۰
plusresetminus
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۵

آموزش: چگونه کنسول نینتندو سوییچ را به تلویزیون وصل کنیم؟

ایتنا- کنسول نینتندو سوییچ به صورت هیبریدی طراحی شده است و شما می‌توانید به صورت دستی با اتصال آن به تلویزیون به بازی کردن بپردازید. در ادامه روش اتصال این کنسول به تلویزیون توضیح داده شده است.
آموزش: چگونه کنسول نینتندو سوییچ را به تلویزیون وصل کنیم؟
کنسول نینتندو سوییچ به صورت هیبریدی طراحی شده است و شما می‌توانید به صورت دستی با اتصال آن به تلویزیون به بازی کردن بپردازید. در ادامه روش اتصال این کنسول به تلویزیون توضیح داده شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، از کنسول نینتندو سوییچ می‌توانید هم به صورت دستی و هم به صورت خانگی استفاده کنید. شما می‌توانید به سه حالت مختلف از این کنسول هیبریدی بهره مند شوید.
 
 یکی از این حالت‌ها handheld است که در این صورت دسته‌های بازی به صفحه نمایش قابل حمل کنسول متصل می‌شوند. حالت دیگر tabletop نام دارد که در این صورت کنسول به یک استند تکیه داده می‌شود و دسته‌های بازی برای انجام حرکت راحت تر از آن جدا می‌شوند. در حالت docked  کاربر می‌تواند نینتدو سوییچ خود را به تلویزیون وصل کرده و با صفحه نمایش بزرگ بازی کند.
 
 
 
البته اتصال کنسول نینتندو سوییچ به تلویزیون کار دشواری نیست و به راحتی با انجام گام‌های زیر می‌توانید این کار را انجام بدهید.
 
گام اول: آماده سازی کابل‌های مورد نیاز
اصلی تریم کابل مورد نیاز برای تصال کنسول نینتندو سوییچ به تلویزیون کابل اچ در ام‌ای است. برای انتقال تصویر با کیفیت 1080 پیکسلی بهتر از از کابل اچ دی ام‌ای 2.0 استفاده کنید. علاوه بر این همراه کنسول نینتندو سوییچ به شما یک محفظه ویژه ارائه یک داک ویژه ارائه می‌شود که با باز کردن پشت آن به دو درگاه دسترسی خواهدی  داشت. درگاه اولی اداپتور AC برای شارژ کردن دستگاه است. پورت پایین آن نیز برای کابل اچ دی ام‌ای 2.0 در نظر گرفته شده است که می‌بایست سر کابل خود را به این پورت و سر دیگر را به پورت اچ دی ام‌ای تلویزیون خود متصل کنید.
 
گام دوم: آماده سازی دستگاه نینتندو سوییچ
کنسول خود به شکلی درون داک قرار بدهید که صفحه نمایش آن به سمت بیرون باشد. نقطه اتصال کوچکی در انتهای داک دیده می‌شود که با قرار دادن کنسول روی آن به دستگاه متصل می‌شود.
 
گام سوم: آماده سازی دسته‌های بازی
در صورتی که دسته‌ها را هنوز از بدنه سوییچ جدا نکرده اید، این کار را انجام بدهید. برای انجام این کار کافی است دکمه کوچکی که در قسمت پشتی هر کدام از دسته‌ها وجود دارد فشار داد و دسته را به سمت بالا بکشید. در بسته‌های جدید نینتندو سوییچ دسته کوچک دیگری تعبیه شده است که می‌توانید دسته‌ها را در آن قرار بدهید.
 
گام پنجم: روشن کردن تلویزیون
تلویزیون را روشن کرده و با فشار دکمه Source یا inputs به ورودی اچ دی ام‌ای مورد نظر بروید. در برخی از تلویزیون‌های جدید با روشن کردن دستگاه نینتندو، منبع ورودی به صورت خودکار به اچ دی م‌ای تغییر می‌کند.
 
گام ششم: آغاز به کار
همه چیز برای شروع تجربه بازی کردن روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون برایتان اماده است.
کد مطلب: 64172
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام