۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۲

عرضه یک کامپیوتر گیمینگ عالی خانگی ارزان به نام NUC 9 Extreme توسط اینتل

ایتنا – امروزه داشتن یک کامپیوتر ویژه بازی‌های کامپیوتری یا کامپیوتری گیمینگ برای بسیاری از افراد بسیار دشوار شده است ولی شرکت اینتل با ارائه کردن یک کامپیوتر بسیار نیرومند به سراغ آسان ساختن این فناوری رفته است.
عرضه یک کامپیوتر گیمینگ عالی خانگی ارزان به نام NUC 9 Extreme توسط اینتل
امروزه داشتن یک کامپیوتر ویژه بازی‌های کامپیوتری یا کامپیوتری گیمینگ برای بسیاری از افراد بسیار دشوار شده است ولی شرکت اینتل با ارائه کردن یک کامپیوتر بسیار نیرومند به سراغ آسان ساختن این فناوری رفته است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gizmodo، در حقیقت این کامپیوتر خانگی بسیار کوچک و جمع و جور است و دارای قدرت بسیار زیادی برای اجرای بازی‌های کامپیوتری است و از یک کیت ویژه استفاده کرده است که NUC 9 Extreme نام دارد.
 
نام دیگر این کیت، دره اشباح است و در حقیقت یک  قابلیت بسیار عالی برای ساختن فناوری‌های بسیار مناسب برای کامپیوترهای گیمنیگ نیرومند و سایز کوچک را فراهم می‌سازد.
 
این کیت در حقیقت از خانواده کیت‌های NUC شرکت اینتل است که یک کیت دارای پردازنده، مادربرد و پاور است که موجب می‌شود تا بتوانید با افزودن بخش‌های سخت‌افزاری مختلفی مانند حافظه داخلی و رم، بتوانید یک دستگاه کوچک در اختیار داشته باشید.
 
 
 
با این وجود برای داشتن یک گیمینگ نیرومند نیاز به یک کارت گرافیکی مناسب نیز خواهید داشت که با مدل NUC 9 Extreme  می‌توانید این قابلیت را در اختیار داشته باشید.
 
پردازنده این کیت، Core i9-9980HK است که تنها 45 وات مصرف انرژی دارد و به همین دلیل نیز یک گزینه مناسب برای این کار است. پردازنده گرافیکی این سیستم نیز به دلخواه کاربر قابل انتخاب است.
 
ولی نکته مهم این است که می‌توان با رقمی کمتر از2 هزار دلار، یک کامپیوتر گیمینگ بسیار نیرومند را ایجاد کرد که در نوع خود از نظر قیمت، ابعاد و قابلیت‌های مختلف، یک گزینه عالی محسوب می‌شود.
 
کد مطلب: 60640
نام شما
آدرس ايميل شما


حمید
feedback
Iran, Islamic Republic of
200 دلار برای ما خیلی خیلی خیلی گران میشه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام