۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۱۰

عرضه جهانی ردمی نوت 11 پرو یک هفته پس از عرضه در چین

ایتنا- شرکت شیائومی به صورت رسمی تاریخ عرضه تلفن همراه هوشمند نیرومند و پرچمدار نسل بعدی سری نوت خود را اعلام کرده و است و تنها چند روز دیگر شاهد عرضه این محصول خواهیم بود.
عرضه جهانی ردمی نوت 11 پرو یک هفته پس از عرضه در چین
شرکت شیائومی به صورت رسمی تاریخ عرضه تلفن همراه هوشمند نیرومند و پرچمدار نسل بعدی سری نوت خود را اعلام کرده و است و تنها چند روز دیگر شاهد عرضه این محصول خواهیم بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  trustedreviews، این محصول یعنی ردمی نوت  11 پرو، در ابتدای کار در روز 28 اکتبر به مشتریان احتمالی معرفی شده بود و قرار بود تا مدتی بعد عرضه شود که بر همین اساس، تاریخ 26 ژانویه می‌تواند یک تاریخ مناسب برای عرضه این محصول باشد.
 
این عرضه به صورت اولیه در کشور چین انجام خواهد شد و در ادامه و برای سایر قسمت‌های جهان شاهد یک تاخیر یک هفته‌ای خواهیم بود ولی در ابتدای ماه فوریه شاهد عرضه این محصول برای همه بازارهای هدف خواهیم بود.
 
شیائومی در این زمینه از توییتر استفاده کرده و به سراغ ارائه هشتگ #RiseToTheChallenge برای رونمایی این محصول رفته و اعلام کرده است که امسال ردمی نوت 11 پرو آماده چالش پیش روی خودش است.
 
 
 
شیائومی ردمی نوت 10 پرو در سال گذشته توانست تا موفقیت بسیار بزرگی را برای این شرکت به وجود بیاورد و حتی توانست تا با قدرت سخت‌افزاری بسیار نیرومند خود جایزه بهترین تلفن همراه خوش قیمت بازار را از Trusted Reviews دریافت کند.
 
ردمی نوت 11 پرو قرار است تا با یک پردازنده بسیار نیرومند مدیاتک 920 Dimensity و یک نمایشگر 6.67 اینچی از نوع OLED با نرخ ریفرش 120 هرتزی ارائه شود. همچنین دوربین این محصول نیز 108 مگاپیکسل خواهد بود.
 
از دیگر قابلیت‌های این محصول باید به باتری 67 واتی و سیستم شارژ سریع 120 وات اشاره کرد که در نوع خود یک محصول بسیار نیرومند برای بازار به حساب خواهد آمد.
کد مطلب: 67459
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام