۰
plusresetminus
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۴

عدم عرضه آیفون‌های دارای صفحه نمایش 120 هرتزی تا سال 2021

ایتنا- احتمال دارد که مدتی نتوانیم شاهد عرضه گوشی‌های آیفون با صفحه نمایش 120 هرتزی به بازار باشیم.
عدم عرضه آیفون‌های دارای صفحه نمایش 120 هرتزی تا سال 2021

وقتی که شرکت اپل از صفحه نمایش‌های 120 هرتزی برای آیپد پرو استفاده کرد، بسیاری از کاربران و متخصصان انتظار داشتند که شرکت اپل از این صفحه نمایش قدرتمند و جذاب برای آیفون‌های خودش هم استفاده کند.
 
 به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، انتظار می‌رفت که امسال همان سال موعود باشد و آیفون‌های دارای صفحه نمایش 120 هرتزی همه را شگفت‌زده کند. البته چندی بعد شایعه‌ای منتشر شد و نشان داد که بعید است اپل امسال چنین آیفون‌هایی به بازار عرضه کند. جدیدترین شایعه‌ها در این زمینه نشان می‌دهد که احتمالاً تا پایان سال 2021 شاهد چنین آیفون‌هایی نخواهیم بود.
 
در نتیجه شرکت اپل قصد ندارد که تا دو سال آینده از صفحه نمایش 120 هرتزی در آیفون‌های خودش استفاده کند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که آیفون 12 مانند آیفون‌های سال 2021  قرار نیست که از صفحه نمایش 120 هرتزی بهره ببرد. بر اساس این خبرها زودترین زمانی که می‌توانیم انتظار چنین آیفونی داشته باشیم سال 2022 است.
 

هنوز مشخص نیست که چرا شرکت اپل تا سال 2022 دست به تولید و انتشار چنین آیفونی نمی‌زند. سایر سازندگان گوشی‌های اندرویدی خیلی پیش‌تر از این‌ها مایل بودند که از صفحه نمایش 90 یا 120 هرتزی در گوشی‌های هوشمند خودشان استفاده کنند.
 
مشخص نیست که چرا اپل گوشی هوشمند دارای نمایشگر 120 هرتزی خودش را به بازار عرضه نمی‌کند. آیا مشکل کمبود باتری دارد؟ شاید هم شرکت اپل تصور می‌کند که الآن زمان مناسبی برای عرضه گوشی جدید به بازار نیست و ممکن است توجه مخاطبان را به اندازه کافی جلب نکند.
 
در حال حاضر می‌توان گفت که گوشی‌های هوشمند از نظر عملکرد و کارایی به نقطه اوج خودشان رسیده‌اند. از این رو سازندگان گوشی هوشمند دارند تلاش می‌کنند راهی پیدا کنند که محصولات خودشان را جذاب و جدید جلوه دهند. یکی از راه‌های جذاب جلوه دادن گوشی‌های هوشمند، افزایش نرخ به‌روزرسانی یا نوسازی صفحه نمایش است.
کد مطلب: 61897
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام