۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۲

آموزش : چگونه از حداکثر توان باتری آیفون استفاده کنیم؟

ایتنا- آیفون‌ها به ویژه در نسل ۶ به بعد، یکی از ابزارهایی هستند که به شدت باتری را تحت فشار قرار می‌دهند و انرژی آن را مصرف می‌کنند.
آموزش : چگونه از حداکثر توان باتری آیفون استفاده کنیم؟


در حالی که راه‌هایی همچون استفاده از Power Bank برای حل معضل کمبود ذخیره باتری وجود دارد، این راهکار می‌تواند ظرفیت باتری آیفون شما را تا حداکثر ممکن افزایش دهد.


زمانی که باتری آیفون شما و ذخیره انرژی آن به حداقل می‌رسد، روش‌هایی برای تأمین انرژی برای دقایق و ساعت‌های بیشتر وجود دارد. به شکل کلی در حالت عادی، باتری آیفون توان پاسخگویی برای انجام امور سنگین روزمره تا بیش از ۱۲ ساعت را دارا است، اما با به کارگیری این روش‌ها می‌تواند توان باتری آیفون را تا بیش از ۲۰ ساعت افزایش دهد.

برای این منظور، سه راهکار اساسی وجود دارد که البته راهکارهای چندان پیچیده‌ای نیز نیست و شاید پیش از این نیز با آنها آشنا شده باشید؛ روش‌هایی از جمله بردن گوشی به حالت Air Plane، حالت Do Not Disturb و همچنین حالت Low Power.

برای فعال کردن حالت Air Plane کافی است Command Center آیفون را با کشیدن انگشت از پایین صفحه به بالا نمایش دهید و آیکون مربوطه را که شمایل یک هواپیما را دارد انتخاب کنید.
در این حالت، همه ابزارهای ارتباطی گوشی هوشمند شما از جمله WiF، سیم کارت و بلوتوث غیر فعال می‌شود و در نتیجه، شما امکان برقراری هیچ گونه ارتباطی را نخواهید داشت. این حالت در زمانی که برای انجام کاری ضروری از هوشمند خود استفاده می‌کنید اما نیاز به برقراری تماس ندارید، مفید است.
 
چگونه از حداکثر توان باتری آیفون استفاده کنیم؟


حالت Do Not Disturb نیز دقیقا از مسیر Command Center قابل دسترسی است. آیکون این قابلیت، شبیه به شمایل هلال ماه است و کار اصلی این گزینه، ساکت کردن همه تماس‌ها، اعلان‌ها و پیام‌هایی است که شما در هنگام قفل بودن گوشی خود دریافت می‌کنید.
هرچند در ابتدا و به نظر این گزینه تأثیری بر استفاده از انرژی باتری ندارد، واقعیت این است که این گزینه با غیرفعال کردن صدای اعلان‌ها و پیام‌ها تا حدی قابل توجه می‌تواند در ذخیره انرژی باتری سودمند باشد.
 
چگونه از حداکثر توان باتری آیفون استفاده کنیم؟


اما گزینه سوم یعنی Low Power Mode گزینه‌ای است که مستقیم مربوط به ذخیره انرژی باتری هوشمند شما می‌شود. این گزینه در iOS 9 و بعد از آن قابل دسترسی است و از مسیر Settings> Battery قابل فعال سازی است.

با فعال کردن این گزینه، آیکون باتری در بالای صفحه گوشی به زرد رنگ و در عین حال، بسیاری از برنامه‌های پشت صحنه همچون Siri غیر فعال می‌شوند. همچنین ارتباطات WiFi به شکل محدود و مدیریت شده ممکن و برخی جلوه‌های بصری در آیفون نیز غیر فعال می‌شوند. این امر منجر به آن می‌شود که انرژی باتری آیفون شما تا حد بسیاری ذخیره شود و مدت زمان استفاده از آیفون نسبت به حالت عادی افزایش یابد.
 
چگونه از حداکثر توان باتری آیفون استفاده کنیم؟


همان‌گونه که ذکر شد، این موارد به هیچ وجه موارد پیچیده‌ای نیستند و البته در کنار آنها برخی به استفاده از گزینه‌هایی نظیر Grayscale نیز اشاره کرده‌اند؛ اما همین موارد پیش پا افتاده می‌تواند تا حد زیادی نتیجه مطلوب و مورد نظر شما را به دست دهد.

منبع: تابناک
کد مطلب: 43581
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام