۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۵

ثبت اختراع جدید اپل برای طراحی خمیده مک ‌بوک

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن هستند که ثبت اختراع جدید اپل نشان‌دهنده مک‌بوک ویژه‌ای است که بدنه اصلی آن تنها از یک شیشه خمیده تشکیل شده است.
ثبت اختراع جدید اپل برای طراحی خمیده مک ‌بوک
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که ثبت اختراع جدید اپل نشان‌دهنده مک‌بوک ویژه‌ای است که بدنه اصلی آن تنها از یک شیشه خمیده تشکیل شده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، اپل از مدت‌ها پیش طراحی‌های غیرمعمولی را برای مک در نظر گرفته است، اما آخرین طرح ارائه شده توسط این کمپانی برای این دستگاه از تمامی نمونه‌های گذشته بهتر است.
این کمپانی به‌تازگی اختراعی را به ثبت رسانده است که در آن، بدنه مک از یک تکه شیشه خمیده تشکیل شده است.
 
کاربر با استفاده از شکاف موجود در قسمت پایینی این دستگاه می‌تواند کیبورد موردنظر را به آن اضافه کند و اپل حتی امکان تغییر زاویه انحنای دستگاه را برای تنظیم زاویه صفحه‌نمایش یا بستن کامل آن در نظر گرفته است.
نکته جالب اینکه در این ثبت اختراع، بخش کیبورد مک بود به‌صورت کشویی و متحرک طراحی ‌شده است و همین امر نشان از آن دارد که این طراحی می‌تواند به‌عنوان یک داک لپ تاپ نیز مورداستفاده قرار بگیرد.
 
 
 
البته لازم به ذکر است که این طراحی هنوز در مرحله یک ثبت اختراع باقی‌ مانده است و هنوز مشخص نیست که اپل چه زمانی به پیاده‌سازی آن روی دستگاه‌های مک خواهد پرداخت.
گفتنی است متخصصان و تحلیلگران بر این باورند که محدودیت‌های فنی از قبیل قابلیت تنظیم صفحه نمایش موجب خواهد شد تا اپل فعلا به طراحی فعلی مک‌بوک‌ها بسنده کند.
 
با این‌ حال، ثبت اختراع‌های این‌چنینی نشان می‌دهد که اپل در پی آن است که طراحی‌های خلاقانه‌ای را در آینده‌ای نه‌چندان دور برای دستگاه‌های خود ارائه کند، ضمن اینکه چنین اختراعی حاکی از آن است که این کمپانی در صورت امکان می‌تواند با این سری از طراحی‌های ابداعی خود انقلاب بزرگی را در صنعت کامپیوترهای شخصی ایجاد کند.
 
کد مطلب: 59699
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام