۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۹

تخفیف 20 دلاری عضویت پلی استیشن پلاس در پی شیوع کرونا

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که فروشگاه آنلاین Newegg برای مشترکان خود تخفیفی 20 دلاری برای خرید عضویت سالانه پلی‌استیشن پلاس در نظر گرفته است.
تخفیف 20 دلاری عضویت پلی استیشن پلاس در پی شیوع کرونا
گزارش‌ها حاکی از آن است که فروشگاه آنلاین Newegg برای مشترکان خود تخفیفی 20 دلاری برای خرید عضویت سالانه پلی‌استیشن پلاس در نظر گرفته است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، یکی از تفریحات بسیاری از افراد در سراسر جهان در دوران قرنطینه انجام بازی‌های کامپیوتری است. در این میان بسیاری از کمپانی‌ها سعی دارند تا با ارائه خدمات بهتر و تخفیف‌های کاربردی مشترکان خود را به استفاده از سرویس‌هایشان ترغیب کنند.
 
فروشگاه آنلاین Newegg نیز بر همین اساس برای مشترکین ایمیل خود برای اشتراک سالیانه پلی‌استیشن پلاس تخفیفی 20 دلاری در نظر گرفته است. این دسته از کاربران با ورود کد تخفیف EMCDEEG28 می‌توانند هزینه پرداختی برای هر اشتراک را از 60 دلار به 40 دلار برسانند.
 
 تخفیف 20 دلاری عضویت پلی استیشن پلاس در پی شیوع کرونا
 
خرید این اشتراک برای کسانی که انجام بازی‌های چندنفره را ترجیح می‌دهند بسیار ضروری است اما برای کسانی که قصد دارند مجموعه بازی‌های پلی‌استیشن 4 خود را تکمیل کنند نیز بسیار کارآمد است. سونی هرماه به اعضای پلی‌استیشن پلاس خود چند بازی رایگان ارائه می‌دهد و تخفیف‌های جالبی روی بازی‌های دیگر قائل می‌شود.
 
البته تمامی بازی‌های عرضه شده برای پلی‌استیشن پلاس جذاب نیست اما سونی هرازگاهی بازی‌های بسیار جالبی برای این دسته از کاربران ارائه می‌دهد.برای مثال این کمپانی در ژانویه سال جاری بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection را عرضه کرد و در ماه مارس هم عنوان Shadow of the Colossus عرضه شد.
 
البته باید به یاد داشته باشید که پلی‌استیشن 5 می‌تواند تمامی این بازی‌ها را به‌صورت مجازی اجرا کند پس اگر قصد دارید که کنسول خود را در زمان عرضه پلی‌استیشن 5 ارتقا بدهید می‌توانید این بازی‌های هیجان‌انگیز را نیز روی کنسول جدید خود اجرا کنید.
 
کد مطلب: 60445
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام