۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۷

احتمال افزایش عمر باتری در آیفون 12

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن هستند که طراحی جدید آیفون 12 موجب می‌شود که این تلفن همراه هوشمند درزمینهٔ باتری بهینه‌سازی شود.
احتمال افزایش عمر باتری در آیفون 12
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که طراحی جدید آیفون 12 موجب می‌شود که این تلفن همراه هوشمند درزمینهٔ باتری بهینه‌سازی شود.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، گزارش‌های به‌ دست‌ آمده از منابع معتبر حاکی از آن است که آیفون‌های سال 2020 اپل ماژول تولید باتری سفارشی جدیدی عرضه خواهند شد که 50 درصد کوچک‌تر و ظریف‌تر از نسخه‌های قبلی است.
این ماژول باتری جدید موجب می‌شود که فضا برای جایگذاری باتری بزرگ‌تر بازتر بشود.
 
این بسته‌های ماژول تولید (PMP) درواقع مدارهای محافظتی ویژه‌ای هستند که از شارژ شدن و خالی شدن شارژ بیش‌ازحد جلوگیری می‌کنند.
این ماژول‌ها توسط کمپانی ITM از کره جنوبی ساخته می‌شوند که تأمین‌کننده قطعات گلکسی اس 11 سال آینده نیز هست.
 
 
البته مینگ چی کو به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین تحلیلگران اپل پیش‌بینی کرده است که هر چهار آیفون سال 2020 با صفحه نمایش OLED عرضه خواهند شد. خط تولید آیفون 12 با مدل‌های 5.4، 6.1 و 6.7 اینچی روانه بازار می‌شود و البته به گفته مینگ چی کو احتمال این که دو نسخه 6.1 اینچی هم در کار باشد زیاد است.
به گفته او یکی از این دو نسخه با دوربین سه‌گانه و حس‌گر زمان پرواز (ToF) عرضه خواهد شد و دیگری با دوربین دوگانه به بازار می‌آید.
 
او همچنین انتظار دارد که هر چهار مدل این دستگاه‌ها باوجود مودم X55 کوالکام از فناوری 5G پشتیبانی کنند و برخی مدل‌ها بر اساس کشور در انواع Sub-6G-only یا Sub-6G-plus-mmWave عرضه می‌شوند.

او در آخرین تحقیقاتش تأکید می‌کند که اپل در نیمه اول سال 2020 از همراه هوشمند آیفون SE 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی رونمایی خواهد کرد.
بنابر گفته او این تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایش LCD مشابه با نسخه به‌کار رفته در آیفون 8 عرضه می‌شود.
 
کد مطلب: 59145
برچسب ها: آیفون 12 اپل باتری
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام