۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۰

گلکسی S21 اولترا احتمالا عجیب‌ترین آرایه دوربینی را خواهد داشت!

ایتنا - مجموعه‌ای از تصاویر که اخیرا منتشر شده‌اند سامسونگ گلکسی S21 اولترا را با سنسوری نشان داده‌اند که فعلا ناشناخته است.
گلکسی S21 اولترا احتمالا عجیب‌ترین آرایه دوربینی را خواهد داشت!
مجموعه‌ای از تصاویر که اخیرا منتشر شده‌اند سامسونگ گلکسی S21 اولترا را با سنسوری نشان داده‌اند که فعلا ناشناخته است. این سنسور جدید میان چهار دوربین قرار می‌گیرد – و می‌تواند بخشی از یک آرایه 5 دوربینه باشد. جدیدترین تصاویر منتشر شده این گوشی را با یک آرایه دوربین قرار گرفته در گوشه نشان می‌دهد که چهار دوربین به همراه یک فلاش LED و یک دوربین پنجم (که احتمالا لنز تله‌فوتو است) درست در زیر آن نشان می‌دهد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، تصاویر منتشر شده جدید از S21 اولترا برگرفته از یک آپدیت برگرفته از درزدهنده‌ای معروف به OnLeaks هستند. این آپدیت جدید نکاتی را درباره پیکربندی دوربین عقب از مرحله طراحی یکی مانده به آخر قبل از تولید این اسمارتفون در خود دارد.
 
گوشی Galaxy S20 Ultra 5G سامسونگ چهار لنز و یک فلش LED دارد. این مجموعه شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی اصلی، یک لنز تله‌فوتوی 48 مگاپیکسل پریسکوپ، یک لنز 12 مگاپیکسل اولتراواید، و یک سنسور TOF (سنسور عمق 3D) می‌شود. پیکربندی این سنسورها تا حدود زیادی شبیه آن چیزیست در رندرهای قبلی گلکسی S21 اولترا دیده بودیم.
 

گوشی بعدی سامسونگ احتمالا با یک سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX که اخیرا فاش شده است کار خواهد کرد. این می‌تواند ارتقائی نسبت به سنسور HM1 بکارگیری شده در گلکسی S20 اولترا باشد. کاملا ممکن است که سامسونگ گلکسی S21 اولترا با یک سنسور “ISOCELL Vizion” 3D ToF کار خواهد کرد. سامسونگ در 18 سپتامبر 2020 نزد EUIPO  پرونده ثبت انحصاری برای ISOCELL Vizion گشود.
 
نشان تجاری ISOCELL Vizion برای تکنولوژی سنسور بینش دینامیک (DVS) سنسورهای مدت پرواز (TOF) «در ماهیت سنسورهای حرکت برای اسمارتفون‌ها» (و مجموعه وسیعی از محصولات دیگر) به ثبت رسید.
 
کد مطلب: 62895
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام