۰
plusresetminus
سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰

چوب حراج به روبات سگ نمای بوستون داینامیک با قیمت 75 هزار دلار

ایتنا – شرکت بوستون داینامیک که نامی بسیار بزرگ در زمینه تولید روبات‌های بسیار ویژه محسوب می‌شود، به تازگی خبری بسیار جالب را منتشر کرده و اعلام کرده است که روبات مشهور سگ نمای خود را برای فروش قرار داده است.
چوب حراج به روبات سگ نمای بوستون داینامیک با قیمت 75 هزار دلار
شرکت بوستون داینامیک که نامی بسیار بزرگ در زمینه تولید روبات‌های بسیار ویژه محسوب می‌شود، به تازگی خبری بسیار جالب را منتشر کرده و اعلام کرده است که روبات مشهور سگ نمای خود را برای فروش قرار داده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از Cnet، این روبات سگ نما برای مدت زمانی بسیار طولانی به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای صنایع روباتیک در جهان محسوب می‌شود و به همین دلیل نیز یکی از بخش‌های تاریخچه پیشرفت صنایع روباتیک در قرن جاری محسوب می‌شود.
 
این روبات قابلیت‌های بسیار زیادی دارد که شامل مواردی مانند نگهداری از گله‌های حیوانات، کمک به پزشکان جهت دسترسی امن و بی خطر به بیماران مبتلا به ویروس کرونا و غیره هستند و در نوع خود یکی از جذاب‌ترین روبات‌های موجود در جهان محسوب می‌شود.
 
 
 
مسئولان بوستون داینامیک اعلام کرده‌اند که قرار است این روبات قرار است تا برای فروش عمومی قرار داده شود ولی یکی از نکته‌های بسیار مهم در این میان، قیمت بالای تعیین شده برای این روبات است.
 
در حقیقت کسانی که می‌خواهند این روبات را در اختیار داشته باشند باید رقم 74 هزار و 500 دلار آمریکا را پرداخت کنند که این رقم بسیار بالا شامل پکیج کاوش این روبات خواهد بود.
 
کسانی که بخواهند این روبات را خریداری کنند باید رقم یک هزار دلار را پرداخت کنند و سپس مدت زمانی بین 5 تا 6 هفته وقت خواهند داشت تا باقی پول را آماده کرده و بسته خود را دریافت کنند.
 
کد مطلب: 61285
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام