‌سایت شرکت آرین سیستم مراجعه کنید.
کد مطلب: 52104
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام