۱
۰
plusresetminus
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۳

یک میزبان ارزان و با کیفیت در اسرع وقت

ایتنا - یکی از بهترین امتیازات انتخاب خدمات میزبانی ارزان قیمت این است که بسیاری از میزبان‌های آنلاین وب بر سر ارائه خدمات با کیفیت، قابل اعتماد و مقرون به‌صرفه‌تر با هم رقابت می‌کنند.


مرواهاست - با کاهش قیمت کامپیوترها و افزایش سرعت ظهور فناوری‌های نو، مسئله گران قیمت بودن خدمات میزبانی وب به دست تاریخ سپرده شده است. شما می‌توانید در عرض چند دقیقه بسته‌ها و خدمات میزبانی وب ارزان و با کیفیت را از طریق آنلاین بیابید. با این حال به هنگام خرید خدمات یک میزبان فقط به قیمت پیشنهادی آن توجه نکنید.

زمانی که در حال بررسی خریداری خدمات میزبانی وب هستید بسیار مهم است که فضای کافی برای این منظور را در اختیار داشته باشید. 

اگر قرار است که وب سایت شما ۱۵۰ مگابایت فضا را از آن خود کند شاید عاقلانه‌ترین کار انتخاب بسته‌‌های میزبانی وب با حداقل ۲۰۰ تا ۲۵۰ مگابایت فضا باشد.
این اقدام نه تنها باعث صرفه‌جویی هزینه‌ای می‌گردد بلکه تغییراتی که به فضای بیشتری نیاز دارند به آسانی در ‌سایت اعمال می‌شوند.

قانون خریداری فضای اضافه، بیش از آنکه پاسخگوی نیاز شما باشد در تعیین میزان باندپهن مورد درخواست شما از میزبان وب در هر ماه کاربرد دارد.
به هر میزان که وب سایت شما ترافیک و شلوغی بیشتری داشته باشد میزان اطلاعات انتقالی نیز بیشتر خواهد بود.

در صورتی که باندپهن خریداری شده از نیاز وب‌سایت بیشتر باشد، شما می‌توانید احتمال بازدید صدها بازدیدکننده بیشتر برای بررسی وب سایتتان را به این وسیله پوشش بدهید. 

یک ترفند قدیمی آشپزی می‌گوید هر چقدر از شروع کار کمتر نمک بریزی بعدا می‌توانی هر چه خواستی اضافه کنی، اما این رویکرد در مورد میزبانی وب برعکس است و استفاده هر چه بیشتر از پکیج‌های خاص می‌تواند باعث افزایش تعرفه‌های مصرف ماهانه شود.

بنابر ماهیت وب‌سایت ممکن است شما به یک خدمات میزبانی ارزان قیمت که چندین آدرس ایمیل و اشتراک دامنه را شامل می‌شود نیازمند باشید.
استفاده از اشتراکی با چندین دامنه میزبانی معمولا ارزان‌تر از در اختیار داشتن یک اشتراک با یک دامنه است. 

یکی دیگر از چیزهایی که باید در زمان انتخاب خدمات میزبانی وب به خاطر داشته باشد تنوع کاربری‌های متفاوت و قابل استفاده در وب سایت است.
همه میزبان‌های وب قادر نیستند از کاربری‌های نرم‌افزاری مختلفی که در وب سایت استفاده می‌شوند پشتیبانی کنند. 

بسیاری از اوقات اتفاق می‌افتد که به دلیل استفاده از یک پایگاه داده یا کاربری که معمولا توسط شرکت میزبان وب پشتیبانی نمی‌شود هزینه‌های گزافی به شما تحمیل می‌گردد. 

یکی از بهترین امتیازات انتخاب خدمات میزبانی ارزان قیمت این است که بسیاری از میزبان‌های آنلاین وب بر سر ارائه خدمات با کیفیت، قابل اعتماد و مقرون به‌صرفه‌تر با هم رقابت می‌کنند. 

شما می‌توانید تمامی گزینه‌های ذکر شده در بالا را به دلخواه خود مورد تغییر قرار دهید و در کنار آن از خدمات میزبانی با کیفیت و ارزان قیمت نیز بهره مند شوید.
همین حالا دست به کار شوید و بسته‌های میزبانی که با جیب شما همخوانی داشته باشند را بیابید!
 
کد مطلب: 25267
نام شما
آدرس ايميل شما


امیر
feedback
قیمتهاش خیلی بالاست
شرکت های معروف خیلی سرویسهای بهتر رو خیلی کمتر از اینا میدن
این الان رپرتاژ بود؟ ذکر کنید بهتر نیست