۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰

اولین لپ‌تاپ 5G جهان با صفحه ‌نمایشی بسیار شفاف عرضه خواهد شد

ایتنا- کمپانی تولیدکننده سخت‌افزار جتک از اولین لپ‌تاپ سرسخت جهان با پردازنده نسل دهم Intel Core و پردازنده گرافیکی UHD اینتل رونمایی کرد.
اولین لپ‌تاپ 5G جهان با صفحه ‌نمایشی بسیار شفاف عرضه خواهد شد

کمپانی تولیدکننده سخت‌افزار جتک از اولین لپ ‌تاپ سرسخت جهان با پردازنده نسل دهم Intel Core و پردازنده گرافیکی UHD اینتل رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، لپ‌تاپ جان‌سخت جدید جتک در اندازه 13.3 اینچ و با استانداردهای IP66  و MIL-STD-810H  عرضه شده است. علاوه بر این مقاومت در برابر گردوغبار نیز از ویژگی‌های دیگر این لپ‌تاپ محسوب می‌شود. جتک اعلام کرده است که این لپ ‌تاپ می‌تواند سقوط از ارتفاع 6 فوتی (180 سانتی متری) را دوام بیاورد.
 
مدل برتر این لپ‌تاپ دارای پردازنده‌ Core i7 اینتل، 6 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه داخلی است. علاوه بر این صفحه ‌نمایش آن از نوع فول اچ‌دی با بالاترین حد روشنایی 1400 نیت است که دو برابر حداکثر روشنایی در نظر گرفته شده برای لپ‌تاپ‌های خانگی است.
 
 
 
این لپ‌تاپ که B360 نام دارد با وزنی معادل 2.3 کیلوگرم و فناوری باتری قابل تعویض جتک به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این درگاه کارت اس.دی و اسمارت برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است. همچنین این لپ ‌تاپ از فناوری 5G، سیم‌کارت و بلوتوث نسخه 5.1 پشتیبانی می‌کند.
 
بااین‌حال قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول چندان ارزان نیست و برچسب قیمت آن در انگلستان 2781 یورو است. هنوز مشخص نیست که قیمت این دستگاه در آمریکا چقدر خواهد بود اما به‌زودی این محصول در مناطق مختلف جغرافیایی جهان و برای بازارهای مختلف عرضه خواهد شد و قیمت نهایی آن به دست خواهد آمد.
 
کد مطلب: 61145
برچسب ها: لپ‌تاپ 5G
نام شما
آدرس ايميل شما