۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۶

افشای تصاویری از گوشی تاشوی شیائومی میکس

ایتنا - حتمالا شیائومی صبر خواهد کرد تا ببینند رویکرد به چنین دستگاه‌هایی در بازار بادوام است یا به مرور رنگ خواهد باخت.
افشای تصاویری از گوشی تاشوی شیائومی میکس
شرکت‌های چینی تولیدکننده اسمارتفون مانند شیائومی، اوپو، و ویوو در ارائه قابلیت‌های غیرمتداول و جدید بسیار ماجراجویانه رفتار کرده‌اند، ولی در موضوع دستگاه‌های تاشو و قابل لوله‌شدن، یک رویکرد «صبر و تماشا» در پیش گرفته‌اند.
این شرکت‌ها در مقاطع زمانی مختلف مدل‌های مفهومی و نمونه‌های اولیه‌شان را برای این فرم‌فاکتورهای جدید نشان داده‌اند ولی هیچکدامشان همانند سامسونگ، هواوی و رویاله گوشی تاشو به بازار عرضه نکرده‌اند.

با این حال، به نظر می‌رسد که شیائومی برای تغییر این وضعیت، طرح‌هایی در سر دارد و نمونه اولیه گوشی تاشوی آن بار دیگر در دنیای واقعی رویت شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این گوشی ظاهرا تاشوی شیائومی در واقع در اوائل سال جاری میلادی در یک مترو مشاهده شده بود. برخلاف نوع دوتاشو که دو سال پیش رویت شده بود، این دستگاه مانند گلکسی زد فولد به داخل تا می‌شد.
البته بر روی آان نشانه‌هایی از یک چین‌خوردگی نیز دیده می‌شود که واقعا بزرگ‌تر و قابل رویت‌تر از آن چیزی بود که ما تاکنون در گوشی‌های تاشوی موجود در بازار دیده‌ایم.
 
این ممکن است به خاطر سایز این دستگاه باشد، که به طرز قابل توجهی بزرگ‌تر از گوشی‌های تاشوی سامسونگ و هواوی است. این دستگاه بیشتر شبیه یک تبلت تاشو است، چرا که بزرگ‌تر از آن به نظر می‌رسد که در صورت تا شدن به راحتی قابل استفاده به عنوان یک گوشی باشد.
این حدس با عکس‌هایی که به نظر می‌رسد از یک فریم آلومینیومی یک نمونه اولیه است تقویت شده است.
 
ژوشی تاشوی شیائومی

این فریم همچنین نشان می‌دهد که گوشی تاشوی شیائومی حداکثر 3 دوربین در پشت دارد. همچنین این گوشی دارای برندینگ MIX است که سری ویژه گوشی‌هایی است که شیائومی ظاهرا برای طراحی‌های «تجربی» جدید خود دارد.
همچنین نشان داده شده که سیستم لولای آن بسیار شبیه به ساختاری است که سامسونگ برای دستگاه‌های تاشوی خود در پیش گرفته، و امید است که دوام آن نیز در همان حد باشد.
 
البته این عکس‌ها دقیقا به این معنا نیست که شیائومی به این زودی‌ها قصد عرضه یک گوشی تاشو دارد، بلکه احتمالا صبر خواهد کرد تا ببینند رویکرد به چنین دستگاه‌هایی در بازار بادوام است یا به مرور رنگ خواهد باخت.
  
کد مطلب: 64492
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام