کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

CMS های برتر برای کسب و کارهای کوچک

16 مهر 1391 ساعت 10:05

ایتنا - باتوجه به محدودیت بودجه این شرکت‌ها، دیگر نیازی به استخدام یک برنامه‌نویس HTML جهت ایجاد وب سایت و غیره نخواهد بود و به این ترتیب CMS نقش یک دفترچه حساب پس انداز را برای شرکت‌های متوسط ایفا می‌نماید.




مرواهاست - CMS یا سیستم مدیریت محتوا یکی از الطاف دنیای نرم‌افزار به کسب و کارهای کوچک است.
از این طریق آنها به آسانی قادر خواهند بود بدون نیاز به دانش فنی بخصوصی، مدیریت وب سایت خود را از طریق CMSبه دست بگیرند. همچنین باتوجه به محدودیت بودجه این شرکت‌ها، دیگر نیازی به استخدام یک برنامه‌نویس HTML جهت ایجاد وب سایت و غیره نخواهد بود و به این ترتیب CMS نقش یک دفترچه حساب پس انداز را برای شرکت‌های متوسط ایفا می‌نماید.
بواسطه این نرم‌افزار، آنها می‌توانند نسبت به بارگذاری، ویرایش، مدیریت و ساختاربندی محتوای وب سایت‌های خود اقدام نمایند.

CMS مشتمل بر انواع متفاوتی است. در حالی که برخی از CMSها رایگان هستند برخی دیگر را باید رجیستر کرد و برخی دیگر روی پلتفورم NET ، برخی روی چارچوب PHP باز نوشته شده‌اند و علاوه بر این در حالی که بعضی از آنها برای مبتدی‌ها بسیار پیچیده و نامفهوم هستند، بعضی دیگر کاملا قابل فهم با کاربری بسیار آسان می‌باشند.
البته قبل از اینکه زمان، تلاش و پول خود را صرف سرمایه‌گذاری روی CMS کنید باید به موارد دیگری نیز توجه داشته باشید. برای کسب و کارهای کوچک یک CMS رایگان و منبع باز با قابلیت کاربری آسان کفایت می‌کند.
عامل چهارم، ثبات CMS می‌باشد که تنها از طریق فراهم بودن پشتیبانی قوی برای کاربران نهایی قابل دستیابی است.

معرفی CMSهای برتر برای کسب و کارهای کوچک
Joomla: این روزها Joomla یکی از پرطرفدارترین CMSها در بین کسب و کارهای کوچک است که به صورت رایگان و منبع باز قابل دسترسی می‌باشد. توسعه دهندگان Joomla (PHP) از طریق افزونه‌های مختلف که به صورت رایگان قابل بارگذاری هستند از این نرم‌افزار پشتیبانی می‌کنند. Joomla با تهیه یک پایگاه داده از اطلاعات مورد نظر شما، مدیریت و بروزرسانی وب سایت را ممکن می‌سازد. در صورت بروز هرگونه مشکل فقط کافیست با Joomla تماس بگیرید تا آنها فورا به رفع مشکل شما مبادرت نمایند.
CMS MadeSimple: USP مربوط به این CMS وزن بسیار سبکی دارد. تنظیمات آن به آسانی صورت می‌گیرد و به همین دلیل برای ایجاد وب سایت در شرایط محدودیت زمانی بسیار سودمند و کارآمد است. با توجه به انعطاف‌پذیری بسیار زیاد این CMS یک رابط کاربری قوی می‌تواند محیط امنی را برای آن فراهم سازد. این CMS در صورتی که با یک دامنه وب محور همراه شود تعدادی پلاگين هم در درون خود دارد.
GL Fusion: کاربری‌های فراوان این CMS از جمله CAPTCHA، MooTools AJAX و بخش‌های بحث و تبادل نظر، تقویم، ابزار گالری تصاویر پشتیبانی می‌شود برای بازدیدکنندگان از وب سایت قابل دسترسی است. این نرم‌افزار که در PHP توسعه یافته است از تنظیمات و کاربری بسیار راحتی برخوردار است. این CMS سازگار با SEO تعدادی پلاگین کاربرپسند مانند نظردهی، جلوگیری از اسپم و RSS و غیره را به همراه دارد.
Etomite: این CMS کاربرپسند و منطبق بر SEO به کاربران نهایی جهت مدیریت تمامی جنبه‌های وب‌سایت کمک شایانی می‌نماید. به این وسیله شما قادر خواهید بود بدون داشتن هرگونه دانش خاصی در مورد AJAX، از آن در ویرایشگر وب سایت خود استفاده کنید.
Impress CMS: این نوع CMS بواسطه پشتیبانی قوی خود، طرفداران زیادی در بین کاربرانش پیدا کرده است. در سال ۲۰۰۸، Impress موفق شد جایزه متعهدترین CMS از نظر خدمات رسانی را از آن خود نماید. اگرچه این نوع در مقایسه با CMSهای ذکر شده تاکنون از پلاگین‌های کمتری برخودار است اما امنیت، انعطاف‌پذیری و قابلیت کاربری فوق‌العاده آن این خلاء را پر می‌‌کند. کدام CMSهای دیگر می‌توانند برای کسب و کارهای کوچک و یا کسانی که در آغاز راه هستند مناسب باشند؟

کدامیک از آنها می توانند جنبه‌های متفاوتی از کارکردن با CMS را به شما نشان بدهند؟
برای یافتن پاسخ این سوالات می توانید از وب سایت http://www.evontech.com/business-identity-portals-using-cms.html دیدن کنید.
 


کد مطلب: 23835

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/article/23835/cms-های-برتر-کسب-کارهای-کوچک

ايتنا
  https://www.itna.ir