۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۵۰

نتایج جالب مطالعات جدید درباره فناوری خودروهای برقی و خودران

ایتنا- نتایج پژوهش‌های حاضر در رابطه با خودروهای برقی و خودران نشان‌دهنده آن است که تمایل افراد برای خرید خودروهای برقی بیشتر شده است اما هنوز خودران ها را ناامن می‌دانند.
نتایج جالب مطالعات جدید درباره فناوری خودروهای برقی و خودران
نتایج پژوهش‌های حاضر در رابطه با فناوری خودروهای برقی و خودران نشان‌دهنده آن است که تمایل افراد برای خرید خودروهای برقی بیشتر شده است، اما هنوز خودران‌ها را ناامن می‌دانند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، امروزه بسیاری از خودروسازان تمرکز اصلی منابع و فناوری‌های خود را روی ساخت خودروهای کاملا برقی متمرکز کرده‌اند و از طرفی دیگر مصرف‌کنندگان هم به سمت خرید این خودروها متمایل شده‌اند.
 
 در همین راستا دلیوت به‌عنوان یک شرکت خدمات حسابداری و حرفه‌ای در مطالعات جدید خود نشان داده است که آمریکایی‌ها بیش از هر زمان دیگری به خودروهای برقی علاقه‌مند شده‌اند.
این امر نه‌تنها در مورد آمریکایی‌ها، بلکه تمامی مردم دنیا به‌ غیر از کشور چین صادق است.
بر اساس اطلاعات به‌ دست‌ آمده در این پژوهش، به دلیل برخی مسائل علاقه به خرید خودروهای برقی در چین کمتر شده است.
 
در این پژوهش که روی 35 هزار مصرف‌کننده از سراسر جهان انجام شد، نشان داده شد که در 6 کشور موردبررسی، شمار زیادی از مخاطبان اعلام کرده‌اند که تمایل دارند تا خودروهای برقی را به‌عنوان اتومبیل آینده خود انتخاب کنند.
این میزان افزایش علاقه به خودروهای برقی در مصرف‌کنندگان آمریکایی از 29 درصد در سال 2018 به 41 درصد در سال 2019 رسیده است.
 
 
با این‌ حال هنوز شمار افرادی که به خرید یک خودروی کاملا برقی و نه هیبریدی تمایل دارند بسیار پایین و در آمریکا تنها 8 درصد است.
در این میان بیشترین علاقه مشتریان به خرید خودروهای هیبریدی یا پلاگين هیبرید متمایل بوده است.
با این‌ حال هنوز برد مسافت خودروهای برقی برای مصرف‌کنندگان چالش‌برانگیز است.
 
شمار زیادی از آمریکایی‌ها اعلام کرده‌اند که برد مسافت یک خودروی برقی باید حداقل 200 مایل باشد.
بسیاری از خودروهای برقی محبوب امروزه به این رقم دست پیدا کرده‌اند و برخی نیز از این خواسته فراتر رفته‌اند. همین امر موجب می‌شود که تولیدکنندگان با عبور از این مرحله، با مشکلات دیگری از قبیل شارژ کردن و قیمت اولیه این خودروها سروکار داشته باشند.
 
 
از طرف دیگر نتیجه این پژوهش نشان داد که علاقه افراد به خرید خودروهای خودران بسیار کم است.
تقریباً نیمی از آمریکایی‌های شرکت‌کننده در این پژوهش اعلام کردند که خودروهای برقی ناامن هستند و بیش از دوسوم آنها هم معتقد بودند که با خودروهای تجاری خودران در اتوبان‌ها کنار نیامده‌اند.
 
کد مطلب: 59544
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام