۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۳

ساخت بازی جدید برای کنسول Wii U

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کنسول بازی منسوخ‌شده نینتندو Wii U در روز چهارشنبه بازی جدیدی دریافت خواهد کرد.
ساخت بازی جدید برای کنسول Wii U
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کنسول بازی منسوخ‌شده نینتندو Wii U در روز چهارشنبه بازی جدیدی دریافت خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اگر شما هم یکی از طرفداران کنسول Wii U بوده‌اید شاید دوست داشته باشید دستگاهتان را بار دیگر غبارزدایی کرده و بازی جدید Block Paradise را تنها به قیمت 2 دلار بخرید و روی کنسول قدیمی خودتان اجرا کنید.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده از Kotaku حاکی از آن است که بازی جدید Block Paradise برای نینتندو Wii U آماده عرضه است. البته جالب است بدانید که این بازی برای اولین بار در سال 2017 میلادی برای نسخه‌های اروپایی کنسول Wii U ارائه شد اما این باری از آن زمان تاکنون نتوانست به بازار آمریکای شمالی راه پیدا کند. بااین‌حال هم‌اکنون این بازی در بازارهای اینترنتی آمریکا دیده می‌شود.
 
 کنسول Wii U
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده از ویکی پدیا نشان از آن دارد که بازی‌های دیگری هم در سال جاری برای کنسول یادشده عرضه شده بودند اما هیچ‌کدام از آن‌ها چنگی به دل نمی‌زنند. بااین‌حال راه یافتن Block Paradise به کنسول‌های آمریکای شمالی کاربران این منطقه را هیجان‌زده کرده است.
البته همان‌طور که می‌دانید کنسول Wii U عملاً در سال 2017 میلادی منسوخ شد. نینتندو از آن سال تولید این کنسول را متوقف کرد و آخرین بازی این کنسول را به نام The Legend of Zelda: Breath of the Wild در همان سال عرضه کرد. به‌این‌ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که تمامی بازی‌ها و به‌روزرسانی‌های سوم شخص عرضه شده برای این کنسول نمی‌تواند سرنوشت آن را تغییر بدهد.
 
کد مطلب: 59290
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام