۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۹
ادعای شرکت تراکیوب،

گوشی 100 دلاری که حداقل 4 سال دوام خواهد آورد

ایتنا - گوشی Teracube 2e دارای یک نمایشگر 6.1 اینچی HD+ IPS LCD با حافظه داخلی 64GB، اسلات کارت میکرو‌اس‌دی، جک هدفون، و یک باتری قابل تعویض (!) 4000mAh است.
گوشی 100 دلاری که حداقل 4 سال دوام خواهد آورد
گروه تراکیوب اسمارتفون‌هایی با ضمانت‌های طولانی و قیمت‌هایی تولید می‌کند که واقعی به نظر نمی‌رسند! جدیدترین گوشی این شرکت با نام Teracube 2e دارای یک نمایشگر 6.1 اینچی HD+ IPS LCD با حافظه داخلی 64GB، اسلات کارت میکرو‌اس‌دی، جک هدفون، و یک باتری قابل تعویض (!) 4000mAh است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، تراکیوب 2e با سامسونگ، یا اپل، یا هیچ شرکت بزرگ اسمارتفونی رقابت نمی‌کند. این شرکت اسمارتفونی که تلاش کند به جدیدترین توان پردازشگری یا دوربین‌های کیفیت بالای قابل دسترسی در دستگاه‌های به مراتب گرانتر مجهز باشد تولید نکرده است.
 
در عوض تلاش آن بر ارائه ارزش از طریق سرویس بادوام است. تراکیوب 2e دارای ضمانت چهارساله با «تحویل رایگان دوطرفه» و پوشش تعمیرات تصادفی «با قیمتی ثابت» است.
 
نکته جالب دیگر در اینجا این است که این گوشی از 25% پلاستیک بازیافت‌شده ساخته شده است. بنا بر اعلام این شرکت، این گوشی با یک «کیس کاملا زیست‌تخریب‌پذیر ساخته شده از نشاسته گندم و پلیمرهای زیست‌تخریب‌پذیر» ارائه می‌شود.
 

به نظر نمی‌رسد که این دستگاه هیچ نوع بلوت‌وری داشته باشد، بلکه از اندروید «استوک» استفاده می‌کند. این خبر خوبی است. با اینکه اندکی ایده‌آل‌تر به نظر می‌رسید که این گوشی از چیزی مثل Android One استفاده می‌کرد، ولی این واقعیت که این شرکت سال‌ها (!) ارائه آپدیت را تضمین کرده است قابل توجه به نظر می‌رسد. به این ترتیب به نظر می‌رسد که این شرکت راهی برای انتشار به‌روزرسانی‌ها بدون فشار آوردن زیاد بر حاشیه سود خود یافته است.
 
با اینکه اسمارتفونهای پایین‌رده موجود در بازار عموما قیمتی در حدود 300 دلار یا بیشتر دارند، ولی تراکیوب 2e تقریبا صد دلار قیمت دارد. با اینکه هنوز امکان تست کردن عملی کیفیت این گوشی فراهم نیامده است، ولی در صورت صحت ادعای این شرکت باید اذعان کرد که وجود چنین دستگاه جالبی به راحتی باورکردنی نیست!
 
کد مطلب: 63028
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام