۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۴

شیوع کرونا محبوبیت «پرندگان خشمگین» را افزایش داد

ایتنا - شرکت روویو اینترتینمنت که سازنده مجموعه بازی موبایلی پرندگان خشمگین است، از رشد ۱۶۰ درصدی سود عملیاتی سه ماهه دوم خود به دلیل کشش بیشتر کاربران به سوی بازی‌های ویدیویی در شرایط قرنطینه کووید ۱۹ خبر داد.
شیوع کرونا محبوبیت «پرندگان خشمگین» را افزایش داد

شرکت روویو اینترتینمنت که سازنده مجموعه بازی موبایلی "پرندگان خشمگین" است، از رشد ۱۶۰ درصدی سود عملیاتی سه ماهه دوم خود به دلیل کشش بیشتر کاربران به سوی بازی‌های ویدیویی در شرایط قرنطینه کووید ۱۹ خبر داد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، کاتی لوورانتا، مدیرعامل شرکت روویو اینترتینمنت در بیانیه‌ای اظهار کرد که این شرکت تحت تاثیر عملکرد قوی بازی‌های کلیدی خود، به رکورد بالای درآمد بازی رسیده است.
تاثیر کلی پاندمی کووید ۱۹ که در سطح بالاتر دانلودها، شمار کاربران روزانه فعال و مشارکت کاربران در بازی قابل مشاهده بود، در اواخر آوریل به اوج رسید.

سود عملیاتی این شرکت فنلاندی که در سال ۲۰۱۷ سهامش را در بورس عرضه کرد، به ۱۳.۸ میلیون یورو افزایش یافت، اما درآمدش به دلیل درآمد کمتر فیلم‌ها، ۳.۶ درصد کاهش پیدا کرد و به ۶۹.۲ میلیون یورو رسید.

درآمد این شرکت از پرندگان خشمگین ۲۸.۸ میلیون یورو بود که ۱۵ درصد نسبت به سه ماهه اول افزایش داشت.

این شرکت عملکرد بهبود یافته خود را به دلیل مشارکت بیشتر کاربران در بازیها و همچنین هزینه‌های کمتر بازاریابی اعلام کرد.

بر اساس گزارش رویترز، روویو در اوت سال ۲۰۱۹ دنباله ای برای فیلم موفق پرندگان خشمگین منتشر کرد، اما درآمد فیلمش در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ کاهش یافت.
با این حال روویو اعلام کرد فیلم پرندگان خشمگین ۲ یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های نت فلیکس در بهار بوده است.
 
کد مطلب: 62007
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام