۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۱

احتمال عرضه سری گلکسی A با تراشه‌ های 5G مدیاتک

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده از منابع تایوانی سامسونگ حاکی از آن است که خط تولید سامسونگ گلکسی A ممکن است با تراشه 5G مدیاتک Dimensity 1000 به بازار عرضه شوند.
احتمال عرضه سری گلکسی A با تراشه‌ های 5G مدیاتک
گزارش‌های به‌دست‌آمده از منابع تایوانی سامسونگ حاکی از آن است که خط تولید سامسونگ گلکسی A ممکن است با تراشه 5G مدیاتک Dimensity 1000 به بازار عرضه شوند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی sammobile، همان‌طور که به خاطر دارید سامسونگ سعی داشت تا تولیدکنندگان چینی مانند اوپو و ویوو را متقاعد به استفاده از تراشه‌های 5G خود بکند.
با این‌ حال ورق برگشته است و نه‌تنها ویوو و اوپو، بلکه خود سامسونگ هم تصمیم دارند تا از تراشه مدیاتک Dimensity 1000 برای تلفن‌های همراه هوشمند خود استفاده کنند.
 
اگرچه برخی از مدل‌های سری A گلکسی مانند گلکسی A71 5G ممکن است از تراشه اگزینوس 980 با مودم 5G یکپارچه شده استفاده کنند، اما این امر برای تمامی دستگاه‌های این خط تولید اتفاق نخواهد افتاد.
گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که حداقل یکی از مدل‌های این خط تولید به تراشه بالا رده مدیاتک Dimensity 1000 متکی خواهد بود.
 
 
در تئوری، هر دو تراشه می‌توانند با یکدیگر همزیستی مسالمت‌آمیزی داشته باشند.. برخی از مدل‌های 5G گلکسی A احتمالاً از تراشه 5G مدیاتک Dimensity 1000 بهره می‌برند و این در حالی است که سایر مدل‌های رده پایین می‌توانند از مودم‌های اگزینوس 5100 سامسونگ یا کوالکام استفاده کنند.
 
تراشه مدیاتک Dimensity 1000 بر اساس فرایند 7 نانومتری ساخته شده است و توانایی‌های روی کاغذ آن بسیار بالاست.
سرعت دانلود این تراشه حداکثر 4.7 گیگابیت بر ثانیه است و همین امر موجب می‌شود که نسبت به اگزینوس 5100 با حداکثر سرعت دانلود 5 گیگابیت بر ثانیه سرعتی دو برابری داشته باشد.
البته ما در این مرحله نمی‌توانیم صحت این شایعه را تأیید کنیم.
 
کد مطلب: 59128
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام