۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰

عرضه شدن ایکس باکس گیم پس آلتیمیت برای آیفون

ایتنا- شرکت مایکروسافت قصد دارد ایکس باکس گیم پس آلتیمیت را برای گوشی‌های آیفون روانه بازار کند.
عرضه شدن ایکس باکس گیم پس آلتیمیت برای آیفون

اولین سوالی که ممکن است برای خیلی از ما پیش بیاید این است که ایکس باکس گیم پس آلتیمیت یا “Xbox Game Pass Ultimate” چیست؟ در واقع چیزی که به آن اشاره شد، یک سرویس اشتراکی است که به کاربران اجازه می‌دهد به صورت همزمان به دو سرویس ایکس باکس گیم پس و ایکس باکس لایو گلد دسترسی داشته باشند. ایکس باکس گیم پس یک سرویس اشتراکی است که به شرکت مایکروسافت تعلق دارد و به گیمرهای ایکس باکس وان این اجازه و امکان را می‌دهد که به بیش از 100 بازی مختلف به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.
 
 به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، سرویس اشتراکی ایکس باکس لایو گلد همان‌طور که از نامش پیداست به کاربران این اجازه را می‌دهد که به آنلاین بازی‌های خود دسترسی داشته باشند. مایکروسافت اخیراً اعلام کرده است که یک برنامه جدید برای سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس آلتیمیت دارد.
 
چندی پیش این شرکت، سرویس اشتراکی مورد بحث را برای سیستم عامل اندروید عرضه کرد. این کار به گیمرهای اندروید اجازه داد که بتوانند بازی‌های ایکس باکس را روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود اجرا کنند. وقتی شرکت مایکروسافت این کار را انجام داد، کاربران گوشی‌های آیفون هم درخواست خود برای دریافت این برنامه را به مایکروسافت ارائه دادند.
 
 


مایکروسافت هم پس از کار روی این پروژه تصمیم گرفت این سرویس اشتراکی را در اختیار کاربران گوشی‌های آیفون قرار دهد. فیل اسپنسر که در حال حاضر مدیریت بخش ایکس باکس در شرکت مایکروسافت را بر عهده دارد، چندی پیش از تصمیم شرکت مایکروسافت برای ارائه سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس آلتیمیت برای کاربران گوشی‌های آیفون خبر داد.
 
جالب است بدانید که شرکت اپل چندی پیش از ارائه سرویس‌های پخش بازی روی گوشی‌های خود جلوگیری کرده بود ولی چندی پیش تصمیم گرفت این محدودیت را بردارد و راه برای شرکت‌های فعال در این زمینه باز کند. اپل تمایل دارد که سرویس‌های پخش بازی با معیارها و قوانین اپ استور سازگاری داشته باشد.
کد مطلب: 62567
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام