۰
plusresetminus
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۳۵

تخفیف 10 دلاری روی دسته بازی ایکس باکس سری ایکس

ایتنا- برخی از کمپانی مشهور در زمینه خرید و فروش تجهیزات الکترونیکی برخلاف نایاب بودن دسته‌های بازی ایکس باکس سری ایکس آن را با تخفیفی 10 دلاری عرضه میکنند.
تخفیف 10 دلاری روی دسته بازی ایکس باکس سری ایکس
برخی از کمپانی مشهور در زمینه خرید و فروش تجهیزات الکترونیکی برخلاف نایاب بودن دسته‌‌های بازی ایکس باکس سری ایکس آن را با تخفیفی 10 دلاری عرضه میکنند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، تهیه کنسول‌‌های جدید ایکس باکس سری ایکس و پلی استشین 5 امروزه بسیار دشوار است و این امر در رابطه با لوازم جانبی آن‌ها نیز صدق میکند.  همچنین خبرهایی که از این دو کمپانی ارائه شده است نشان از آن دارد که مشکل تامین تقاضا برای خرید این دستگاه‌‌ها تا ماه‌‌های آینده ادامه خواهد داشت. 
 
با در نظر گرفتن این شرایط شاید بتوان تخفیفی که روی دسته بازی ایکس باکس اعمال شده است را بسیار بیشتر از آنچه هست با ارزش خواند.  فروش گاه‌‌های GameStop و Newegg هم اکنون این دسته بازی را به قیمت 50 دلار به فروش میرسانند که این رقم 10 دلار کمتر از قیمت عدی در نظر گرفته شده برای این محصول است.  آمازون نیز این قیمت را تنها برای مدل مشکی آن اعمال کرده است.
 
 
 
علاوه بر این به نظر می‌رسد که هر دو سایت یاد شده می‌توانند در کمترین زمان محصول را به دست مشتری برسانند. آن‌ها مدعی شده اند که مشتریان می‌توانند تا پایان ژانویه دسته‌‌های بازی خود را دریافت کنند.  با این حال آماژون اعلام کرده است که مدل مشکی این دسته در 14 ژانویه دوباره موجود می‌شود و این احتمال وجود دارد که این کمپانی نیز بتواند محصول یاد شده را در بازه زمانی مشابه به دست مصرف کننده برساند. 
 
دسته بازی بی‌سیم جدید ایکس باکس اگرچه به اندازه دسته بازی دوال سنس پلی استیشن 5 جذاب نیست اما بهینه سازی‌‌های ویژه‌ای دارد.  دکمه به اشتراک گذاری و D-pad جدید در نظر گرفته شده برای این دسته موجب شده است که کاربری آن نسبت به نسخه قبلی افزایش چشم گیری داشته باشد.  قسمت داخلی این دسته نیز دارای برجستگی هایی شده است که نگه داری آن در دست را راحت تر میکند. 
 
به صورت کلی طراحی کلی این محصول نسبت به دسته ایکس باکس وان تغییر چشم گیری نداشته است و هواداران ایکس بایکس با در دست گیری این دسته حس آشنایی را که در نسخه‌‌های قبلی تجربه شده بود، دریافت خواهند کرد.  البته استفاده از این دسته تنها به ایکس باکس سری ایکس و اس محدود نیست و سایر دارندگان کنسول‌‌های ایکس بایکس و حتی گیمرهای پی سی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
کد مطلب: 63816
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام