۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

احتمال عرضه مک‌ بوک پرو جدید در آینده نزدیک

ایتنا- تشکیل پرونده جدید اپل در گروه اقتصادی اوراسیا نشان می‌دهد که این کمپانی قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک مک‌بوک جدیدی را به بازار عرضه کند.
احتمال عرضه مک‌ بوک پرو جدید در آینده نزدیک
تشکیل پرونده جدید اپل در گروه اقتصادی اوراسیا نشان می‌دهد که این کمپانی قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک مک‌بوک جدیدی را به بازار عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، مک‌بوک پرو 16 اینچی کمپانی اپل با طراحی ویژه خود مخالفان و موافقان زیادی را به دنبال داشت.
این لپ‌تاپ پرچم‌دار اپل از قابلیت‌های ویژه‌ای مانند نوار تاچ جدید بهره‌مند شده بود که مخاطبان با آن ارتباط زیادی برقرار نکردند. همچنین عدم وجود اتصالات مناسب یکی دیگر از نقاط ضعف این دستگاه بود، اما کیبورد در نظر گرفته شده برای آن از نمونه‌های قبلی کاملا بهتر عمل می‌کرد.
 
کیبوردهای جدید مک‌بوک پرو نه‌تنها کلیدهای راحت‌تری دارند، بلکه احساس تایپ را برای کاربر طبیعی‌تر کرده و در برابر غبار و ذرات ریز مقاوم‌تر است.
اما سؤالی که ذهن مخاطبان اپل را درگیر کرده بود این بود که اپل چه زمانی این کیبورد بسیار پیشرفته را برای مک‌بوک 13 اینچی و خط تولید مک‌بوک ایر عرضه خواهد کرد؟
 
 
با این‌ حال، بر اساس اطلاعات جدید به‌ دست‌ آمده از 9to5Mac، تشکیل پرونده جدید اپل در گروه اقتصادی اوراسیا (ECC) نشان می‌دهد که می‌توانیم به‌زودی نوت‌بوک‌های ارگونومیک بیشتری را در بازار ببینیم.
در این تشکیل پرونده از عبارت «کامپیوتر شخصی قابل‌حمل» استفاده شده است و به همین دلیل مشخص نیست که کدام‌یک از مک‌بوک‌ها نسخه جدیدی دریافت خواهد کرد.
 
شرکت اپل معمولاً محصولات جدید را در رویدادی در فصل بهار رونمایی می‌کند، پس می‌توان انتظار داشت که مک‌بوک جدیدی در طی ماه‌های آینده به بازار عرضه شود.
برخی از مصرف‌کنندگان احتمالاً ترجیح می‌دهند که تا زمان رونمایی از مک‌بوک 16 اینچی جدید برای خرید دستگاهی جدید صبر کنند، به همین دلیل منطقی‌تر است که این کمپانی به‌زودی از دستگاه جدید خود رونمایی کند.
 
کد مطلب: 59542
برچسب ها: اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام