۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۳

احتمال تعویق فروش آیفون 12 پرو در سال جاری

ایتنا- گزارش‌های اخیر در رابطه با گمانه‌زنی‌ها درباره تاریخ عرضه محصولات جدید اپل حاکی از آن است که مدل‌های مختلف آیفون 12 در دو مرحله به فروش می‌رسند و آیفون 12 پرو در مرحله آخر عرضه می‌شود.
احتمال تعویق فروش آیفون 12 پرو در سال جاری
گزارش‌های اخیر در رابطه با گمانه‌زنی‌ها درباره تاریخ عرضه محصولات جدید اپل حاکی از آن است که مدل‌های مختلف آیفون 12 در دو مرحله به فروش می‌رسند و آیفون 12 پرو در مرحله آخر عرضه می‌شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، گزارش‌های به‌دست‌آمده از مینگ چی کو به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین تحلیلگران اپل حاکی از آن است که آیفون 12 5.4 اینچی و آیفون 12 مکس 6.1 اینچی به‌صورت همزمان تولید شده و در مرحله اول عرضه به بازار وارد می‌شوند.
 
این در حالی است که آیفون 12 پرو 6.1 اینچی و آیفون 12 پرو مکس 6.7 اینچی به‌عنوان دو مدل گران قیمت‌تر اندکی دیرتر عرضه می‌شوند. البته تاریخ عرضه این همراه‌های هوشمند توسط کو مشخص نشده است ولی او قیمت در نظر گرفته شده برای هر چهار مدل را افشا کرد.
 
 
 
کو در ادامه همین گزارش اظهار کرد که تولید لنز دوربین طراحی شده برای مدل‌های غیر پرو آیفون 12 به مشکل برخورده است. بااین‌حال ازآنجایی‌که اپل برای این قطعات از چند تأمین‌کننده متفاوت استفاده می‌کند پس امکان دارد که این مشکل روی تاریخ عرضه محصولات تأثیر نگذارد.
 
در رابطه با تاریخ عرضه محصولات جدید اپل نیز گمانه‌زنی‌های بسیار زیادی وجود دارد. شاید دلیل این امر مدیران اپل باشند که خودشان نیز در رابطه با نحوه عملکرد زنجیره تأمین و خط تولید این محصولات در بازه زمانی حساس فعلی مطمئن نیستند. بااین‌حال معمولا دو هفته تأخیر در عرضه نسخه‌های مختلف آیفون‌ها عادی است اما امسال این فاصله به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشتر خواهد شد.
 
بااین‌حال با اطمینان می‌توان اظهار کرد که محصولات اپل مانند سال‌های گذشته در ماه سپتامبر آماده نخواهد بود. پیش‌ازاین نیز گزارشی عرضه دومرحله‌ای این محصولات را تائید کرده بود اما در آن گزارش آمده بود که آیفون 12 5.4 اینچی و آیفون 12 پرو مکس به‌صورت همزمان و در مرحله آخر عرضه می‌شوند.
 
کد مطلب: 61939
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام