۰
plusresetminus
شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۹

سرمایه‌گذاری عظیم هیوندای روی فناوری‌‌های آینده خودروها

ایتنا- به گفته یکی از مدیران کمپانی هیوندای، این خودروساز در سه سال آینده مبلغ 7.8 میلیارد دلار را به سرمایه‌گذاری برای فناوری‌های آینده خودروها اختصاص خواهد داد.
سرمایه‌گذاری عظیم هیوندای روی فناوری‌‌های آینده خودروها
به گفته یکی از مدیران کمپانی هیوندای، این خودروساز در سه سال آینده مبلغ 7.8 میلیارد دلار را به سرمایه‌گذاری برای فناوری‌های آینده خودروها اختصاص خواهد داد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی koreatimes، کو یونگ سوک به‌عنوان معاون کمپانی هیوندای در مصاحبه‌ای با گروهی از خبرنگاران کره‌ای از برنامه‌های این کمپانی برای سرمایه‌گذاری در زمینهٔ فناوری‌های جدید خودروسازی و نیز استراتژی جدید این کمپانی برای موفقیت بیشتر در آینده خبر داد.
 
او در طی این مصاحبه گروهی اظهار کرد که این کمپانی قصد دارد تا 3 الی 5 تریلیون وون را به توسعه ظرفیت تولید بخش قطعات خودروی برقی، 4 الی 5 تریلیون وون را به توسعه فناوری‌های اصلی و محصولات و 150 میلیارد وون را به استارتاپ‌ها اختصاص بدهد.
 
سخنگوی این کمپانی اظهار کرد که برنامه‌های مالی این کمپانی تا سال 2022 در راستای تصمیم‌های اصلی هیئت‌مدیره این کمپانی در ابتدای سال گذشته برای اختصاص سرمایه‌ای 4 تریلیون وونی تا سال 2021 برای توسعه ظرفیت، مشارکت با استارتاپ های داخلی و خارجی و ادغام و هزینه‌های آن است. 
 
 
 
کو به‌عنوان مدیر بخش برنامه‌ریزی استراتژیک هیوندای اعلام کرد که این کمپانی علاوه برافزایش سرمایه‌گذاری روی فناوری‌های آینده خودروها تلاش خواهد کرد که فروش کمپانی‌اش را به 44 تریلیون وون در 2025 برساند.
 
این خودروساز اخیرا طرح مفهومی خودروی خودران ام.ویژن را گسترش داده است و در بزرگ‌ترین کنفرانس متمرکز بر فناوری مصرف‌کننده در جهان از یک سیستم الکتریکی سلول سوختی هیدروژن برای وسایل نقلیه هیدروژنی رونمایی کرده است.
همچنین این کمپانی موفق شد تا در CES گذشته از فناوری سطح چهار خودروهای خودران برای ام.ویژن رونمایی کند.
 
کد مطلب: 59534
برچسب ها: هیوندای خودرو
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام